Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Poeizi: Wat lekker dat hij het zo goed heeft gedaan op de peuterspeelzaal :thumbup:

En je ongi weer gelukkig over…nu op naar dat mooie kindje!!

Wat leuk ook zo’n rondleiding. Ik denk zowieso dat de sfeer in de gehandicaptenzorg een stuk relaxter is als verpleeghuis. Mara kan dat niet zelf uit ervaring zeggen hoor, maar heb altijd dat idee gehad. Ligt misschien ook wel weer aan de groep.

Opaal: Kom maar op met die olifanten foto dan :lol:

Tink: Wat heerlijk dat ze zich zo kunnen vermaken buiten he.

Had bedacht dat een zandbak voor Y d’r verjaardag ook wel leuk is. Al dat speelgoed binnen is al zoveel…

Hier vanochtend de 20 weken echo gehad :inlove: Alles zag er goed uit :thumbup: Wat was hij uitgebreid zeg, hebben dit bij Y echt niet zo uitgebreid gezien allemaal. Erg leuk dus!! We weten niet wat het gaat worden, maar denken allebei een jongen, dus we zullen het zien over 20 weken :inlove:

o wat spannend ellen :inlove:

ik ben veeeeeelste nieuwsgierig zou echt niet zo lang kunnen wachten :mrgreen:

ja mijn moeder zei het ook al… en zij spreekt uit ervaring :wink:

maarja voorlopig even geen puf om verder naar niveau 4 te gaan

ik ben nu heel benieuwd naar die olifanten foto :inlove:

en ik moet ff schreeuwen hoor

WEEKENDDDDDDD!!!

zo dat is eruit… :lol:

ben nu 3 dgn vrij gelukkig

Opaal, gelukkig ben je er weer :mrgreen: Ben idd benieuwd nr pics!

Ellen, fijn dat de 20 wkn echo zo uitgebreid was maar vooral dat alles in orde is met jullie beebje :inlove:

Poeizie, heerlijk hè, weekend! Ben er ook echt heel erg aan toe.

Haha zal vandaag eens kijken of vriendlief deze wil maken! Verder heb ik het boek van Allen Carr uit en is vandaag mijn eerste stop dag. Gaat nu nog goed maar het is nog vroeg natuurlijk! :pray: Het moet gewoon lukken, heb geen keus…

he nog steeds geen foto’s … jammer :frowning: :mrgreen:

hier gister hele dag naar hoorn geweest…

eerst naar mijn moeder en mijn 2 jongste zussen

een van hun heeft aantal knipcursussen gedaan en heeft tygo weer even geknipt

hij kan weer voor de dag komen :mrgreen:

gezellig gekletst etc.

eind van de middag naar mijn andere zus, zwager en neefje geweest

mijn man en mijn zwager zijn al jaaaaaaaaaaaaaaaaren bevriend… al voor dat hub en ik iets met elkaar kregen.

op een vakantie werden mijn zus en zwager serieus verliefd en nu zijn ze alweer 4 jaar getrouwd :mrgreen: en hebben een zoontje van bijna een jaar :inlove:

maar goed het was gezellig… tygo en neefje lief gespeelt en wij bijgekletst… mannen hebben gegamed en sport gekeken.

savonds daar blijven eten en om 21 uur werd het tygo teveel en kwam hij me halen… mama gaan we naar huis? :inlove:

hahahaaha hij had het nog nooit gevraagd dus we waren nogal verrast

en natuurlijk zijn we toen naar huis gegaan, zeker omdat ik het leren vragen en vragen met woorden/zinnen stimuleer.

ik reageer niet meer op uh uh uh… en op wijzen of drammen… tygo moet het vragen met woorden want hij is anders te gemakzuchtig

dus als hij het dan wel vraagd reageer ik daar meestal goedkeurend op.

tenzij het natuurlijk iets is wat echt niet mag bijv, voor de 100ste keer een snoepje of een koekje.

en moet zeggen het gaat steeds beter…

hij wilde bijv. bij mijn zus limonade en dan moet hij dus aan mijn zus vragen of hij dat mag

dus dan zeggen we de zinnen en hij moet het dan zo gaan vragen

hij is heel verlegen en dat herken ik ook van mijzelf… maar weet ook dat dat ontstaat uit onzekerheid dus voel wel met hem mee hoor.

joehoe! leven we nog?

tis rustig zo zeg…

zit een beetje tegen mezelf te praten :roll:

Ik leef nog :mrgreen: maar ben erg moe en heb even nergens puf voor, behalve om Boer zoekt vrouw te kijken op uitzendinggemist :angel:.

Heb wel bijgelezen hoor, wat knap van Tygo dat hij al zo goed kan vragen! En :clap: voor jouw manier van er mee omgaan! :thumbup:

moe? waarvan? :mrgreen:

hoe zit het met je cyclus? heb je er een beetje zicht op?

onee je zou er niet teveel op letten he :mrgreen:

heb vandaag tygo aan het warm eten gekregen :dance:

hij begon bij thuis komst standaard om brood te vragen

heb gezegt dat ik eerst ging koken en als hij dan een paar hapjes gepoeft heeft dat hij alsnog een broodje mocht

nou bordje klaar gemaakt en na een beetje tegen sputteren wat ik had genegeerd zat hij toch aan de hutspot met gehakt

3 happen hutspot en een halve gehaktbal en hij heeft hierna niet gevraagd om een broodje :thumbup:

heb hem een lekker toetje gegeven en hij mocht nog even tv kijken

nu ligt hij alweer een uur op bed

Hoi hoi,

Nog geen buikfoto’s helaas, zit niet zo lekker in mijn vel namelijk… Zaterdag beiden (vriendlief en ik) gestopt met roken wat wat spanningen gaf die dag en vriendlief me enorm kwetste met een misplaatse opmerking. Normaal zou ik gedacht hebben ‘‘Laat maar, weet waardoor het komt’’ maar nu was ik compleet van de leg. Wel weer gelijk goed gepraat maar (door het stoppen met roken en de hormonen waarschijnlijk) vanaf die avond in een neerwaardse spiraal. Daar kwam gisteren bij dat het op mijn werk even helemaal mis ging. Wil graag mijn nieuwe achternaam gaan gebruiken maar doordat het een klein bedrijf is en de directeur dezelfde naam heeft willen ze hier niet aan en worden er geen nieuwe visitekaartjes besteld. Ontploft ben ik op kantoor gisteren! Vind het zeer onterecht dat hun voor mij die keuze maken namelijk. Flink jankend (was helemaal over de zeik) heb ik mijn punt kenbaar gemaakt en dit werdt ook wel begrepen. Als ik nu echt wil, mag ik vriendlief (en dus de naam van mijn baas) gaan gebruiken. Hier ging het mij helemaal niet om want begrijp nu ook hun beweegreden wel, de manier waarop was voor mij een bom die uitbarsten! Nadat deze discussie bedaard was begonnen ze ook nog even over het feit dat er nog gepraat moet gaan worden over de beloofde contractverleging nu ik zwanger ben van een tweeling, want zo vragen ze zich af, kan ik dit werk nog wel aan met de tweeling straks. Dit gesprek moet nog verder worden gedaan want de directeur moest weg maar voor mij weer een flinke onzekerheid erbij natuurlijk! :? Ook weer 2 peukies gerookt door heel dit gezeik van gisteren…baal enorm want ben nu echt niet sterk dus vrees weer voor het ergste!

ow wat een verschrikkelijke piepdag zeg ! :hug:

wat een onzin … kun je het wel aan… tssss … natuurlijk kan je het aan

het zal wel even passen en meten worden maar 1 beeb kan net zo druk zijn als 2 hoor

zeker als je een beeb hebt die veel huilt of last heeft van een allergie ofzo

maar helaas heel bekend in mijn oren… hier precies hetzelfde met toen ik zwanger was van tygo

en je hormonen werken dan ook al helemaal niet mee dan :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor Opaal! Tsss :hand: hoe durven ze, een zwangere vrouw op de kast jagen :naughty:

Hè meid, wat een rotsituatie! Probeer het stoppen wel vol te houden, denk aan je beebs en laat de rest van de wereld maar even in de *#@ zakken. Zo. :mrgreen:

goed gesproken tink !

dagje vrij? :mrgreen:

Hihi, hoe raad je het? :mrgreen: Jij ook? Ik ben ernstig huishouden-ontwijkend-gedrag aan het vertonen zucht. Lil zit heerlijk bij me op schoot en geeft me kusjes :inlove:. Bliss :smiley: .

Heb trouwens geen flauw idee van m’n cyclus, maar we twinkelen er vrolijk op los :mrgreen:. Hoe ist bij jou?

:inlove: lief!

nog steeds geen teken van LH… het is ook echt het een of het ander

nu zijn mijn temps weer redelijk maar nu nog geen pos test

maar goed het is nog vroeg zeg maar

ik ga even tygo van de psz halen

Ben ik ook weer eens. De laatste week even geen tijd gehad. En als ik dan zat niet altijd zin om op de computer te gaan zitten :oops:

Poeizi: Vindt dat je goed met Tygo omgaat :thumbup: En zo te horen kan hij het heel goed. Volgens mij is het echt een heerlijk binkie :inlove:

Jullie waren toch ook bezig met of Tygo een soort autisme hadden of wat was het ook alweer, sorry ben het eve vergeten? :oops:

Tink: Heerlijk toch zo’n dagje gewoon lekker niks doen. :thumbup:

Opaal: Nou ja zeg jou een beetje de kast opjagen :naughty: Hoe durven ze. En vindt ook niet dat hun mogen bepalen of je het wel of niet gaat redden met 2 kindjes…denk dat dat gerust allemaal wel goed komt, dus slaat nergens op dat ze dat zeggen.

Maar is het familie waar jij werkt, omdat het dezelfde achternaam heeft? Of begrijp ik dat nou verkeerd :think:

Hier verder alles goed. Deze week ’ avonds wel soms last van buik gehad. Ook op het werk van het weekend, voelde me gewoon een invalide. Was blij toen ik 's avonds op bed lag, buik kwam echt tot rust en steken/pijn verdween ook.

Y gaat goed om met haar gips, heeft nu mooi roze gips. Maakt er helemaal niks van, doet alles met die arm.

Volgende week vrijdag mag het er af en dan willen we ook meteen dat weekend een weekendje weg. Dus nu aan het kijken wat het gaat worden…iets van centerparcs denk ik.

Babykamer is ondertussen zo goed als leeg. Vandaag heeft mijn pa de kozijnen/deur en plinten geverfd. Volgende weeek behangen met me sm.

Bedje voor Y afgelopen weekend gekocht, dus haald vriend van de week even op. Dan alleen nog even op zoek naar een leuke kast voor haar.

Dus zo zijn we lekker bezig.

kijk uit meiden er staat een olifant in ons show forum !!! :mrgreen: :lol: 8) :inlove:

Hier weer wat meer rust in mijn lijf gelukkig! Nog niks gehoord van het werk maar zie het verder wel, kan er toch niks aan veranderen. Doe het wel lekker rustig aan (zorg dat ik vroeg thuis ben) maar neem daarbij wel mijn verantwoording. Mijn manager is ook heel de week al buiten de deur dus zal niet eerder dan volgende week een gesprek gevoerd worden denk.

Ook nog steeds gestopt met roken! Ondanks die 2 peukies van de week, toch vanaf zaterdag niet meer gerookt en dit gaat me best goed af. Ook vriendlief houd het goed vol en zo maak je elkaar steeds sterker.

Vanmiddag de combinatietest, spannend! Ben niet echt zenuwachtig zoals andere keren met een echo gelukkig.

jeetje wat goed opaal! volhouden hoor :thumbup:

stop anders wat je normaal per week/mnd uit gaf aan peuken in zo’n blikken (alleen door blikopener te openen) spaarpotje en dan als de beebs er zijn of bijna zijn kan je er wat leuks voor kopen

of misschien alvast een start voor een spaarrekening

ik moet overgens ook nogsteeds zo’n blikje kopen… voor iedere kilo dat ik ben afgevallen 2 euro en voor iedere 10 een 10tje erbij (dat laatste was idee van hub :inlove: )

ben bijna 10 kg kwijt :dance:

owja tink over dat autisme… ze willen nu eerst kijken op de psz of hij zich dan anders gaat ontwikkelen…

misschien is hij iets trager als gemiddeld dus wachten ze nog met testen

nouja prima… als zijn school er later maar niet onder gaat lijden

moet zeggen dat ik het echt heel knap vind met hoe hij meteen zo gemakkelijk omschakelde

in een hele vreemde omgeving meteen spelen… welleswaar in zijn eentje … maar toch heel anders op het kdv.

hij doet ook mee aan spelletjes en speelt nu vaker samen … dus hij maakt toch wel vaker contact nu.

hij zei gister zelfs “dag juf nicole” :shock:

op het kdv zei hij nooit namen van de leidsters … wel juf… maar de namen “wist” hij nooit

ik heb een time out kwa school betreft … heb weer een terugslag gehad kwa burn out

vorig jaar rond deze tijd

stond ik ook al stijf van de stress…

kan nu ook extra versterkt zijn door de clomid … een van de bijwerkingen is ook depressie :frowning:

maar goed ik heb ff vlink gejankt en met mijn moeder gesproken en nu is er toch even een last van me af gevallen… even geen school… examen uitgestelt naar volgend jaar ergens

en in de tussentijd zien we wel gewoon

ik blijf wel werken op mijn stage plaats dus dat is wel fijn

blijf wel een inkomen houden en ik heb sowieso mijn helpende diploma in mijn zak.

heb nu tijd voor leuke dingen en ga dan ook binnenkort ook weer eens uitgebreid koken en bakken

tygo gaat straks om het weekend naar mijn moeder om te logeren zodat ik op adem kan komen en dat scheelt een stuk

ik was zo bang voor mijn moeders reactie… zij was altijd degene die altijd zei … jij kan makkelijk “vwo” “jij kan makkelijk niveau 4” blablabla

mijn 3 jongere zussen kunnen allemaal slecht leren en daarom klamte ze al haar hoop aan mij vast en die druk heeft jaren op mijn schouders gelegen en dat maakte het er niet makkelijker op

nu heb ik heel emotioneel gesprek met mijn moeder gehad

welleswaar via de mail (anders zou ik helemaal over de rooie gaan) maar toen pas begreep ze het… zucht.

nouja beter laat dan nooit… het luchte iig wel een stuk op

op school reageerde ze ook heel lief en ik krijg alle tijd van de wereld om te herstellen :thumbup:

dus nu ga ik allemaal leuke dingen doen :mrgreen:

ow opaal veel succes bij de echo straks :smiley:

Opaal, wat goed! :clap: Jullie kunnen het samen! :dance: Ik ben trots op jullie :mrgreen: . Hmm, misschien beetje blond, maar wat houdt de combinatietest ook alweer in? :think: Iig beebjes spieken toch? :inlove:

Poeizie, volgens mij vroeg Ellen het :mrgreen: , maar ik was ook benieuwd naar je antwoord hoor :smiley: . Wat fijn dat Tygo zulke sprongen maakt joh! :shock:

En wat een leuk idee van dat spaarpotje! Helaas moet ik niet afvallen en rook ik ook niet :angel: , tips om ook een spaarpotje vol te krijgen? :lol:

Meid wat fijn dat je zo’n goed gesprek hebt gehad met je moeder. En ontzettend lief dat Tygo weekenden bij haar mag gaan logeren! Wat lijkt het me ook een rust geven dat je besloten hebt school even in de ijskast te zetten, fijn hoor, hoe iedereeen reageerde! Vervelend zeg, dat Clomid zulke bijwerkingen heeft. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent :mrgreen: :inlove:.

Ik herken het wel een beetje, die ‘last’ op je schouders. Ik moet namelijk ook nog steeds mijn opleiding afronden, alleen het praktijkonderzoek van mijn afstudeerscriptie nog, maar toch. Gisteren vloog het me ook weer allemaal even aan… Gelukkig mocht ik vandaag van hub thuisblijven :inlove:, hij doet de winkel alleen. L is wel naar het kdv en dus heb ik m’n handen vrij om m’n huishouden te doen en daarna aan de studie. Ik voel me soms zo stom dat me dat niet lukt als ik met L thuis ben. Maar als ik thuis ben met haar wil ik gewoon echt tijd voor haar hebben om samen te spelen enzo. Verder zijn hub en ik alleen de zondag samen ‘thuis’, maar dan gaan we naar de kerk en leiden we een jeugdclub. Ook dingen die we fijn vinden om te doen, maar soms mis ik gewoon die vrije dag samen. Daarbij komt ook nog dat hub zo’n 4 avonden in de week aan het werk is (ondernemer hè :mrgreen:) Meestal kan ik het goed aan, maar ik heb even last van hormonen denk ik :lol: . Zo, klaagmodus uit :angel:.

Hoe is het met alle andere meiden?!

Sweatest, hoe gaat het met je?

Fijne dag allemaal, ik ga soppen :dance: