Joseetje is bevallen van een dochter, update volgt!!!

het duurt in ieder geval steeds iets korter :wink:

:hug:

Nog héél even!! :dance:

BIB en ben moe :zzz:

tot morgen :-*

Je bent iets meer dan twee weken verder dan ik - en dat lijkt nu ineens wel heel veel. Voor mij lijkt het meer de nog ver van mijn bedshow dan voor jou.

Ik weet niet met hoeveel weken je gaat bevallen maar eerder dan ik lijkt mij zo :mrgreen:

BIB!!!

Gek idee he Bella, dat als de eerste van ons groepjes zijn uitgerekend de laatsten pas beginnen met Bibben :lol:

Gisteravond heel onrustig geweest…ik kon niet staan, moest blijven lopen.

Bij het na de wc gaan wel een klein kloddertje bruin slijm :shifty: :mrgreen:

En nu rommelt het, maar we doen lekker rustig aan en zullen vanzelf wel merken wanneer die kleine denk dat het genoeg is geweest :inlove:

fijne pasen allemaal :-*

Heee een paaskindje zou wel heel bijzonder zijn :smiley:

succes met de laatste loodjes!

oja en misschien wel leuk om in dit topic te vermelden: ik lek melk :lol: :mrgreen:

Dat is zeker leuk :mrgreen:

Oew het rommelt? Slijmverlies? Dat duurt niet lang meer :dance: misschien zet het wel door vanavond :mrgreen:

Ik reageer wel niet veel maar ik lees mee en ik leef met je mee :inlove:

:-*

dat wordt een paaseitje, wedden?

Joseetje: het zal nu vast niet lang meer duren, succes nog met de laatste loodjes :-*

mocht het doorzetten, heel veel succes meissie! Zet 'm op! Ik zal aan je denken! Niet lang meer, dan mag jij je beebje óp je buik voelen in plaats van erin… :inlove:

:-* hazze :hug:

Nou hier is de vk net geweest…

Na het eten kreeg ik opeens een stekende pijn, echt niet normaal.

Na 20 minuten zuchten en steuenen toch maar de vk gebeld en die is gelijk even komen kijken.

Klein draakje lag woensdag vast in mijn bekken, maar immers wel met het ruggetje tegen mijn rug.

De kleine is zo aan het wurmen geweest om los te komen in mijn bekken en om vervolgens met het ruggetje naar de zijkant te draaien.

Bij die draai is het kleine draakje waarschijnlijk heerlijk met een schouder op een zenuw gaan liggen.

Dit gedraai was wel nodig, want met rug tegen rug is geen ideale houding om geboren te worden.

De kleine ligt nu dus in principe wel weer een stuk beter, wel kan ik rekening houden met indalingsweeen en als de vliezen breken moet ik alsnog gaan liggen.

oeh!

Nou iig wél fijn dat de houding voordeliger is zo

Maar al dat gedraai nu nog lijkt mij ook pijnlijk jah…die buik is nu gewoon vol hé!?

Spannend meis…ik hoop dat de kleine zich snel aandient :pray:

hmmm dat klinkt pijnlijk (maar die andere houding is met bevalling wslk heeeel wat pijnlijker (sprak zij uit ervaring…)

joseetje, je bent er nog niet geweest vandaag, dus de grote vraag: is het een paaseitje geworden?

ja spannend zeg!!

Oooo spannend Jose!

heel veel sterkte en succes als het doorzet!!

Nou hier groot feest…zie tijdstip.

Dankzij het niet krijgen van de gevraagde zalf tegen een aambeitje ben ik nu wakker van een getrombosideerde aambei… :frowning:

Ik kan niet meer liggen, bijna niet meer lopen en met veel moeite wat zitten.

Zit nu te tijd te doden tot ik de HA kan bellen, hopelijk kan ie iets maar dan ook iets doen :frowning:

Mogelijkheid zou zijn om hem open te snijden, maar door omstandigheden mag ik niet zomaar plaatselijk verdoofd worden…hopelijk geeft hij die zalf gewoon mee en is het straks al een stuk verlicht…

En dit allemaal om een keertje extra een kuurtje uit te besparen… :frowning:

Jeetje, beterschap Jose, ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen :hug:

@joseetje wrote:

Nou hier groot feest…zie tijdstip.

Dankzij het niet krijgen van de gevraagde zalf tegen een aambeitje ben ik nu wakker van een getrombosideerde aambei… :frowning:

Ik kan niet meer liggen, bijna niet meer lopen en met veel moeite wat zitten.

Zit nu te tijd te doden tot ik de HA kan bellen, hopelijk kan ie iets maar dan ook iets doen :frowning:

Mogelijkheid zou zijn om hem open te snijden, maar door omstandigheden mag ik niet zomaar plaatselijk verdoofd worden…hopelijk geeft hij die zalf gewoon mee en is het straks al een stuk verlicht…

En dit allemaal om een keertje extra een kuurtje uit te besparen… :frowning:

aaaaaah en ik dacht gewoon echt dat je lag te bevallen, lag je gewoon te lijden vanwege die pokke aambei :cry:

Zou die VK :twisted: ook even bellen meis…dit kan je toch een hoogzwangere vrouw niet aan doen :hand: