Ach jah, dit warme weer… je hebt ermee te dealen he?!
Zo rustig mogelijk houden, dan gaat het wel.
Ik zweet alleen als een otter :? 's Nachts drijf ik mijn bed uit, pyjama nat en overdag gutst het van mijn hoofd (en onder mijn borsten), bluh! Ga steeds lekker afspoelen met 30 graden water…lekker frrrrrisssss!
Het is hier dus nog steeds erg rustig…
'k Hoop snel een BIA of BUB melding te kunnen maken
(en jah, dinsdag weer naar de vk, maar pas om 17.45 uur)
BIB!
:-*
Memmie is er al BIA te melden???
Hier in NH is het een heeel klein beetje minder warm!! Hopelijk bij jou ook… :hug:
Nee, helaas…nog steeds BIB!
Heb wel al sinds gisternacht een menstruatie gevoel in mijn onderbuik en wat een drukgevoel. Afgelopen nacht was het rustig en heb ik heerlijk geslapen! Ook wel weer eens lekker!
Vanmiddag laat 17.45 uur weer naar de vk, ben benieuwd of ze nieuws hebben! Misschien ingedaald???
Het is hier gelukkig wat bewolkt, dat scheelt wel iets, maar als die zo nu en dan weg trekt, dan is het bloedje heet! Hopelijk blijft er wat hangen!
:dance: beebje ingedaald.
Nou dit weekend schijnt het iets minder warm te zijn memmie.
Dus a.s. zaterdag?? :mrgreen:
Memmie leuk joh een afteltopic :thumbup:
Zet hem op!!! gelukkig wordt het weer iets koeler dus beebje kom maar na buiten :dance: :dance:
Waar is de bib Memmie?
Ik vind dat de meldingsplicht voor de bib gewoon iedere dag stipt om 7.00 uur moet zijn hoor! :snooty: :mrgreen:
Maar zonder dollen, hoe gaat het met je? :hug:
:oops: BIB!
Ben het er helemaal mee eens, 't weekend is prima!!!
(daarvoor mag ook wel )
Lief dat jullie zo meeleven meiden! :-*
BIB van vandaag staat in ons oktoberstoppers topic Kim
Hier dan ook nog maar ff…BIB!
En voor jou dan maar even een knuffel (op afstand, want echte knuffels krijg je het alleen maar warrummmm van! :mrgreen: )
Gaat het een beetje meis? :hug: :hug: :hug:
Wederom BIB!
@Memmie wrote:
Wederom BIB!
Vind de kleine het nu nog geen tijd Memmie? :inlove:
Is het een beetje uit te houden in de hitte? :hug:
Nou, die buien mogen van mij wel komen hoor! Dit is geen weer, pfff!
En de kleine? Die zit volgens mij nog heerlijk daarbinnen… Ach, maakt ook niet uit. Ik hoop alleen dat ie 3 dagen eerder komt Dan kan mijn 2-lingzusje erbij zijn. 2 dagen voor de ud gaat ze 3 weken naar Zuid-Afrika voor een project. Gaat daar bouwen voor/ aan een weeshuis (sanitair ed.) Ik hoop zo dat ze vantevoren de kleine heeft gezien, dan kan ze haar daar richten op het project en hoeft ze niet over mij in te zitten! mijn nieuwsgierigheid moet nog maar ff geduld hebben
Jeeetje ik leef wel met je mee hoor. Wat een :silenced: weer zeg. Geen zuchtje wind. Ik vind het amper uit te houden, dus jij moet het behoorlijk zwaar hebben!
Zou wel heel gaaf zijn als je zusje kon genieten van haar neefje, voordat ze gaat. Daar gaan we voor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dan
BIB!
Veel gerommel gehad gisteravond en 1e deel van vannacht, maar helaas… 't is niet over gegaan in echte weeen.
't Kleintje (nou ja…kleintje, wordt al geschat op 8 pond) houdt me voor de gek!
Ik hoop het ook Miekje! Dat is echt het enige waar ik me druk om maak… of mijn zusje erbij kan zijn (of niet)
Fijn weekend! :-*
heeel veeelll success
en hopen dat je zusje der bij kan zijn
:-* Allemaal!
BIB.
Vannacht een rustige nacht gehad, goed geslapen!
Alleen het in slaap komen is steeds een probleem, maar als ik eenmaal slaap, dan slaap ik best wel goed.
Ik had (dit keer) last van een maagzuur-aanval :sick: ik hoefde me maar om te draaien en dan kwam het weer omhoog, bluh!
Maar weer naar beneden… Heb een glas optimel gehad en het was over!
Ze zeggen wel dat je zuur met zuur moet bestrijden, en dat was in dit geval goed!
Vanochtend mocht ik ff blijven liggen en kwamen mijn mannen om 9.00 uur met een ontbijtje op bed :inlove: :inlove: :inlove: LIEF!!!
Nu is Merijn (mijn man) met Tycho aan het fietsen, zodat ik mezelf ff lekker rustig kon douchen en aankleden. LIEF!!! :inlove:
Een heerlijk begin van de dag dus!
(zou er dan vandaag ook iets anders moois komen? )
de dag is nog niet afgelopen wij gaan hier duimen dat vannacht je beeb geboren wordt weet je eigenlijk wat het is??