Zo mag die banner ook wel eens aanpassen!!!
hahah…
hahahahaha ja dat mag zeker wel ff angepast worden :mrgreen:
leuk dat je nog even om de hoek komt kijken bianca…
heel knap dat jullie kiezen voor het zekere voor he onzekere
zeker als de wens zo groot is
spannend zo’n nieuwe aantelling… hoop dat je nu beter je weg vind
zoooooooo ik ff vet ongi zeg… ben het gewoon niet meer gewent
echt van die extra lange met vleugels van always nodig
anders bang dat ik doorlek :shock:
heb ook vette pms… gister en eergister hoofdpijn
vandaag wel geen hoofdpijn maar wel weer krampen en pijn in mijn onderrug…
pfff nou ik hoop dat de boel dan een beetje gereset is dan nu
had al zo’n gevoel toen met al die bijwerkingen van de clomid dat het nu eindelijk aansloeg
dinsdag weer beginnen met clomid dus ben benieuwd
heb trouwens hub aan het werk gezet… hij heeft vrienden te eten gevraagd,… heel gezellig hoor maar tis een zooitje en ik doe nu ff niks meer
heb afgelopen 3 dgn avond gehad en vandaag een ochtend
dus hij mag het ff regelen… heb totaal geen puf meer
vandaag leek alles in slomotion te gaan , mijn hoofd lijkt wel vol watten en mijn voetjes branden gewoon
heb geen foto’s nog… alleen maar gewerkt dus…
misschien morgen… dan ben ik een dagje vrij… gelukkig :roll:
@sweatest7 wrote:
Geloof niet dat je wat gemist hebt opaal…wel lekker dat je zo genoten hebt van je vakantie…hoe is het eigenlijk met je roken? al volledig gestopt??(dat was jij toch hé? :oops: )
Dat ben ik en het is schandalig maar ik rook nog steeds :oops: Ben een week gestopt geweest toen weer een week een paar per dag en nu rook ik toch wel weer best veel… Ben nu het boek van Allen Carr aan het lezen waar ik ooit eerder mee gestopt ben geweest dus ga er vanuit dat dit me weer lukt, het moet! Er staat nu ook zoveel druk op de ketel waardoor het zoveel moeilijker lijkt, wordt er niet goed van! Met wintersport rookte heel het gezelschap (ook mijn andere vriendin die zwanger is) dus ook dit was geen optie. Vriendlief rookt ook, wel houdt hij er rekening mee om niet te roken waar ik bij ben als ik weer een stoppoging begin maar toch, ik weet gewoon dat hij sigaretten heeft. Ook hebben veel van mijn vriendinnen en zusje gerookt tijdens de zwangerschap wat het dus echt niet makkelijker maakt. Al had ik het van te voren geweten, was ik deze strijd aangegaan voor ik zwanger was… Maar goed, als we alles van te voren wisten, was het leven een stuk makkelijker geweest!
Vandaag naar het ziekenhuis voor de combinatietest en een gewone echo, ben stront zenuwachtig! Blijf toch gewoon nog steeds bang dat er iets niet goed is en hoop vandaag de bevestiging te krijgen dat deze stress echt niet nodig is.
jullie horen van mij!
Bianca super leuk dat je er weer eens bent!
lastig opaal
het is net als bij lijnen zodra je iets niet mag lijkt het nog moeilijker om ergens vanaf te blijven. (alleen met lijnen is het iritant dat je moet blijven eten en drinken om in leven te blijven en dus balans te vinden)
bij mijn zwager heeft het geholpen om te stoppen met roken door grote zakken lollie’ste kopen (wij haalde altijd zakken van 100 stuks bij de makro voor hem :mrgreen: )
en zo nam hij dus op de tijden dat hij trek in een sigaret kreeg een lollie
zo had hij en iets in zijn hand en iets tussen zijn vingers
hij heeft tot op heden niet meer gerookt en lollies heeft hij niet meer nodig
heel veel succes voor straks, het gaat vast helemaal goed komen …
kom je de echo’s wel weer showen?
en een mooie buikfoto :inlove:
hay meiden
heb even het lijstje vernieuwd
was wel weer even nodig :mrgreen:
tink ik heb jou NOD gegokt hoor… heb 30 dgn gerekent
maar voor de rest zien we wel he
sanne ik weet die van jou niet maar goed geef maar even door als je dat wilt natuurlijk
mennnnn ik heb beetje last van mijn darmen… moet om de haveklap naar de wc
hoop dat ik er straks wat minder last van heb want tygo gaat vandaag voor het eerst naar de psz en lijkt me dan lastig als ik onderweg ofzo ook weer moet
maar goed gaat lekker… ongi echt niet normaal… nouja eigenlijk is het wel normaal want afgelopen 2 cyclussen dus prut
word dus nieuwjaarsschoonmaak gehouden volgens mij
laten we hopen dat dit vruchten geeft (iig 1 vruchtje ) :mrgreen:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Poeizi: Toch weer even balen dat je weer ongi bent geworden en dan ook nog eens zo erg :hug:
En Tygo dus een groot bed, stoer hoor! En vandaag naar de psz, hoe is het gegaan? Ik heb Y net opgegeven.
Tink: Zou wel lekker zijn als deze cyclus wat korter is en je inderdaad gewoon je eisprong hebt gehad, gewoon op je gevoel afgaan!!
Bianca: Wat leuk dat je wat van je laat horen. En een nieuwe baan, dat klinkt goed! Gelukkig gaat het met de gezondheid van je man ook goed :thumbup:
Opaal: Weer terug in nl. Voor jou dus een rustige week gehad. Moeilijk hoor dat stoppen met roken. Je weet met je verstand wel wat het beste is, maar het doen is altijd moeilijker.
Hoe was je echo vandaag?Nog mooie plaatjes meegekregen?
Sweatest: Jullie dus lekker rustig gehad met oud&nieuw. Hier was de mist wel 's avonds weggetrokken, was hier voornamelijk in de ochtend heel mistig.
Y went al goed aan haar gips arm. Ze maakt er weinig van en begint hem nu ook gewoon weer te gebruiken. Is helaas wel wat koortsig en daardoor dus wat hangerig en moe van het slechte slapen.
Oh ja donderdag de 20 weken echo, eindelijk weer even spieken :inlove:
leuk ellen :inlove:
het is helemaal goed gegaan op de psz
we zijn met zijn drietjes gegaan en na even binnen te zijn geweest
was het ook niet moeilijk om weg te gaan
gewoon papa en mama kus en meteen zwaaien
daaaag !
toen ik hem vanmiddag kwam halen wilde hij ook eigenlijk niet mee naar huis
dus dat is een goed teken :thumbup:
opaal hoe is het gegaan vandaag?
Poeizie, fijn dag Tygo het zo goed deed op de psz. had ook niet anders verwacht :mrgreen:. Balen dat je ongi zo heftig is en dat je zo’n last van je dramen hebt :hug: . Maar voor je zwanger werd van Tygo was het toch ook zo heftig? :think: Wie weet!
Bianca, wat leuk dat je weer even komt kijken! Heel veel plezier in je nieuwe baan. Ik spreek uit ervaring, een carrièreswitch doet soms wonderen!
Sweatest, wat zie ik nu in je banner? Een jongen :inlove:. Hoe is het verder met je? :-*
Opaal, lekkere vakantie gehad dus :thumbup: . Heel veel succes met het stoppen, ik hoop echt dat het je deze keer lukt!
Hoe was het vandaag?!
Ellen, fijn dat Y al zo aan het gips went. Niet leuk hè, zo’n moe en koortsig kindje. Hoop dat ze vannacht lekker slaapt en jullie morgen een betere dag hebben!
dat heb je goed onthouden tink :mrgreen: … ja wie weet
had mijn moeder gesproken en die was al overtuigd van het feit dat ik zwanger zou raken en dat het dan op haar verjaardag geboren zou worden… whe shell see :mrgreen:
mijn moeder vroeg ook of ik als ik een meisje zou krijgen ik haar benthe zou willen noemen…
uhhhhh ik stond even met mijn mond vol tanden… ja een mooie naam maar hoe ze daar zo in ene bij kwam?
ja had ze ooit eens gelezen en vond de betekenis zo mooi
nouja ik wist even niet wat ik zeggen moest
maar goed … whe shell see :mrgreen:
He meiden,
Gisteren weer een echo gehad en deze was super goed! Er is nogmaals bevestigd dat ik de meest gunstige tweelingzwangerschap heb en dat de beebs het super goed doen! Ze waren flink salto’s aan het maken en we hebben van beiden de hartslag gehoord, wat klinkt dat mooi zeg! :inlove: Verder was het voor de combinatietest nog te vroeg, hierbij moeten de beebs 45 mm zijn en dit was er maar bij 1 het geval de ander was 42,5 waardoor ze liever hebben dat we hier volgende week voor terug komen.
heerlijk dat alles goed was opaal
het is toch al altijd spannend maar nu met 2 beebjes natuurlijk superspannend
en als dan word gezegt dat ze het supergoed doen dan ben je natuurlijk helemaal in de wolken :inlove:
en ach over een weekje nog eens spieken… is helemaal geen straf toch? :mrgreen:
Fijn Opaal, dat het zo goed gaat! En inderdaad, nog een keer beebjes spieken is helemaal niet erg :inlove:.
Poeizie, ik duim mee voor je :mrgreen: . Wat betekent benthe eigenlijk dan?
de gezegende
misschien heeft het met de betekenis van mijn naam te maken
mijn naam betekent de weder geborene
hallo meiden
hebben jullie een fijne dag gehad?
ik wel hoor…
we zijn met een groepje voor school naar een dagbesteding/opvang voor mensen met een verstandelijke/lichaamlijke beperking geweest
wat een ontspannen sfeer hing daar zo…
voelde me er helemaal thuis en had zo een dagje mee willen draaien
wat? had er best een baan willen hebben
mooie kleinschalige opvang van 2 groepen … 1ste groep is met mensen met het niveau van kinderen van 1-3 jaar en meeste kunnen ook niet praten.
2de groep zijn wat hoger ingeschaald en kan je mee praten
ik vond het fijnste dat er zoveel liefde vanuit de groep kwam
kortom het was een hele leuke excursie
net thuis even de boom afgetuigd… die kan straks de deur uit
word een beetje kriegel van die naalden
volgend jaar toch maar weer een neppert :mrgreen:
morgen avonddienst dus hoef morgen niet vroeg op
maar vrijdag wel weer een ochtend dus dan zal ik wel weer in slomotion door mijn dienst heen dwalen.
ga toch echt eens praten met mijn manager hoor… dit kan gewoon niet.
ik moet van dat soort wissels zo bijkomen… kan daar gewoon lichaamlijk niet goed tegen
Hier een heerlijke, relaxte dag gehad! Mag ook wel na 2 lange dagen werken, bovendien mag ik donderdag en vrijdag ook weer aan de bak.
L heeft lekker buiten gespeeld met de buurkids en d’r vriendje :inlove:. Ben iedere keer weer blij met onze geweldige tuin! Ze deden alsof het hoogzomer was; heerlijk in de zandbak en met stoepkrijt in de weer :mrgreen: .
Poeizie, klinkt als een interessante dag! :thumbup: Wat fijn hè, dat er zulke groepen bestaan, met zo’n goede, liefdevolle sfeer bedoel ik dan.
En dat lijkt me inderdaad pittig, van die late en vroege diensten die elkaar opvolgen. Is je ongi al weer een eind over?
Mooie betekenissen trouwens, van beide namen!
Hoe is het met iedereen hier? Joehoe, waar zijn jullie? :dance:
ja ongi is weer over gelukkig
was al bang dat ik leeg zou lopen :lol:
temp is ook niet zo vlak lijkt wel… zitten wat meer verschillen in
MELD,MELD,MELD!!! haha
Ik kon even niet op de site omdat ik gebanned was. Had mijn email aangepast en dat ging niet helemaal goed. Heb namelijk sinds eergisteren de naam van mijn vrienlief aangenomen bij het geregistreerd partnerschap.
oops :shock: hahahahaha opaal
wat had je dan fout gedaan?
maar fijn dat je er weer bent… we begonnen je al te missen :mrgreen:
zijn er al foto’s van de kleine wuppies? (zo noemde ik tygo voor ik zeker wist dat hij een jongetje zou worden)
en ook alweer vergelijkings materiaal van je buikje?
wonderbaarlijke uitwerking heeft de psz op tygo… wou dat ik hem meteen toen we waren verhuisd al had overgezet
want het is echt zo anders.
hij praat steeds beter en maakt meer contakt met anderen
toen hub hem gister kwam halen van de psz en tygo hem zag liep hij eerst naar de juf en tikte haar op de schouder en zei “kijk daar is papa!” :inlove:
op het kdv zocht hij amper contakt met de leidsters
nu zal hij ook wel weer een sprong door maken hoor… of hij is net een sprong uit.
want hij eet echt als een dijkwerker… had gisteravond 5 boterhammen op en wilde toen hij naar bed ging weer een boterham en savonds kwam hij naar beneden en had alweer trek… had ie een plak worst en ging weer naar boven
ik stond echt met ogen als schoteltjes :shock:
was al tijden blij dat ik er 2 boterhammen in kreeg
en dan at hij op school er dan 1 of 2 en thuis had hij ook weinig trek
misschien ook een goed moment om weer warm eten te introduseren
dat was ook altijd een ramp
zou zo fijn zijn als hij die fase ook aan het ontgroeien is
Ik had bij mij weten niks fout gedaan maar toch gebanned. Heb ff een mail gestuurd en was gelijk verholpen. Zal vanavond weer eens wat buikfoto’s laten maken, begin al aardig op een olifant te lijken namelijk! hihi