Joseetje is bevallen van een dochter, update volgt!!!

@ladybutterfly wrote:

@ladybutterfly wrote:
jose, je kan de curanol gewoon online bestellen :thumbup:

curanol met www ervoor en punt nl erachter :mrgreen:

succes met de laatste loodjes :hug:

Voor als de verloskundige weer moeilijk doet :thumbup:
idd en dan is die tube er de volgende dag!

Hier lijkt het weer iets beter te gaan.

Vannacht wel rot geslapen, maar toch gaat het allemaal iets beter.

Vanochtend naar de vk geweest en alles was goed.

Bloeddruk 110/60

gewicht niets erbij

hartje prima

ligging prima kleine is weer netjes ingedaald.

gewicht word geschat op 7 pond, mooi gemiddeld dus.

Ook heb ik dan eindelijk curanol zalf gekregen en ze gaat pillen voor me bestellen voor na de bevalling.

Moest er maar zo snel mogelijk weer vanaf zijn vond ze :thumbup:

Dit was overduidelijk een andere vk.

Ze dacht dat ik sowieso last had gekregen van de aambeien maar ws het met me eens dat deze toestand niet nodig was geweest.

fijn dat het wat beter gaat en dat je nu die zalf hebt, ik snap dan weer niet dat je ha dat niet gister al kon voorschrijven, maar goed. Ik hoop dat het je snel wat verlichting zal geven en dat je er niet teveel bijkrijgt bij de bevalling. :pray: :hug: maar daar gaan we eerst maar niet van uit meid!

hoest verder met je buikie en de prachtige inhoud? lekker in beweging?

:hug: :hug: :-*

liefs, hazze

Hazze de Ha had nog nooit van curanol gehoord :eh:

Vandaar dat ik zoiets had van laat het me dan zelf maar regelen met de vk.

De BIB gaat alles helemaal goed, die kleine weet niet wat stilliggen is :lol: :inlove:

Zo’n gek idee dat over ongeveer een weekje het hele huis hier op zijn kop zal staan door dat kleine wezentje wat zolang in mijn buik gezeten heeft :inlove:

Hoe gaat het José?

Dinsdag (hé, op 1 april :lol: ) ben je uitgerekend! :dance: :pray: :-*

ja nog 4 dagen :shifty:

Hier gaat het redelijk, ik heb maar toegegeven aan het feit dat er toch echt bevallen zal moeten worden…

Het zal een dag hard werken en afzien worden, maar daarna hebben we wel een prachtig mooi kindje erbij en daar doe ik het voor.

Gisteravond weer wat voorwerk gehad, regelmatige harde buiken waar ze op het eind ook echt pijn begonnen te doen.

Daarna hielden ze weer op.

R verdenkt me ervan dat ik het bewust tegenhoud :think:

HOe is het nu Jose?

nog aktie in je buik?

nee het is allemaal vrij rustig.

Af en toe wat krampen en soms het gevoel dat die kleine nog verder naar beneden drukt…terwijl het toch echt al een vibi is :lol:

Ben verder wel heel erg afgesloten voor alles, loop wat te spoken door huis.

Erg met mezelf bezig en in mezelf gekeerd.

Had ik van de week nog af en toe een paniek-aanval voor de aankomende bevalling, nu heb ik meer een rust over me heen.

Het zal moeten gebeuren, het zal gebeuren en het zal goedkomen.

OKe af en toe een beetje nerveus ben ik wel, maar meer van hoe het zal gaan en niet dat het zal gaan gebeuren.

Goed van je Jose, dat je die rust hebt gevonden.

hoop dat je dat vast kunt houden.

ik had dat bij beide bevallingen en het is erg prettig als je er zo in kunt gaan.

heel veel succes als het zover is, je kunt het!! :thumbup:

:-*

Dat klinkt alsof je er nu écht klaar voor bent dus ik denk dat het echt héél snel dé dag zal zijn meid! :pray: :-*

Hee, alle maartmama’s zijn klaar hoor, nu mag jij :-*

@joseetje wrote:

nee het is allemaal vrij rustig.

Af en toe wat krampen en soms het gevoel dat die kleine nog verder naar beneden drukt…terwijl het toch echt al een vibi is :lol:

Ben verder wel heel erg afgesloten voor alles, loop wat te spoken door huis.

Erg met mezelf bezig en in mezelf gekeerd.

Had ik van de week nog af en toe een paniek-aanval voor de aankomende bevalling, nu heb ik meer een rust over me heen.

Het zal moeten gebeuren, het zal gebeuren en het zal goedkomen.

OKe af en toe een beetje nerveus ben ik wel, maar meer van hoe het zal gaan en niet dat het zal gaan gebeuren.

wat een goed bericht joseetje, klinkt echt als gevoelens die je hebt vlák voordat het echt gaat gebeuren. Die rust kreeg ik bij nano echt de avond voor de eerste wee (dat was toevallig de uitgerekende dag) over mij heen.

IK was een weekendje weg en dacht eigenlijk dat je allicht wel bevallen zou zijn als ik terug zou komen. Het tegendeel is nog niet bewezen, dus uh…???

waar ben je :wink:

hier :frowning:

Met BIB :frowning:

jaja mag verder niet klagen want nog niet eens overtijd enzo…

Maar ik wil mijn baby en wel NU :angel:

de hele zwangerschap geen klagen gehad en nu, ik kan bijna niet anders :oops:

ik ga maar naar bed, des te eerder zijn we bij de dag van de bevalling.

je hebt helemaal NIKS aan wat ik ga zeggen want ik herken het helemaal en dan heb je nergens meer wat aan :wink:

Maar toch; geniet even van het feit dat je in bed kunt gaan liggen en weet dat je door kunt slapen 8)

Al hoop ik voor jou dat je niet door kan slapen vannacht omdat je ineens wakker wordt met gebroken vliezen of weeen :wink:

Goedemorgen!

Ik kon niet meer slapen :zzz:

Vannacht pas tegen half 2 in slaap gekomen om om 4 uur door Thijmen wakker gemaakt te worden.

Slaap straks nog wel eventjes.

Vind mezelf de laatste tijd nogal zielig :lol:

heb soms zo een medelijden met mezelf :roll:

Gaat wel weer over.

Droomde vannacht dat ik naar het ziekenhuis moest, de baby kwam.

Enige waar ik mijn vraagteken bijzet is dat de hele familie mee ging

En dan heb ik het over een man of 15 :o :mrgreen:

ooh meiden als ik niet te ver overtijd ga is het deze week dan eindelijk zover :shifty: :dance: :inlove:

:shock: :oops: :oops: :oops: :oops:

Hoelang bestaat deze topic al???

Nou, ik tel ook maar mee…

Net even een paar dagen voor de uitgerekende dag…

:dance:

Joseetje, zo op het end mag je jezelf best ff zielig vinden hoor (ik vond mezelf ook errrug zielig op het laatst :mrgreen: )

maar echt het einde is nabij, weer een dagje verder vandaag.

En ik denk dat als je nu rust hebt over de bevalling dat t niet lang meer zal duren.

Vandaag is DE grote dag Jose, ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten :-*

BIB en echt niet geslapen vannacht.

En dan ook echt niet…heb gebadderd en voor de rest op de bank gezeten te zitten :eh:

Schoonmoeder komt zo, ik ben moe…maar heb nog wel een manneke dat wil spelen.

Thijmen was de vorige keer op de grote dag al een beetje bezig met naar buiten komen en is de volgende dag geboren.

Deze heeft totaal geen haast denk ik :eh: