oohhhwwwwwwww ben helemaaaaaaal vliefd :inlove: :inlove: :inlove:
Ooooooooooooooowwwwwww, wat een heerlijk schattig ventje is Casper!
Ik wist dat hij echt makkelijk in omgang is, een weegschaal!
Blijven genieten en vooral spammen! Wij kennuh nooit genoeg van foto’s krijgen
Jeroen is ook altijd een goede slaper geweest en is nu nog heerlijk in omgang!
Gefeliciteerd met Jeroen
Wat een :inlove: foto’s.
Vandaag is mijn verlof ingegaan, besef het nog niet. Manlief is nu ook een week vrij. Denk dat het gaat komen als hij 20 oktober weer gaat werken.
oh Wat een schatjes
Casper lekker aan het slapen , jeroen stoer op z,n ja wat is het auto …gefeliciteerd nog leuk hoor!!!
Groet Tans
enne Juudje geniet maar lekker van je verlof, zit jouw man ook in het onderwijs?
Jaaa ziet er helemaal tof uit het kado van Jeroen! :inlove: Daar gaat hij zich wel even mee vermaken. En idd als Casper net zo’n lekker ventje wordt wat ook zo lacht als Jeroen :dance: :thumbup:
Hij probeert het iig wel…(zie foto)
Tans hoe zit het met jullie vakantiegevoel? Het weertje was nog best aardig hier maar het lijkt altijd alweer zooo lang geleden al was het bij wijze van een weekje terug. :silenced:
Juud lekker genieten hoor van je verlof! :thumbup: :-* En helemaal nu jullie lekker eerst een weekje ‘samen’ hebben! :dance:
Vandaag officiele eerste verlofdag gehad, Heerlijk nog wat spulletjes gehaald voor de baby en mezelf. Was heel dubbel. Samen met mijn moeder geweest, maar was ook het afscheid. Aanstaande woensdag vertrekken mijn ouders voor 6 weken naar Australië.
Ik had niet gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Ze is nu een half uurtje geleden naar huis vertrokken en ik heb alleen nog maar gehuild sinds die tijd. Heb ook gezegd dat ik morgen niet langs kom, om nog een keer afscheid te nemen. Zo blijf je bezig.
Juudje wat naar voor je , ze zijn er dus ook niet als de baby geboren is, maar wij zijn er wel dus als je wilt kletsen hier kun je alles kwijt!!
Wij tellen samen met je af… nog maar even en dan…
groet Tans
Nee ze zijn er inderdaad niet. Deze reis staat al jaren in de planning, en toen wij met ivf van start gingen hebben ze nooit geboekt. Nu wij de ivf stop gezet hadden, hadden ze zoiets van dan gaan we nu boeken. Een maand later bleek ik spontaan zwanger te zijn. Annuleren doe je zo’n reis ook niet, kan niet eens zonder reden.
Ze hebben afgelopen zaterdag al een geboortebord in de tuin gezet, van een ei. Hier moet dus binnenkort iets uit komen. Ben benieuwd, wel grappig. Ook staat hier het bed sinds vandaag op klossen, ben benieuwd hoe dat vanacht gaat.
Het ei in de tuin
ooohhhh Juud, hij is echt grappig dat ei!
Leuk idee!
Wel minder dat je ouders nu op reis zijn :hug: :hug:
Liefs,
Moon
juudje dikke knuffel :hug: kan me voorstellen dat je enorm baalt
mijn schoonzusje komt uit rusland en hun kleine is van 15 juli haar moeder heeft de kleine ook nog nooit gezien in het echt, alleen maar op foto’s, volgende week komt ze hier voor 3 maanden, zij heeft het er ook best wel moeiwlijk mee, dus snap precies wat je bedoeld
hier is thomas ziek, hij is nu bi mijn moeder, want ik moet zo werken blegh
verder ales okey hier, heb trouwens eergisteren 3 mooie kasten gekregen van mijn schoonouders :dance: want kast ruimte is bij ons 0,0
:hug: voor thomas
Kastruimte kom je volgens mij altijd te kort
Hoi allemaal,
Ik ga even op vakantie en ik kom terug heeft rhi een zoon gekregen mijn hemel wat ben ik blij voor ze, dus bij deze Rhi gefeliciteerd met jullie zoon en nu ga ik gauw op zoek om te kijken of ik iets kan vinden over hoe wat wanneer en fotospam en of alles goed met jullie is.
In ieder geval een hele dikke knuffel vanuit hier.
Liefs Ester
'smorrugus.
Gaaaaap kleine man ligt lekker te slapen. En wij zijn wakker gni gni.
Hij ligt heeeel ‘slecht’ in ons grote bed want in het weekend mag hij lekker in de ochtend even bij papa liggen. Ach genieten ze alletwee van en mama houd wel een oogje in het zeil. :inlove:
Sjeee Juud pfff wat heftig dat je ouders zo lang op pad zijn. Maar wel erg leuk van dat ei! :lol: Heb je een beetje geslapen op je hoge bed? Oh ik ben nog altijd erg blij dat we dat hier niet hoefden want echt als ik kramp had dan wilde ik in 2 tellen naast het bed kunnen staan. :oops:
Kim hoe is het met Thomas vandaag?? En heerlijk nieuwe kasten erbij! :thumbup: En fijn voor je s-zusje dat haar moeder komt! Kan ze 3 maanden genieten! :inlove:
Hai Ester!! Jemig wat gaat het snel zeg jullie kleine man alweer de magische 1 over! :o Doe eens wat spammen nu we het er toch over hebben?
Voeg ik ook de daad bij het woord en spam ik even ons ‘weekend-ochtendritueeltje’ :lol: daarnaast ligt papa meestal maar die wil niet op de foto hahaha.
Rhi wat ligt hij er heerlijk bij :inlove:. Moet toch kunnen zo in bed
Was inderdaad heftig afscheid, maar gisteren contact via de webcam met ze gehad en gaat erg goed :dance: , dan zijn ze gelijk een stukje dichterbij weer. Nu een paar dagen zal er geen contact zijn, ze zijn op safari het binnenland ingetrokken.
Verder hier alles rustig nog. Morgen gaat manlief weer werken dus krijg ik het verlof idee een beetje.
ben ik ook weer even …
ff fotos kijken hierzo :oops:
Wat een mooi kind is casper zeg…
moet echt een keer op de thee / koffie / beschuit met muisjes komen !
Gezellie!
Hier weinig nieuws…Alles gezond enzo! Is toch het belangrijkste.
Leuk hoor die babys hier weer…leuk om naar te kijken.
Hebben wij niet bijna een jubileumpje of zoiets dames?
xxxx
Liefs en een dikke x voor jullie allemaal
Ikke
Wat vliegt de tijd inderdaad volgens mij schrijf ik al bijna 3,5 jaar hier, hoelang schrijven jullie allemaal al mee?
Vandaag mijn eerste werkdag gehad , was goed om weer te beginnen, gezellig ontvangen.
Nena was wel een beetje ondeugend want ze wilde niet uit de fles drinken :shock: :shock: !!
Ik kwam thuis dus direct aan de borst , ik blij en zij ook!
Groet Tans
Hé Tans fijn dat je zo/n gezellige dag hebt gehad op je werk. Een vriendin/collega kreeg een telefoontje tegen het eind van haar eerste werkdag dat haar kleine meid ook de fles weigerde van de oppas. (terwijl ze er thuis al goed aan gewend was).
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en wil hierbij een beetje mijn verhaal kwijt over de weg die ik heb moeten afleggen voor mijn allereerste zwangerschap! :mrgreen:
Vijf jaar geleden hebben mijn man en ik te horen gekregen dat het voor ons niet mogelijk is om op natuurlijke wijze zwanger te worden. Dit in verband met te zwak zaad! We werden door de huisarts eerst doorverwezen naar het ziekenhuis voor IUI. Eén poging gedaan, wat mislukte. Tweede poging werd op de dag van afgeblazen, omdat het kwaliteit van het zaad van mijn man erg slecht was. Uiteindelijk werden we dus doorgestuurd naar het VU in A’dam voor IVF.
Bij het VU aangekomen hebben we een aantal testen moeten ondergaan met als resultaat dat we niet voor IVF in aanmerking kwamen, maar dat het ICSI zou worden. Zware teleurstelling, maar goed, je wilt wat en gaat door… Ik dus aan de hormooninjecties. Resultaat: overstimulatie! Ze hebben met de punctie dus 24 eitjes bij mij weggehaald. Van de 24 zijn er 18 succesvol bevrucht, zijn er 3 ingevroren en is op 9 oktober 2008 1 bij mij teruggeplaatst!
En toen kreeg ik gister (21 oktober 2008) telefoon!! Ik ben zwanger :inlove: En nog wel na de allereerste poging!! Ik kan het haast niet geloven!
ooowwww vera, ik krijd gewoon kippenvel van je verhaal…
meid onwijs van harte gefeliciteeeeerd, en wat goed gelijk de 1ste behandeling :inlove: :inlove: :inlove:
kom lekker meeschrijven, niks moet en alles mag :-*
heeey chan jij weer fijn dat alles gezond en wel is!
tans ooww de 1ste werkdag alweer :shock: mijn hemel wat gaat de tijd echt super snel!!!
juudje hoe verloopt jou "laatste loodjes"houd je het nog een beetje vol???
vera, toch nog eventjes voor jou…jullie hebben ook al lang moeten wachten op jullie wondertje zeg :hug: 5 jaar is niet niks…eindelijk mopgen ook jullie over 8 maanden een klein wondertje in jullie amren sluiten
hier gaat alles goed, uuhh ja met de kids ik ben rete ziek, heb een flinke keel en amandel ontsteking te pakken, en zit nu aan de peniceline
lucas en thomas zijn nu ruzie aan het maken en ik negeer het maar eventjes :oops: oohh nu zijn ze alweer vriendejs :inlove:
en iris wil niet meer in de box, het liefst wil ze de hele dag kruipen, staan, en kleine stapjes zetten :inlove:
rhi hoest bij jou?? zeker lekker aan het genieten hé
en op de vraag hoelang we al schrijven in dit topic (zwanger worden via…) nou lucas is nu 4 jaar en 2 maand plus de zwangerschap en ietsjes daarvoor ivm de behandelingen, dus zo’n dikke 5 jaar :shock: :o
rhi, chan en annue schreven destijd ook al mee
annue heb ok ook al heeeel lang niks meer van vernomen, zijn ze gestopt met alle behandelingen :think: