Jaaaa, ik ben zwanger!!!!

Ik heb je al gefeliciteerd :mrgreen: maar doe het hier ook even.

Gefelicteerd :dance: ben echt heel blij voor jullie

Geniet er lekker van :-*

gefeliciteerd :-*

Joepie! wat goed… gefeliciteeerd… en geniet!!! :inlove:

Jeeeeej Vera wat super fijn nieuws voor jullie!

Gefeliciteerd

:inlove:

Woeiiii, super nieuws! :dance:

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd

Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Bij sommigen schoot me écht ff een brok in de keel! Ik ben ook zo blij dit eindelijk met jullie te kunnen delen!

Ik heb het voor me gehouden omdat er ook een collega/vriendin van me op dit forum zit. Haar kan ik vertrouwen, maar ik wou het haar natuurlijk liever zélf vertellen dan dat ze het hier moest lezen. Maar onlangs heb ik een nare ervaring gehad met iets wat op mijn Hyves stond wat een eigen leven is gaan leiden… En dat wilde ik nu voorkomen! Dus ik heb gewacht tot we het aan de meeste mensen (en op mijn werk) verteld hadden en nu kon ik het dan toch eindelijk ook hier posten! :dance:

Brok in mn keel hier… Wat fijn voor je/jullie!!

Lieverd ik wens je alle geluk van de wereld! :dance: :-*

@Marietje wrote:

Super gefeliciteerd!!

Ik ‘volg’ al een tijdje je banner en dit is de mooiste die ik heb gezien :-*

ik hield je ook al in de gaten… we waren bijna gelijk zwanger begin vorig jaar…en helaas ging het bij jou mis…(weer :cry: )

en toen hoopte ik toch telkens bij jou weer zo’n mooie banner te mogen aanschouwen…

en zie hier :inlove:

:: GEFELICITEERD ::

Meid, GEFELICTEERD! fantastisch nieuws.

EINDELIJK!!! Lieve Vera HEEEEL erg gefeliciteerd!!! Geniet!

gefeliciteeeeeerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

stiekemurd zeg zo niet online komen enzo haah je moest het gewoon nog even verbergen ,

GEFELICIIIIITEEEERD MEID !!!

SUper nieuws te lezen

gefeliciteerd en heel veel goeds ,

:-* toytoytoy voor de komende maanden he :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:

Jaaaa wat goed!!! :dance:

Gefeliciteerd meis!! :inlove:

Jaaa gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

lekker genieten!!

Meid gefeliciteerd :dance:

:mrgreen: Dank lieve meiden! Wat een warm nest is KoK toch! Met name de meiden die aangeven me al een tijdje te volgen… ik schiet helemaal vol als ik dat lees! :-*

gefeliciteerd :dance:

ow wauw wat een geweldig nieuw!!!

gefeliciteerd

Wiehoeeeiiii!! Gefeliciteerd! Wat een supernieuws, een brusje voor Arwen! Hoe voel je je?

:-*