Jump Jump...!!!

Ik zit hier op mijn werk. Rustig te tappen op mijn keyboard. Gaat Peanut springen. Soms zo veel dat mijn buik er van schud.

Ik vind het heerlijk om haar zo bezig te voelen. Hoewel it prettiger zou zijn als ze mijn bijna volle blaas niet als trampoline zou gebruiken!



Gister middag stond een collega naast mijn buro, en zag mijn buik bewegen. “What the hell was THAT!?” Ahaha

Ze was erg verbaasd dat ze het zo goed kon zien. (Ze is gewenst kinderloos, dus zwangerschap enzo is helemaal vreemd voor haar)



Anyway…Peanut beweegt graag. Heeft ze niet van mij, overigens. Ik ben Kampioen Bank-Zitter!

Heerlijk toch!! Geniet er maar flink van.

Nu is Peanut nog van een schappelijke grootte en heb je er (behalve de volle blaas :mrgreen: ) geen last van. Strakjes krijgt de kleine ruimte gebrek en zal ze ook haar bewegingen erop aanpassen.



Fijne zwangerschap verder!

Haha hier ook een kampioen-niksdoen! Vandaar ook mijn verbazing toen bleek dat dit kindje elke wakkere minuut gebruikt om héél druk te bewegen. Sinds een week, misschien twee, is dat wat minder en ik mis het best wel. Geniet ervan zolang het nog duurt!

oooh hier nog eentje die niet weet wat stilzitten is (die kleine dan he)

Mama zelf zou maar wat graag een hele dag willen stilzitten :oops:



Ben je trouwens aprilmama?

Je bent van harte welkom om mee te kletsen bij de aprilmama’s :mrgreen:

17 April…zegt de vk. Maar ik hoop mijn KS wat eerder te kunnen regelen. :oops:



Wat echt heel grappig is, is that ze soms hoog zit, and soms laag!

Kijk maar of je zin hebt om bij de aprilmama’s mee te kletsen.

In principe zijn we allemaal in april uitgerekend, maar er gaan er vast een aantal in maart bevallen en vast ook wel een paar in mei…



Heb zonnet die kleine verboden mama’s middenrif omhoog te drukken.

Klein monster :inlove: