Hoorde gister iemand die … was en daardoor de bevallling op gang was geholpen. Weet alleen niet meer hoe ze het noemde, had er ook nog nooit van gehoord.
gel?? tabletjes???
kweet zo niet meer mogelijkheden
rhi, hoe was het bezoek aan de vk???een beetje wijzer geworden met betrekking op de komende en vorige bevalling??het is immers de 2e dus moet je nu ook eerder bellen? of mag je zo wie zo al bij de 1ste wee aan de bel trekken :think:
nou meid geniet nog even van de laatste weken en de laatste loodjes, alle zaakjes ff op een rijtje zetten, :-* :-* :-*
Oooh Kim wat een moppies!! Daar is oma al heel gelukkig mee maar als ze er straks elke dag naar kan kijken… :inlove:
Juudje lijkt me idd een maf idee zeg! Het had al je laatste werkdagje kunnen zijn. Knap dat je het volhoud hoor! :thumbup:
Enneuh Kim Tans is geloof ik de 29e weer terug dus ik ga er wel vanuit dat ze nu heerlijk met de kids aan het genieten is
Ow en hier bib, heb heerlijk geslapen, praktisch uitgeslapen! En nu lekker aan een bakkie koffie! De oktoberbeebs zijn al druk bezig met geboren worden dus hier begint het ook te kriebelen…maar ja kriebels zijn geen weeën natuurlijk :silenced:
Fijne vakantie gehad, lekker weer veel gezwommen in de zee en het zwembad, Stijn had zelfs een vriendje en speelde bijna de hele dag in het zwembad Nena ging ook lekker en de vlucht was ook geen probleem. Ben alleen erg moe was pas om 530 thuis vanmorgen…
Rhi spannend hoor ik dacht even kijken hoe het met rhi is, maar je hebt mooi op mij gewacht!!
Groetjes Tans
Ik zal binnenkort weer een s een mooie foto bijvoegen
Heyyyy Tans jullie zijn weer gezond en wel terug! :-*
En jeps hebben braaf gewacht tot je weer terug bent best knap zo’n beeb die zich netjes aan de planning houdt hihi.
Zijn jullie belachelijk bruin geworden zodat wij nogal bleekjes bij je afsteken? 8) :lol:
Die tijden met reizen is altijd mal he, nu kun je iig thuis nog even lekker bijkomen in je eigen bedje! En Nena is een bikkeltje hoor dat ze goed meegereist is! :inlove: Uiteraard voor Stijn evenzogoed, die moet zich maar kunnen vermaken zeg. :thumbup:
Ow en hier BIB uiteraard hihi. Doe even weer wat koffie in.
Heb ik ook gehad bij Aniek en bij mij werd het idd een martelgang… dinsdag het eerste propes, woensdag nog 1, donderdag nog 1 en uiteindelijk is ze vrijdag geboren.
Maar had het allemaal over voor dat mooie resultaat :inlove:
Dacht… zal jullie even helpen met de vraag hoe die veter heet :shifty: enne… Rhiiiii, ik zit me hier te verbijten meis, ben erg benieuwd naar jullie mooie ventje… want dat ie mooi moet zijn staat boven water als een paal… gezien zijn wonderlijk mooie zus :inlove:
Verder weinig nieuws hier te melden. Dacht vrijdag op zaterdag nacht even dat ik oefenweeen had, maar bleek een buikgriep te zijn. Gelukkig alweer bijna over :thumbup: