jieieieieieiei haaaaaaaaaaaa!!!

cooooooooool! Veel plezier ermee!

wohhoehhh dit gaan we merken op het afvallijstje :dance: :stuck_out_tongue: :mrgreen:

dat denk ik dus ook :smiley: duurt nog een weekje of 4 voor ik hem heb… en als ik dan maar een beetje geld over heb komt de fit er ook… dus berg je maar :smiley: :smiley:

ha! misschien valt het dan niet zo op dat ik het afvallijstje de komende tijd behoorlijk in de weg ga zitten…

Zonder gekheid, gaaf meis! De Wii is hartstikke leuk. Wij hebben hem ook en ik kan er uren zoet mee zijn. Enjoy zou ik zeggen!

echt super hoor

:thumbup: :thumbup: :thumbup: gefeliciteerd jullie hebben het verdiend

hey, superleuke prijs ook zeg! gefeliciteerd! :dance:

wouw wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf gefeliciteerd meid

Aaaah, geweldig!!!

Gefeliciteerd meid!!!

jij smerige bofkont

Wat lekker joh :dance:

Gefeliciteerd :smiley:

Wat leuk! Gefeliciteerd! (nu nog 4 lange weken wachten 8) )

oh wat een mazzel heb jij, ik ben niet jaloers :liar: :liar:

Veel plezier ermee straks!

Welkom in de WII fit club :mrgreen:

Is hard wrken hoor hihi.

Zonder gekheid, een WII is hartstikke (duur) leuk, mijn dochter is nu een barbie-spel aan het doen en ze Fit ook gezellig met mij mee.

Houdoe, Petri

GEFELICITEERD!!! :dance:

Een Wii is echt heel erg leuk!! Wij hebben er ook eentje, maar ik kan je vertellen als je er mee bezig gaat je beter de gordijnen dicht kunt doen want anders staan de mensen aan de overkant en die langslopen vreemd binnen te kijken :? Spreek uit ervaring :oops:

Wat gaaf!! gefeliciteerd!

Wij hebben ook een Wii en ik vind het echt geweldig! Heel veel plezier ermee

leuk voor je!

@debbert wrote:

GEFELICITEERD!!! :dance:

Een Wii is echt heel erg leuk!! Wij hebben er ook eentje, maar ik kan je vertellen als je er mee bezig gaat je beter de gordijnen dicht kunt doen want anders staan de mensen aan de overkant en die langslopen vreemd binnen te kijken :? Spreek uit ervaring :oops:

Hier ook :mrgreen: vooral met Yoga, vond de buurman wel interessant, ik wat minder, snel de gordijnen dicht :shock:

Gefeliciteerd hoor, het is errug leuk zo’n ding! nog even sparen (of nog prijsvraag doen :wink: ) voor de Fit en je hoeft noooooooit meer naar een sportschool, heerlijk :thumbup:

Wel even laten weten hoe ie bevalt he? :smiley:

Ohh Marieke, wat gaaf!!!

Het is je zo gegund

Dikke :-* :-* :-*

Essie

hehehee, zeker weten dat hier de gordijnen dicht zijn als mams aan het sporten is :P… had voorheen al de eye-toy play, en ook daarbij gingen toch echt de gordijnen stukken dichter, je staat voor een buitenstaander zo snel ontzettend idioot te doen, omdat ze gewoon niet zien waar je mee bezig bent! :mrgreen:

Wij hadden laatst bij vrienden, deden mario met zijn vieren hihi de buurman liep voorbij stond stil en kwam echt bijna om van de slappe lach!! hihi al tevaak vergeten dicht te doen maarja is wel fun hihi