Joseetje is bevallen van een dochter, update volgt!!!

pffff lekkere VK!! ik zou d’r inderdaad ook even bellen, heb je inmiddels zalf van de huisarts? Sterkte :hug:

R gaat zo maar naar de apotheek.

HA is al vanaf 8 uur ingesprek :roll:

Opensnijden is op dit moment gewoon echt geen optie…het duur zo’n halve week voordat je daar van hersteld bent en als in de tussentijd de bevalling begint dat word het persen helemaal leuk :liar:

Dus zo maar naar de apotheek om te kijken of ze daar die zalf hebben.

Morgen een afspraak bij de Vk en oooooow die gaan me toch een hormonster treffen :x

Ik had net het vertrouwen in de bevalling een beetje te pakken en nu zie ik er weer tegenop juist omdat ik nu zoveel pijn heb.

Ik voel me daar beneden alsof ik net bevallen ben inclusief met knip ed…zegt genoeg over hoe ik me voel…

Maar ik ben ook ontzettend moe, heb vannacht 1 uurtje geslapen en dan is het gewoon allemaal wat minder te hebben.

O Joseetje, wat vreselijk allemaal, ik weet hoe zeer een aambei kan doen.

ik hoop echt voor je dat ie weg is voor de bevalling begint.

is er niet een verdovende creme te krijgen? (ipv verdovingsspuitje)

is toch vreselijk dat je nu daardoor je rust niet krijgt, wat je juist zo hard nodig hebt voor een bevalling.

Nou heel veel sterkte, ik hoop dat je gauw geholpen wordt!!

en dan gauw kunt gaan bijslapen :zzz:

Liefs Esther

Oh jakkes, ik hoop dat je gauw mag bevallen, genieten kunt van je uk en lekker weer jezelf kunt zijn (daar beneden) :pray:

Nou kan straks bij de HA terecht…zie er als een blok tegenop.

:shifty:

@joseetje wrote:

Nou kan straks bij de HA terecht…zie er als een blok tegenop.

:shifty:

niet doen, als het goed is helpt ie je en dan ben je van dit gelazer als het goed is gewoon af :-*

ik hoop ook van harte dat hij iets voor je kan doen José! :pray:

Echt niet leuk dit… :frowning:

:hug: :hug:

Ow Joseetje toch! :hug: :-*

:hug:

Nou ben weer terug en ze konden niets doen :frowning:

Sneetje erin word geadviseerd om binnen 6 uur te doen en dan nog zou ik op dit moment geen verdoving mogen…en een incisie zonder verdoving :silenced:

Als ik wel een verdoving had gemogen, dan had ze het nog niet willen doen omdat ik op het punt van bevallen sta en ze het niet aandurft als ik kort daarop moet gaan beginnen met persen.

Lidocaine zalf kon ze ook niet geven om dezelfde reden dat ik geen verdoving mag ( ernstige allergie aan R zijn kant, mogelijk heeft baby het ook in ieder geval niet iets om op te gokken)

Dus heb nu een zalfje mee die mischien helpt, moet veel zitbaden doen en paracetamol nemen tegen de pijn.

En morgen bij de vk eisen dat ze die curanol geven, want dt hadden ze vorige week al moeten doen.

Meid ik hoop dat die zalf iig verzacht…

Die coolinggel van sperti vond ik ook prettig eens bij een grote aambei :oops: 8)

En ik zou die Vk echt wel ff de waarheid vertellen…blunder zeg :naughty:

pff meid sterkte!! :hug:

Hopelijk verdwijnt de pijn snel meid, pff, net nu! :wall: :hand: :-*

dikke knuffel meid…

kan je er eventueel niet wat ijs tegen aan leggen…

misschien een kraamverband natmaken en invriezen…ff op bed gaan liggen met je billen naar achteren, en dan dat verbandje er even tegen aan houden…

misschien verlicht het iets

:hug: :hug: :hug: :hug:

ai joseetje, dat klinkt heeeeel vervelend :hug: Ik hoop dat je snel en voorspoedig mag gaan bevallen, dan kun je de pijn vergeten door van je beebje te genieten :wink: Ik denk aan je! (zo spannend weer, net of er weer een oktobermoeder gaat bevallen, maar dat is natuurlijk ook wel een beetje zo :wink: )

:wall: oh wat vreselijk beroerd zeg.

Nou :roll:

sterkte maar…

@ladybutterfly wrote:

jose, je kan de curanol gewoon online bestellen :thumbup:

curanol met www ervoor en punt nl erachter :mrgreen:

succes met de laatste loodjes :hug:

Voor als de verloskundige weer moeilijk doet :thumbup:

Hoe is het nu? :hug:

nog een beetje geslapen vannacht??? :hug:

ik hoop echt voor je dat de vk nu iets doet…