Daar doen “we” zelf aan mee hè. Een forum loopt of loopt niet mede door de gebruikers hè. Dus hier tikken ipv daar en nieuwe leven inblazen met zijn allen. :mrgreen:
Ik merk dat ik kok ontgroeid ben, niet meer bezig met een kindje op komst. De meiden waar ik een klik mee had, zijn hier ook niet meer. Dus ja, dan krijg je dat haha
Tycho wordt in september alweer 7 (pfff waar blijft de tijd :shock: ) en gaat na de vakantie naar groep 3. Hij heeft dit jaar groep 2 nog een keer over gedaan en heeft dus een jaar extra kunnen bouwhoeken :mrgreen:
Toen hij in groep 1 zat is het balletje gaan rollen wbt Tycho en de opvallendheden wat hij liet zien. Toen is er een mri van zijn hersenen gemaakt en daar kwam uit dat er een littekentje zit op zijn hersenen.
Tycho heeft de mildste variant maar ook een variant die het minst vaak voor komt ( de atactische variant). Dus nu gaan we de molen in bij het revalidatie centrum. Hij wordt daar ook begeleid door het CP team. Inmiddels heeft al ruim een jaar een aangepaste tafel en stoel in de klas.
Voor de rest is het een heerlijk ventje :inlove: :inlove:
Ik ben vorig jaar geopereerd en heb een gbp operatie gehad. Nu ben ik zo’n 50 kg kwijt en voel ik me helemaal happy!
kantjeboord: Ja ben er zeker blij mee. Was een moeilijke beslissing om te doen, maar ben er elke dag weer blij mee.
eetpatroon blijft aandachtspunt, moet vooral ook elke dag weer denken aan de eiwitten die ik binnen moet krijgen. Maar de kleine porties ben ik nu wel aan gewend.