Memmie en hubbie van harte gefeliciteerd met jullie prinsje Jesse :dance:
We zijn reuze benieuwd naar jullie kereltje!
Blij dat alles ok is met je Memmie en uiteraard ook met Jesse :hug: :-*
@Tierrr wrote:
Jaaaaaaaaa, ik kreeg zojuist een sms:
Hallo! BUB! Om 18.40 zijn wij trotse ouders geworden van Jesse! 4610 gr en 54 cm. Snelle en goede bevalling!
:mrgreen: :thumbup: :dance: :-*
Daar is ie dan eindelijk!! :dance:
Memmie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jesse!!
Wat een prachtige naam voor een vast even prachtig jochie!!
Goed gedaan, meid!! :thumbup:
Gefeliciteerd meid!!
JAHOOEEEEEE
WELKOM JESSE!!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, wat geweldig!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove:
JOEHOE!!! GEFELICITEERD MET JULLIE JESSE
memmie gefeliciteerd!!!
en nu lekker genieten meis
Memmie GEFELICITEERD meid, eindelijk is hij daar dan :-*
Geniet maar lekker van je kleine vent :inlove:
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje
jesse!
@Memmie: smsje van Kim3e of ik je onwijs wil feliciteren en dat je een onwijs stoere naam hebt gekozen :dance:
Bij deze :mrgreen:
GEFELICITEERD!!!
flinke vent hoor …
heel veel geluk gewenst :-*
@Memmie wrote:
Hey meiden!
Hier alles ok! We zijn echt super gelukkig en trots op onze 2 prachtige kereltjes :inlove: :inlove:
Jesse heeft behoorlijk vruchtwater (meconium houdend) binnen gekregen en was daardoor vannacht en vandaag ook nog wat beroerd.
Tycho is helemaal onder de indruk, prachtig! Hij wil steeds in het wiegje kijken en Jesse even aanraken. Jesse wordt ook overladen met kusjes, heerlijk :inlove: Echt genieten!!!
De bv loopt nog niet zo lekker… Is nog niet op gang en Jesse zijn tongetje zit vast dus het toehappen wil niet zo goed lukken. Morgen wordt het los geknipt Hopelijk gaat het drinken dan wat beter
Ben hem nu aan het bijvoeden, dat gaat goed!
En jah, de bevalling…
Snel en heftig!
Als je nagaat dat ik rond 14.00 uur een beetje pijnlijke harde buiken had (onderbuik en rug) en dat Jesse 18.40 uur is geboren, dan kun je nagaan dat het erg snel is gegaan allemaal!
Ik wachtte eerst af om merijn te bellen, want jah…had al eerder valse starten gehad. Maar na 14.15 uur wist ik het zeker: Het was begonnen!
Tycho was bij de gastouder (woensdag).
Merijn was rond 15.00 uur thuis en heeft Tycho gehaald. Ik had inmiddels mijn moeder gebeld en die was tegelijk met Merijn en Tycho binnen dus Tycho kon zo met Beppe mee.
Rond half 4 had ik zoiets van: het gaat nu wel snel. Nog ff wachten en dan bellen. 4 uur gebeld en rond half 5 was er een vk. Toucheren…1 cm… Jeetje! Nog maar 1 cm?! Ja, maar wel heeeel week en ze kon er zo 3 van maken. Ff strippen (AUWWWW!!!) en daarna ging het echt in sneltreinvaart! De weeen waren meteen een stuk heftiger en volgden elkaar snel op. Rond 17.15 uur kreeg ik lichte persdrang en mocht er zachtjes aan toe geven. Dit werd steeds heftiger en op een gegeven moment was er geen houden meer aan! Ik had de hele tijd de weeen staand, hangend met mijn armen op het verhoogde bed opgevangen dus de vk dacht dat de baarkruk wel de juiste manier was om de uitdrijving te doen. Ik op de baarkruk en Merijn op een stoel achte mij. Ik mocht niet mee persen met een perswee, maar ik moest ze zo goed mogelijk weg zuchten om uitscheuren te voorkomen. Heftig, maar het is gelukt! Door af en toe een beetje mee te geven werd Jesse voorzichtig geboren. (de schoudertjes was nog wel ff flink trekken en pijnlijk) Een flinke vent van 4610 gr en 54 cm. En dat zonder een scheur of knip! :dance: (wel kleine ‘haarscheurtjes’ en aambeien…Had ik zelf nog niet gemerkt, de kraamhulp zei het :oops: )
Kortom een snelle en mooie (maar ook wel pittige bevalling)! Maar heb zeker niets te klagen! Voel me ook erg goed! En ben super blij en gelukkig! Wat een rijkdom!
Thanks voor de felicitaties! :-*
:inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
memmie van harte meid met je zoon!!! Heerlijk dat ie er nu is.
Fijne kraamtijd gewenst!
Wauw, wat mooi om terug te lezen :inlove: We hebben het ook gefilmd, maar het schrijven van hier vind ik ook leuk om 2 jaar na dato weer ff terug te lezen.
Inmiddels is Jesse alweer 2 jaar… waar blijft de tijd?!
(zocht een oud topic en zag ineens BUB!!! JESSE is er…ff lezen natuurlijk)
En nu zwanger van de 3e :dance: :inlove:
Ik zag je banner al voorbij komen!
Gefeliciteerd!!! :inlove:
THNX kim! :-*
Memmie Ook hier even Gefeliciteerd !!
Heee toch een derde! Gefeliciteerd, hartstikke leuk!!!
Groetjes,
LaBruja
Yep :inlove: Ik vind het nog zoooo onwerkelijk… een 3e wondertje op komst :inlove:
Hey wat leuk,
Ik weet nog dat je een topic had over je twijfels voor een derde. Ik schreef daar dat ik dat ook had. En zie nu… allebei zwanger van de derde! :inlove:
Wat een lef hebben wij
Van harte gefeliciteerd! :inlove: