Juli /Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 9)

hallo,

hoe gaat het hier met iedereen?

met ons gaat alles goed.

deedee, hoe lang gaat het eigenlijk duren met een adoptie? en willen jullie een nederlands of een buitenlands kindje? hoe is het nu met je?

ikke hoe is het met jou?

ik blijf voor jullie duimen hoor!! :pray:

:-*

Het was even zoeken naar dit topic… maar toch uiteindelijk teruggevonden !

Wij hebben deze middag een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe de behandeling nu verder zal verlopen.

Wij hadden van de eerste poging nog 3 cryo’s in de vriezer.

Ik ben benieuwd wanneer we mogen beginnen !

Heel veel succes vanmiddag Ikke!!! :-*

veel succes ikke!

ik zal voor je duimen. :pray:

Dank je wel, meiden !

Even kopieren uit een ander topic:

Zo, ik weet al wat meer…

ik moet m’n ongi afwachten en dan kan ik starten met Progynova ( of zoiets? ) 3x 2mg per dag. Na een dag of 12/14 hebben we dan een afspraak voor een echo. Als de ontdooiing goed verloopt krijgen we dus volgende maand een cryo teruggeplaatst

Een foutje van de vroedvrouw was wel dat we nog niet ingepland stonden voor een volgende verse poging ( moest de cryo poging mislukken ).

Daarom zouden we opnieuw 4 maanden op de wachtlijst terechtkomen.

Gelukkig heeft de fertiliteitsarts daar een mouw aan kunnen passen.

Ze heeft ons er gewoon nog tussen kunnen plaatsen en kunnen dan meteen na de cryo poging starten met de tweede verse poging ( al hoop ik dat die niet meer nodig zal zijn ).

spannend meid!! je hebt nu al zo lang gewacht het gaat vast lukken!! :pray:

Spannend Ikke!!! Ik ga weer ontzettend duimen voor je!!! :-* :pray:

En ook ik duim weer!!!

Ikke, wat super spannend!!! Er zullen weer heel wat duimen draaien voor jullie.

Het komt nu echt dichtbij! Heel veel succes en alle geluk van de wereld, het moet nu gewoon gaan gebeuren. :-

Danien, het wordt een buitenlands kindje, maar we zijn ons nog aan het verdiepen in alle landen en onze mogelijkheden. Hoe lang het gaat duren is nu nog heel moeilijk te zeggen. Voor nu is het afwachten wanneer we aan de VIA kunnen beginnen.

Volgende maand hebben we een bijeenkomst om te kijken of een Special Need kindje iets voor ons is.

Het gaat eigenlijk wel goed met me, doordat we nu weer ergens naar uit kunnen kijken, denk ik minder aan dat het ons zelf (misschien) niet gaat lukken. Ik heb echt zin in het hele proces, ben er klaar voor, hoe zwaar het ook gaat worden.

Juudje, hoe is het met jou? Nu is het aftellen begonnen hè? :-

:-* Deedee

Fijn Deedee… jij kunt echt vooruit kijken en hoop hebben… knap van je! Ik wens jullie alle geluk, een hele nieuwe wereld lijkt me, zo’n adoptieprocedure.

Ikke: ik blijf duimen meis, ik hoop zo dat de cryo’s goed ontdooien!

Hoe is het met de anderen?

Joelle heeft een fikse onsteking in haar hals gehad, gelukkig gaat het nu de goede kant op. Wel is nader onderzoek nodig (er zit een soort gangtje, een fistel) en een kleine operatie op termijn. Met Noemi gaat het prima, lekkere peuter met eigen willetje, maar vooral erg leuk om mee te maken hoe ze zich ontwikkeld.

Jeetje, gelukkig gaat het de goede kant op. Zoiets is toch goed te opereren meen ik. Maar wel eng hoor. :frowning:

Dank je wel, :-

Het moet ook wel, heb heus wel verdriet zo op zijn tijd, maar het voelt gewoon beter om naar de toekomst te kijken. Ons kindje komt er, dat weet ik gewoon! :smiley:

Ikke, wanneer gaat de terugplaatsing precies gebeuren? Het ontdooien gaat vast goed, na zoveel pech is er altijd iets positiefs. :-
Ik blijf voor je duimen! :thumbup:

Hoe is het verder met iedereen?

Famke is bevallen van Wilco! Gefeliciteerd!

Meiden hier weer eens een berichtje van mij.

Ikke spannende tijd weer, hopelijk komt de ongi snel spontaan en kunnen jullie weer verder. :hug:

Deedee, wij zitten ook in het adoptie proces en kregen een brief dat we in plaats van februari in november naar de voorlichtingscursus mochten in verband met uitval. Nu ik zwanger ben, moesten we een jaar uitstel aanvragen.

Ook heb ik gelezen dat je je in kan laten schrijven in Amerika, dan kan je op een website komen waar moeders die hun kindje ter adoptie willen afstaan zelf de Nieuwe ouders mogen kiezen. Succes :-*

Voor jou de laatste loodjes Juudje. Wat spannend! Heel veel succes!

Famke gefeliciteerd! :smiley:

Juudje, succes met de laatste loodjes, het duurt nu echt niet lang meer voor jullie je wondertje in de armen hebben. :inlove:

Weten jullie al of je nog een kindje wil gaan adopteren? Lijkt me heel mooi, een kindje van jezelf en een adoptiekindje.

Succes met de laatste loodjes, het duurt nu echt niet lang meer voor jullie je wondertje in de armen hebben. :inlove:

Wij kunnen echt niet wachten, ben boeken aan het lezen, zoek er alles over op internet, we zijn er zo vreselijk klaar voor. Welk land een kindje vandaan komt maakt ons echt helemaal niks uit. We vinden het al heel speciaal als er bij ons een kindje mag komen, we hebben verder geen wensen.

Ikke, heb je nog nieuws? :pray:

Juudje, vandaag de grote dag voor jou! :smiley: Nog Bib denk ik?

Nogmaals heel veel succes nog met de laatste loodjes! :-*

Hier ben ik ook nog een keertje.

Hier alles goed.

Ik heb een tijd achter de rug van vele onderzoeken bij dokter en in het ziekenhuis… dat had allemaal te maken met hevige migraine aanvallen die ik deed door de hormoonschommelingen.

Momenteel neem ik progynova pilletjes om de cryo terugplaatsing voor te bereiden.

Maandag heb ik de eerste echo. Spannend weer !

Ow, en… Deedee, de voorpret is ook leuk hé ! Veel plezier met opzoekwerk !

Maandag? Vandaag? Spannend!!! :pray: :pray: :pray: Ik hoop dat dit uiteindelijk een hele geslaagde poging gaat worden. Het is je zo gegunt!

Vervelend van de migraine, er wordt wel wat van je lichaam gevraagd. :frowning:

Voorpret is iets wat me er doorheen sleept, en het is echt heel leuk, ben straks nog een expert op dat gebied… Hihi

Juudje, alweer 2 dagen overtijd, meis hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!

Echo was goed ( alleen wat onverklaarbaar bloedverlies )

Volgende week maandag worden de cryo’s ontdooid.

Dinsdag 18/11 krijgen we 's morgens een telefoontje met hopelijk goed nieuws voor een terugplaatsing op dezelfde dag nog

Anders is er voor ons een nieuwe ICSI poging in januari en starten we met de medicijnen in december.

Het komt echt dichterbij nu !

Duimen maar weer ! :pray:

Gelukkig!

Ik duim voor goed nieuws morgen!! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, wat een spanning… :shifty:

:pray: :pray:

Juudje, nog steeds overtijd zie ik… Hopelijk laat de beeb je nu echt niet lang meer wachten, wat zul je er genoeg van hebben.