jhaa hij begint al mooi te wandelen, hij loopt al aan de tafel enzo
was heel gezellie, zo’n kletsmajoor :inlove:
ohja ik heb even terug gekeken… in het laatste deeltje zij ik dat je over 36 datgen ging bevallen, daar zijn er nu 30 van om
dus volgens mijn berekeningen beval je over 6 dagen :shifty:
dus 29 sept komt BUB :mrgreen:
Oooh wat gaat dat toch snellll en dan ook nog zoveel ontwikkeling tegelijk he…kletsen en wandelen, geen wonder dat die moppies nog graag slapen tussen de middag hihi.
Ok ik zal er rekening mee proberen te houden… mocht het onverhoopt toch eerder worden of later dan is het jammer dan hihi. Ga je niet door voor de koelkast :lol:
ik ga liever voor een mooie foto van een vers geboren beebje :mrgreen: :inlove:
- camera ligt leeggehaald en opgeladen klaar :lol:
Kim ik had je verhaal in de hk gelezen, wat vervelend zeg.
Rhi wat klinkt dat ineens dichtbij die 6 dagen die kim heeft voorspeld.
Gister op controle geweest. Voor de zekerheid een echo gehad omdat ze nog steeds moeilijk kon voelen hoe de baby lag. Dus nog even mogen gluren. Gelukkig lag het hoofdje nu naar beneden toe, kans was klein dat het nog zou draaien zei ze. Vanaf nu zijn de controles om de 2 weken. Verder uitslag van de HB die was nu een stuk hoger, dus hoefde niet aan de staaltabletten.
Gaat goed zeg Juudje!! :thumbup: Mooi dat de beeb al lekker naar beneden ligt en lekker even gegluurt :inlove:
Heb je zelf nog iets gedaan aan je ijzer of is het helemaal vanzelf gestegen? Lekker iig want meestal voel je je dan minder vermoeid en slapjes. Kun je vast gebruiken met de combi met werken etc.
Die 6 (nu 5?) dagen klinkt wel kort hihi. Zal ik het mijn man eens vertellen? Krijgt ie nog ernstiger nesteldrang hahaha.
Of zou het handiger zijn om het beeb te vertellen…wie weet luistert ie wel 8)
vandaag naar de gyn???
Ikke? Ben vanmorgen geweest, alles APK en morgen naar de VK voor de bespreking wat en hoe met de bevalling. Het kan maar vast op papier staan toch? En daarna is het lekker weekend :dance:
Bloeddruk is iig helemaal toppie, ik lijk wel geheel niet gestresst gni gni. 120-70
Iig geen tijd gehad ivm zieken en drukte om te kijken hoe het er vanbinnen voorstaat. Nu ja ik mag toch elke week nu dus volgende week dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen. :thumbup:
wanneer wordt je uiterlijk ingeleid dan??
Daar heb ik ontsluiting voor nodig…zonder ontsluiting is inleiden voornamelijk een ‘martelgang’ dus daar is het wachten enigszins op.
Als dat niet gebeurd krijgen we een ander beleid want tot 40 weken laten ze me niet lopen en dat wil ik zelf ook niet.
Deels is dat besproken in de zin, veter plaatsen, ws en hopelijk dan weeën. Komt de bevalling niet diezelfde dag op gang, veter eruit, naar huis, nachtrust pakken en volgende dag terug en dan dezelfde procedure tot de ontsluiting voldoende is voor een infuus. Dat meen ik me althans te herinneren maar vooruit ook dat wordt nog nader besproken. :thumbup:
hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt dan?? of wachten ze daar mee tot je denkt inleidbaar te zijn??? of doet de vk dat morgen al??
Mss dat de VK daar wel even tijd voor heeft. Maar ik heb daar een afspraak buiten de reguliere praktijktijden staan. :think:
Dus ik kan me ook zo voorstellen dat het niet zal gaan.
Niet zo erg want ik heb voor aankomende dinsdag alweer een afspraak bij de gyn dus die zal het dan vast en zeker wel even nagaan. :thumbup:
Is ook nog netjes op tijd lijkt me
Op een gegeven moment leef je echt van afspraak naar afspraak denk ik zo. Meer dan wachten kunnen we nu niet, maar het komt vanzelf (en anders met een beetje hulp)
Hoe werkt dat met zo’n veter? Heeft dat ook een andere naam. Hoorde gister iemand die … was en daardoor de bevallling op gang was geholpen. Weet alleen niet meer hoe ze het noemde, had er ook nog nooit van gehoord.
Die veter heeft geloof ik wel een andere naam. Het is ook maar deels een ‘veter’ met aan het eind een soort tampon met hormonen erin.
Ik denk dat jij het hebt over strippen? Dan ‘woelt’ de VK of gyn de vliezen rondom het hoofdje los van de baarmoedermond. Dit zorgt er evt ook voor dat er bepaalde hormonen aangemaakt worden waardoor de bevalling op gang kan komen. Maar ook daarmee kunnen ze geen garanties geven.
Dus jeps we leven hier ook van afspraak naar afspraak.
Jij mag ook al weer wat sneller op elkaar toch? :thumbup:
Meiden,
Ik ben zo nieuwsgierig naar de beeb van Rhi…en ik volg het allemaal mee hoor!
Ik ben alleen niet zo aktief met schrijven!
Het is voor ons allemaal afwachten, voor Rhi is het nog het " moeilijkst" !
Sterkte!
Liefs,
Moon
:-* Moon, meis ik kan niet 500 smsjes sturen maar ik stuur Kim er 1 dan kan zij het op het forum zetten en evt doorsturen naar je.
Zo een vroegertje vandaag en al aan de koffie. Daan gaat op tijd naar zijn werk en is er dan ook op tijd weer. Kunnen we samen naar de VK voor de laatste bespreking van de details van de bevalling. :shifty:
Begint langzaamaan toch een beetje spannend te worden.
Hmmm 2 x was wel wat veel van het goeie
@Rhiannon wrote:
:-* Moon, meis ik kan niet 500 smsjes sturen maar ik stuur Kim er 1 dan kan zij het op het forum zetten en evt doorsturen naar je.
Oohh meid dat begrijp ik toch! Je hebt wel genoeg aan je hoofd. Ik hoor/lees het nieuws van Kim wel.
Ik krijg ook de kriebels hoor en leef met je mee. Begint echt spannend te worden.
Kim, leuke foto's op de SF van je kiddies! Wat gaat dat toch hard en wat een prachtig koppie heeft Thomas als hij boos kijkt..
Liefs,
Moon
Ze noemde iets anders, strippen kende ik wel.
Hier zijn de controles nu om de twee weken, dus schiet nu ook al aardig op. Nog twee weken werken en dan verlof. Vandaag had dus ook mijn laatste dag kunnen zijn, wel heel gek eigenlijk.