jaarverslag

Ik zit het jaarverslag van het nieuws te kijken op rtl4 en ik word er gewoon treurig van. Ik zit te huilen en met een ongelofelijk rotgevoel. Helamaal na de filmpjes van de gijzelingen. Het programma is nog niet eens op de helft en ik weet al genoeg.
Moord, terreur ellende, ik word er ziek en beroerd van… :’( :’( :’(

Op welke wereld zet ik mijn kind ??? ???

Het heeft eigenlijk niet zoveel met zwanger zijn te maken, sorry, maar ik moest het gewoon ff kwijt :-/

Of toch wel??? Ik kan echt helemaal nergens meer tegen sinds ik zwanger ben! Echt dramatisch! Het komt allemaal zo hard naar binnen…

Ik wil trouwens niet hiermee zeggen dat het niet verschrikkelijk is wat er allemaal gebeurd (is)!!!

Ik begrijp wat je bedoeld hoor, misschien ook wel. Maar ik had denk ik ook zitten janken als ik niet zwanger was. Wat er allemaal gebeurd is gewoon mensonterend en te triest voor woorden.

Hoi Wurmpje,

Dat herken ik wel hoor. Ik hou op het moment niet van aggressieve films of van zulk soort drama-jaaroverzichten. Dus ik kijk er gewoon niet naar. Dat is niet hetzelfde als je hoofd in het zand steken hoor, want ik weet dat er heel veel nare dingen op de wereld gebeuren. Maar nu ik zwanger ben, wil ik me eigenlijk alleen maar met leuke dingen bezig houden. De kinderkamer, de uitset, leuke baby-verhalen, etc.

De media smult er natuurlijk van om zo’n dramatisch overzicht te kunnen laten zien. Hoe meer sensatie, hoe beter. Maar ze laten dus alleen vervelende dingen zien, en niet de goede dingen. Okee, er zijn 2 royalties overleden, Theo is vermoord en dan nog maar niet te spreken over Darfur, de schoolgijzeling, etc. Ja, als je dat opsomt, geen wonder dat je daar triest van wordt.
Maar er zijn ook zoveel leuke dingen gebeurd: De ruimtevlucht van die kerel die experimenten deed voor lagere school-kinderen, Saddam is eindelijk opgepakt, vanmorgen zag ik op het nieuws het kerstdiner voor daklozen, de wachtlijsten zijn korter geworden, Amalia is geboren, er zijn weer nieuwe geneesmiddelen gevonden tegen erge ziekten, Afghanistan heeft weer een betere regering, etc. etc.

En komend jaar gaan er natuurlijk heel veel leuke dingen gebeuren: Er worden een heleboel baby’s geboren! ;D
Liefs,
Lissie


ik heb hem er ook snel afgedaan ik kon er nniet meer tegen… mensen wat een ellende :’( :’( :’( :’(