JAAAAAA BUB voor onze MEMMIE!!!WELKOM JESSE!!!

BIB!

Vandaag 9 juli, mijn datum! Heb altijd gezegd: 9 juli ga ik bevallen :mrgreen: (nergens op gebasseerd, gewoon een gevoel/gok)Zoals het nu lijkt zit het er nog niet in, maar de dag is nog lang! (misschien na het bezoekje aan de vk??? :pray: :pray: :pray: )

Ohhh ik ga het helpen hopen, want morgen ga ik op vakantie (en je tweelingzus gaat dan ook weg he? :hug: )

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

zit al een paar dgn mee te spieken en te gluren hahah maar kon het nu niet laten om te reageren…

jeetje memmie zenuwslopend!!.. niet alleen voor jou hoor … maar ook voor ons :stuck_out_tongue:

zal ff een duimpje mee draaien voor je :thumbup: :thumbup:

MEMMIEE!! hoe was het bij de vk? heb je hier nog niet “gespot” :pray:

:naughty: Mem, je moet je ook hier melden hoor!! :wink:

Ben erg nieuwsgierig of er misschien vannacht…?

:-*

BIB!

Gisteren ff aan de ctg gelegen. Had al 3 dagen de kleinde beduidend minder gevoeld. (nogmaal erg druk en wel 3x de hik op een dag)

Gelukkig was alles ok! Ook nog voldoende vruchtwater. Afwachten dus…

je beebje zit nog lekker dus…

kom nou beebjjeee je mag der uit heur hihiih.

succes :hug:

Memmie:

Niet de datum van 9 juli gehaald.

De kleine heeft het veel te goed bij jou…

Nog een hele dikke knuffel en hopen snel op goed nieuws.

:hug: :hug: :hug:

Nog geen gerommel??? :hug:

Fijn dat alles ok was met kleine uk Memmie.

Hij is nog even aan het genieten, nog heel even lekker in mama’s buik :inlove:

Mennnn, wat oneerlijk!

Om 2.54 uur werd ik wakker van kramp, dit kwam terug om de +/- 8 min.

Yes! Dacht ik, het is begonnen! Mijn zussie kan er tóch bij zijn!

De weeen werden alleen niet echt veel heftiger…

Na ruim 2 uren is het weer gestopt :twisted:

Baal echt als een stekker…had zo’n goede hoop dat ze haar neefje toch nog zou zien voor ze naar Zuid-arika vertrekt :cry:

BIB dus!

Hier ook even de knuffels voor jou!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

leuk zeg zo’n aftel toppic… hoop dat je de beeb snel in je armen mag houden! :inlove:

hoop niet dat ie net als tygo 42 wkn blijft zitten

OOhh wat frustrerend joh.

Hier ook al 2 weken ‘bezig’ en valse startjes. Ook al ben ik nog niet eens 37 weken, je zit er dan toch op te ‘wachten’, wat je normaal rond die 37-42 weken hebt.

Misschien komt dat ook wel omdat ik al 17 weken bijna plat lig ivm harde buiken en sind die 35ste week dus helemaal plat ivm ontsluiting.

Hopelijk voor jou zet het nu snel door!!!

BIB!

Hier een heerlijke rustige nacht gehad! Heb ff lekker bij kunnen tanken! Ben echt (bijna) niet wakker geweest. Zelfs niet om te plassen! (en dat is echt uitzonderlijk!!!)

Gisteren is het nog erg onrustig geweest in mijn buik, maar vandaag lijkt het weer rustig. Zou 'ie dan misschien weer op de uitgerekende dag komen (morgen)??? Zou wel heel bijzonder zijn, 2x op de uitgerekende dag!

Heb nu wel meer rust, nu ik weet dat mijn zusje er niet bij zal zijn…

Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken meis. Heb je nodig voor de bevalling. En dat je wat meer rust hebt gevonden nu er de zekerheid is dat je zusje er niet bij is.

We wachten in spanning af.

Dikke :-*

BIB!

Vandaag de ‘grote dag’, maar of de kleine dat ook vind???

We wachten weer rustig :liar: af!

Kleintje van Memmie: heeee pssssttttt vandaag is je grote dag! Kom je de wereld en je mama (en papa en je broertje natuurlijk) bekijken??? :mrgreen:

Ik duim voor je memmie :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Voel je al wat memmie?! Jeetje zeg, wat spannend… nu mag het toch echt wel eens hoor!!

Succes met de laatste loodjes!! :-*