Judith en Sjoerdzijn getrouwd.. zie foto's in SF !

Wat een triest nieuws dat ze moeten stoppen met ivf zeg.



Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben en veel geluk in de toekomst!

een hele mooie dag gewenst!

Gefeliciteerd!

Bianca wat ben je toch een lieverd! :-



Juud ik hoop dat je zielsgelukkig wordt met jouw Sjoerd.

Ik wens jullie alle geluk van de wereld dat het een mooie dag mag worden met mooie herinneringen voor later…

En ik hoop zó dat jullie die herinneringen ooit mogen vertellen aan jullie kinderen…ik :pray: dat dat ooit gebeuren zal!

Fijne dag!

:-

Alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Geniet van deze dag!



Natasja

gefeliciteerd

van harte gefeliciteerd! En 31 augustus is een prachtige datum!( Ben zelf vandaag 6 jaar getrouwd) Geniet van deze prachtige dag.







kuzzz

Juud en Sjoerd,



Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!

Lieve Juudje & Sjoerd,



Een hele fijne dag vandaag! Dat jullie mogen genieten van deze dag, de feestelijkheden en van elkaar!

Heel veel geluk voor de toekomst & sterkte met de rest! :-*



Kus,

Jippie

gefeliciteerd en hopelijk is ie heel bijzonder deze dag…

Lieve Judith en Sjoerd, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Veel geluk gewenst!





:-*

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk voor nu en de toekomst!

Heyyyyyyyyy Lieve mensen , mijn dank voor de wensen naar Judith en Sjoerd toe. Ze zullen dit ongetwijfeld op prijs stellen. Ik zal dit overbrengen iig.



Ik en André zijn zo blij dat we de dag van hun hebben mee gemaakt… de huwelijksinzeging… de receptie , het feest, allemaal even prachtig.

Voor deze dag had Juudje speciaal gevraagd aan elk ierdere aanwezige niet stil te staan bij het verdriet… niet bij het verlies… er niet naar vragen.

Er was een knop omgezet, want deze dag zou voor haar en Sjoerd zijn, volledig met de aandacht op het geluk en de liefde die hun toekomt en zei al hebben … het moest en zou een mooie stralende dag zijn EN DAT WAS HET ! Het weer zat mee… op een paar spetters na , is alles zo ongelooflijk goed verlopen… de speech van de ambtenaar van de burgerlijke stand, de gewilde aanwezigen ( genodigden ) de kleding( ze waren schitterend, echt stralen beiden… dat deed me zo ontzettend goed te zien ) , de versiering rondom het huis van haar ouders … alles wat hun ouders en familie op touw hadden gezet… het feest, een boek met geschiedenis van Sjoerd en Judith met foto’s en teksten…

de trouw auto… de duiven die uitvlogen ( zo mooi symbolisch) … het muziek-stuk dat Judiths broertje voordroeg ( waarbij ik spontaan een huilbui kreeg van emotie… die tekst was zo mooi, judith te zien was zo ontroerend… de melodie… en de manier hoe haar broerjte het bracht… was zo intens en geweldig…)



Tja ik kan zo weinig meer zeggen. de impressie op mij is wel duidelijk… ik had een mooie dag, dat ik als vriendin met mijn man er bij mochten zijn…

We werden zelfs als familie onthaald… speciaal was dat…



Ook Judith en Sjoerd ( die we vanmorgen nog spraken bij haar ouders waar André en ik verbleven met nog een aantal familieleden ) Hebben een topdag gehad… we hebben foto’s en video nagezien… gesproken gehuild… het was zo mooi , ook dus de zaterdag.



Judith je leest dit zeker en ik wil jou en je MAN :inlove: danken … jou ouders ook. Zo gastvrij als we opgevangen zijn… het ontbijt … de caravin die we mochten in bruikleen… Ik vondt het fijn…



Het was een topdag…



Bij deze meid Veel geluk, veel liefde… moge dát uitkomen wat julllie aan dromen en wensen hebben… dat dát wat de trouwbeambte ons vertelde een feit mogen zijn dat je het beleeft heb samen met Sjoerd.




Het ga jullie goed écht ik vertrouw daar op en zal het altijd blijven wensen en hopen.

Met liefs, Bianca en André :-* :hug:

Wauwww klinkt echt als een top dag. :thumbup:



Voor jou en voor Judith

gefeliciteerd :smiley:

Judith heeft de link, :dance: :thumbup:

Ja ik heb de link gekregen.



Allemaal super voor jullie lieve reacties. Ook al kwam ik niet meer op Kok dit speciale moment wil ik zeker ook met jullie delen. Het was zeker een geweldige dag, alles was perfect en zo super dat Bianca erbij kon zijn samen met André. Ook bij deze wil ik Ikke een hele dikke kus geven. Ze had via Bianca een postpakket laten komen, wat een verassing. Ook Nicje super bedankt voor je mooie kaart, had het niet verwacht. Verder hebben we de ruwe versie van de foto’s al op cd gekregen zijn er maar liefst 1200, dus beetje veel voor hier. Ik zal er in de loop van de dag een paar op showforum zetten.







(hoe en wat verder met ivf weten we nog niet helemaal, hebben gesprek met zkh uitgesteld tot na deze dag)

:-*

ben al benieuwd naar de foto’s :dance:

ja ik ook erg benieuwd :smiley:

Er staan een paar foto’s in het showforum