IVF/ICSI kindjes, deel 5

Oi droog brood ook zo’n middeltje wat fijn is als het werkt! Als het maar niet verstopt :angel:

Ja maf he een man met nesteldrang gni gni. Ik maak er maar dankbaar gebruik van hoor :wink:

Ik heb bv vandaag het stofzuigen aan hem overgelaten. Dat kan ie gelukkig ook best goed. Zelf dus amper gebukt en gedaan en toch rugpijn. Blegh. Had wel al iets ala beginnende BI in mijn billen en stuitje maar vandaag zat het toch echt hoger. Moest eerst denken aan rugweeën omdat ik dat bij een miskraam al eens heb meegemaakt. Maar ja toen trok het ook door naar mijn benen en nu totaal niet. Zal dus wel niets zijn.

Euhm poetsdrang met Bregtje* heb ik geloof ik niet echt gehad. Wel dat ik het kamertje een beetje op orde wilde hebben. Maar het huis was toen ook een stuk kleiner waar we woonden. Dat zal ws ook meespelen.

Ach en huishouden is nooit echt klaar toch?

Wel jammer dat jij idd zulke baggerhulp hebt gehad zeg. Ze hoeven van mij niet mijn hele huis op orde te houden, heb een man die wel wat dingen kan overnemen. Ik kan bv geen klossen onder mijn bed dus hij kan best het bed verschonen. Maar balen dat jij nu het gevoel hebt dat je straks weer aan een soort inhaalslag bezig moet. :silenced:

Over handige mannen gesproken, de mijne is nu zo bezig met het eten. Lekker makkelijk pizza uit de oven maar ik mag dus idd lekker met de beentjes omhoog! :inlove:

hey rhi, hoe gaat het nou in zijn werk???

is er al; wat ontsluiting??en gaan ze dan strippen, of wordt je gewoon ingeleid…

Euhm nou tot weekje 38 zal ik ‘gewoon’ geduld moeten hebben. Mochten er aanwijzingen zijn (lichte weeën oid) dan willen ze wel even toucheren om te voelen hoe het ervoor staat. Pas bij meer dan 2 cm ontsluiting kunnen ze strippen geloof ik. Maar vanuit het ziekenhuis hebben ze een voorkeur voor de veter. Daar zitten nl hormonen bij in die alles nog wel versnellen. Maar ja geen verweking en ontsluiting dan doen ze dat ook liever niet.

Dus ik wacht het allemaal af en zie wel hoe het loopt. Als het te lang gaat duren zullen we ws toch aan het infuus oid moeten om van alles en nog wat op te wekken. Maar dat is geen voorkeursbeleid en betekend meestal ook nog een weeënstorm. :silenced:

Tot nu toe ben ik nog heel relaxed want het duurt nog 2 weken voor we 38 weken zijn :angel:

hahahaha ja het ziojn ook nog maar 2 weken!

2 weken wachten

2 weken voor je een test mag doen…

9 maanden zwanger

en dan nog 2 weken…

oohh meid die 2 weken zijn zo om…geniet nog maar ff lekker van die dikke buik

Hihi yeps het zijn de ‘magische’ 2 weekjes :mrgreen:

Ach en weet je, het helpt hier enorm dat ik OOK naar de VK ga. Stel die zouden bv volgende week (dan heb ik weer een afspraak staan) willen toucheren dan weet ik alweer meer. Mijn eigen VK wil ook heus wel strippen als die optie erin zit dan :wink:

Ook dat maakt me een stuk relaxter. Want ze kunnen zeggen wat ze willen in het ziekenhuis over dat strippen meestal pas effect heeft als je de 40 weken over bent…ze zijn daar ook redelijk stellig dat strippen bij een eerste vaak weinig doet ongeacht of je wel of niet overtijd bent. :angel: Nou ik heb de vorige keer toch het tegendeel bewezen, zelf denk ik dat het nog veel meer ertoe doet of je in je hoofd er klaar voor bent ook om te bevallen. Als je dat NIET bent denk maar niet dat je lijf dan hoppa zomaar ineens in [ bevalmodus ] gaat 8)

rhi spannend zeg, maar nog even wachten… en dan een mooie zoon !!!

Wij zijn bijna klaar voor vertrek, moet alles echter nog wel inpakken dus wie nog tips heeft , ik hoor het graag!!

Vrijdag om 1530 vertrekt ons vliegtuig naar tenerife , nog even lekker in de zon, heb giga veel zin!!

Heb ook officieel te horen gekregen dat ik pas 24 november weer hoef te beginnen, :shock: :shock: :shock: :shock: !!

Nou de groetjes Tans

Tans weinig tips, maar ga lekker genieten van het zonnetje daar :-*

Ooooh lekkerrrrr!! Wat Juudje al zegt; genieten, genieten!! En wat wel eens handig is in het vliegtuig en hoe je ook op vakantie gaat; neem even 2 natte washandjes mee voor de kids. :thumbup: Lekker om toetjes mee te poetsen. Ze blijven ook verbazend koel in een zakje.

En iets voor ze om op te sabbelen en van te drinken. Dan kunnen de oortjes zeg maar ‘ploppen’ tijdens stijgen en landen. Maar ws wist je dit al wel :wink:

Fijne vakantie en heeeerlijk dat je pas in nov weer hoeft te beginnen! Daarna kun je geloof ik al snel weer uitkijken naar de kerst(vakantie) :drool:

tans fijne vakenatie, en heb helaas geen tips…

rhi alweer bijn a 37 weken :dance:

RHI WHAAAA JE MAG BIBBEN!!!

wanneer mag je weer naar de vlos/gyn??

hier gaat alles goed, iris probeert te gaan staan in de box :shock:

tans hoe is het met jullie kleine meissie??

en de rest van de beebs en zwangeren???

BIB 8) vanmiddag is VK tijd. Mooi gemikt toch? :mrgreen: En donderdag weer naar de gyn :thumbup:

Druk weekje dus voor de boeg, maaaaaar ik zal even 2 plaatjes toevoegen van de verwennerij van onze trouwdag! :inlove:

Voelt bijna als een bloemenwinkel thuis hahaha.

Oooh en Tans en family zijn als het goed is heeeeerlijk aan het genieten!! :drool: Ben helemaal niet jaloers hoor :liar:

Sjemig Iris heeft haaaast!! Je hebt sowieso kids met haast hihi. Ze stimuleren vast ook elkaar met dingen leren etc. :-*

is u getrouwd???

Oooh al lang, lang geleden in een grijs verleden :wink: (2 jaren terug)

Maar ik zie al dat ik weer totaal dementerend bezig ben geweest want de plaatjes staan er niet eens. :wall:

Zal ook gelijk even updaten van de VK. De afkorting is lekker kort nu CV…koppie vast!! :inlove: :dance:

Beeb is klaar voor de start en ikke mss nog wel meer! :oops:

Er staat druk op mijn onderkant van hier tot gunder. Het gevoel alsof er een bultje vliezen uitsteekt zeg maar met vruchtwater erin waar de kleine op drukt. Maar toucheren hebben we maar niet gedaan. Dat vraag ik de gyn donderdag wel. Mochten mijn vliezen daar ter plekke breken hoef ik alleen maar de lift in om op de goeie verdieping te komen :lol:

Klinkt al heel spannend Rhiannon, ben benieuwd wat de gyn er donderdag van zegt. Gezellig al die mooie bloemen ook, jammer vind ik altijd dat ze zo kort staan.

Hier morgen naar de vk, ben benieuwd of de beeb nu gedraait is. Wanneer moet je bed op klossen, was dat 36 of 37 wkn? Vanaf 37 wkn mag je toch thuis bevallen?

Das waar Juudje, al heb ik nu wel dingen die relatief lang staan. Gemiddeld een week iig!

Euhm ik geloof 37 weken omdat je idd dan ‘pas’ thuis mag bevallen. Alles daarvoor is vooral voor je eigen gemak mocht je dat fijn vinden. Als je het maar in huis hebt. Hier iig geen klossen want anders kom ik echt mijn bed niet uit :silenced: ik rol er letterlijk uit.

Nu ook net hihi, want ik was lekker in slaap gevallen. Al is het wel irritant dat ik nog steeds rugpijn heb. En de poes ligt nu nog op bed, hihi die lijkt wel ‘waaks’ oid :inlove:

Nu ja vanaaf ook maar weer lekker op tijd naar bedje. Alle slaap krijgen die we nu kunnen krijgen :angel:

he rhi

wat spannend! klinkt alsof het heel snel zou kunnen gebeuren, super!! en Juudje ook al, dan zijn er binnenkort 2 hele mooie IVF beebjes bij. :pray: Sterkte meiden met de laatste dagen-weken

dikke knuffel en zet em op !

Corine

heeey oh rhi super dat alles weer oke was/is

ben benieuwd hoor! wanneer beeb zich melden gaat! al denki kniet dat je zelf gaat beginnen met de bevalling ik denk wel dat de gyn je een handje moet helpenaangezien ik bij iris met 39 weken enorme voorweeen had, belde ik met de vk en die zij oh dit zijn nog geen weeen, maar voorweeen daarvoor ben je nog te vroeg zwanger (lees omdat ik met 42 weken ben bevallen van thomas)

de klossen moeten idd rond de 37 week onder het bed zitten juudje (het is trouwnes niet eens alleen maar om thuis in te bevallen hoor, maar ook voor de kraamhulp die hoeft dan bij de controles niet te bukken, ik zelf heb nooit in het kraambed gelegen, ja alleen bij het begin van de bevalling :wink: tijdens de controles in de kraamweek mocht ik lekker in mijn eigen warme waterbedje liggen :thumbup:

nou ik heb weinig te melden, dus doe ik dat maar niet!

ohja ik heb nog wel wat te melden maar dat doe ik wel in de huiskamer!

Dank je Corine! En jij heeeel veel succes met je wachtweken! :-*

Hihi Kim warm waterbedje klinkt zeker beter dan kraambed! Hier gaat er in de winter een elektrieke deken op…zoooo lekker! :drool:

Maar het is idd ook voor de kraam, hoeven ze niet zo te bukken bij het bed opmaken. Iets wat ik ook nog even wil doen vandaag. Lekker vers bedje jummie! Maar eerst een wasje draaien wat er al inzit met lakentjes en handdoeken.

oohh dat vond ik ook altijd zoooo leuk al die kleine kleertjes wassen :inlove: :inlove: :inlove:

gebruik je nu ook de uni kleertjes van brechtje nog? dat zal wel ff moeilijk zijn nu hé :hug:

ik kriujd vanmiddag visite, mijn nichtje komt met haar zoontje, zal mij benieuwen of hij al kan lopen??? jullie kennen haar vast nog wel (suus24)

De meeste kleertjes zijn geloof ik al wel gewassen hihi. Had geloof ik ook erg weinig uni…ja een paar van die echt eerste pakjes zeg maar. Maar die zijn ook meegewassen hoor en gaan ook echt aan. Alleen het echte eerste pakje wat dus in het koffertje zit ondertussen is spikkiesplinternieuw. Iedere beeb heeft dat ‘nodig’ vind ik :wink:

Dus het valt me reuze mee hoor. Heb ook bewust al redelijk snel alle kleertjes uitgezocht.

Weet je al of Suus haar ventje aan de wandel is? :mrgreen: