fijn dat het wat beter gaat en dat je nu die zalf hebt, ik snap dan weer niet dat je ha dat niet gister al kon voorschrijven, maar goed. Ik hoop dat het je snel wat verlichting zal geven en dat je er niet teveel bijkrijgt bij de bevalling. :hug: maar daar gaan we eerst maar niet van uit meid!
hoest verder met je buikie en de prachtige inhoud? lekker in beweging?
Hazze de Ha had nog nooit van curanol gehoord :eh:
Vandaar dat ik zoiets had van laat het me dan zelf maar regelen met de vk.
De BIB gaat alles helemaal goed, die kleine weet niet wat stilliggen is :lol: :inlove:
Zo’n gek idee dat over ongeveer een weekje het hele huis hier op zijn kop zal staan door dat kleine wezentje wat zolang in mijn buik gezeten heeft :inlove:
Af en toe wat krampen en soms het gevoel dat die kleine nog verder naar beneden drukt…terwijl het toch echt al een vibi is :lol:
Ben verder wel heel erg afgesloten voor alles, loop wat te spoken door huis.
Erg met mezelf bezig en in mezelf gekeerd.
Had ik van de week nog af en toe een paniek-aanval voor de aankomende bevalling, nu heb ik meer een rust over me heen.
Het zal moeten gebeuren, het zal gebeuren en het zal goedkomen.
OKe af en toe een beetje nerveus ben ik wel, maar meer van hoe het zal gaan en niet dat het zal gaan gebeuren.
wat een goed bericht joseetje, klinkt echt als gevoelens die je hebt vlák voordat het echt gaat gebeuren. Die rust kreeg ik bij nano echt de avond voor de eerste wee (dat was toevallig de uitgerekende dag) over mij heen.
IK was een weekendje weg en dacht eigenlijk dat je allicht wel bevallen zou zijn als ik terug zou komen. Het tegendeel is nog niet bewezen, dus uh…???