joehoeeeeeeeeeeee

@Mutsie86 wrote:

@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:
Gekke is dat een forum als http://www.zwangerschapspagina.nl nog wel vol leven zit…


inderdaad, daar is genoeg te doen…




Daar gaat het soms te hard, kan de helft niet bijhouden :mrgreen:


Wie ben jij daar dan? Ben niet nieuwsgierig ofzo hahahah.

Mijn nick is hetzelfde, verrassend hahaha

En dan hier klagen dat het rustig is… :shock:



Daar doen “we” zelf aan mee hè. Een forum loopt of loopt niet mede door de gebruikers hè. Dus hier tikken ipv daar en nieuwe leven inblazen met zijn allen. :mrgreen:

Tja als nou iedereen ook hier bleef kletsen…

:mrgreen:



Ik merk dat ik kok ontgroeid ben, niet meer bezig met een kindje op komst. De meiden waar ik een klik mee had, zijn hier ook niet meer. Dus ja, dan krijg je dat haha

Hier ook alles goed… Er zijn echt nog heel veel dagen waarop de gezelligheid van KOK erg mis…



Mijn klavertje… :inlove:







Mijn mannen



Kom hier ook niet veel meer… :oops:

Jaren geweest dat ik dagelijks mee las.



Tot er op een gegeven moment steeds minder leven was, tja dan haak je toch af…



En ja, kleintjes worden groot! Oudste vorige week 6 geworden en de jongste 2 weken terug 2 jaar!

Mooie meiden nog steeds Mar! En een stoer binkie!



Eigenlijk moeten jullie gewoon verplicht updaten hoor.



:snooty: :snooty:

Ik ben hier ook al in geen tijden geweest. Wat krabje ook zegt, je ontgroeid dingen. beland in een andere levensfase.



Maar heel soms, spiek ik nog even, kijken of er wat bijgeschreven is, want het is wel heel stil geworden hier hoor! :?



Er waren dagen dat mijn mailbox overstroomde zoveel berichten waren er! ( zou ik nu ook geen tijd meer voor hebben)

Marion wat een mooi gezin!

Zal dan ook maar even een update doen.



Tycho wordt in september alweer 7 (pfff waar blijft de tijd :shock: ) en gaat na de vakantie naar groep 3. Hij heeft dit jaar groep 2 nog een keer over gedaan en heeft dus een jaar extra kunnen bouwhoeken :mrgreen:

Toen hij in groep 1 zat is het balletje gaan rollen wbt Tycho en de opvallendheden wat hij liet zien. Toen is er een mri van zijn hersenen gemaakt en daar kwam uit dat er een littekentje zit op zijn hersenen.

En dus sinds een tijd weten we dat hij Cerebrale Parese (CP) heeft, zie ook https://www.bosk.nl/cerebrale-parese/wat-is-cp/

Tycho heeft de mildste variant maar ook een variant die het minst vaak voor komt ( de atactische variant). Dus nu gaan we de molen in bij het revalidatie centrum. Hij wordt daar ook begeleid door het CP team. Inmiddels heeft al ruim een jaar een aangepaste tafel en stoel in de klas.



Voor de rest is het een heerlijk ventje :inlove: :inlove:



Ik ben vorig jaar geopereerd en heb een gbp operatie gehad. Nu ben ik zo’n 50 kg kwijt en voel ik me helemaal happy!

Voor de rest gaat alles zijn gangetje.

En dan een plaatje van mij en Tycho samen

Die laatste foto is wel geniaal vind ik! :inlove:

Jeetje Krabje wat goed van je!! Wat zul je blij zijn dat je het hebt laten doen. is het goed vol te houden met een ander eetpatroon?

Thanks Ruud!



kantjeboord: Ja ben er zeker blij mee. Was een moeilijke beslissing om te doen, maar ben er elke dag weer blij mee.

eetpatroon blijft aandachtspunt, moet vooral ook elke dag weer denken aan de eiwitten die ik binnen moet krijgen. Maar de kleine porties ben ik nu wel aan gewend.