hahahahaha ik weet ook niet hoever ze is hoor! maar ik neem aan dat ze ruim overtijd is nu…
Hier gaat ook alles goed,
Rhi kom je nog langs… wij gaan namelijk de 19de op vakantie naar de zon ja en daarna mag je wel komen hoor maar ja je buikje wordt steeds groter en groter (gelukkig hihi)
Ik wil anders ook wel naar Z komen met mijn kleine schatje als dat makkelijker is ,
Nou ik hoor het wel of jullie nog zin hebben om te komen… lijkt me wel gezellig weer bij kletsen.
Nou verder weinig nieuws…
Oja Nena slaapt bijna door gisteren was het 2200-500 niet slecht he.
Tans
heeeeeerlijk tans…
ik zit een beetje met de school , want lucas gaat nu natuurlijk naa school toe!
hij is eens in de 14 dagen vrij op vrijdag misschien kan ik dan oomruilen met met mijn werk
Jaaaa Tans ik zou dolgraag langskomen! Manlief heeft geen vrije dagen meer grrr want die is as we speak ws net klaar met zijn examen en heeft studiedagen moeten opnemen. :?
Maar ik heb zo’n lief kadootje liggen!! :inlove:
Het aftellen gaat hier overigens behoorlijk hard… onze kleine man is helemaal niet zo’n kleine man :inlove:
De gyn schat hem nu tussen de 5 en 6,5 pond! :o Zijn buikomvang loopt op iets meer dan 38 weken, en zijn hoofdomvang op over de 36 weken! :silenced: Hij heeft nog ruim voldoende vruchtwater (daarom kan ie ook nog lekker om zijn as draaien ahum) en dus groeit ie nog gestaag verder!
Ben zoooo trots op um! Wil al bijna een beloningsbord voor hem scoren hihi.
Vandaag verder lekker effectief bezig geweest in de stad met mijn moeder. Eerst lekker een broodje gegeten en wat gedronken op een terrasje. Daarna door naar de Prenatal waar we lekker niets gekocht hebben en toen naar de Xenos. Ben bezig een bruidsmand in elkaar te zetten voor vrienden. Daar al deels voor geslaagt. Een geboortevlaggetjeslijn van textiel voor binnen gekocht! Daar ga ik met strijkpapier de naam nog opstrijken bedacht ik me. Toen door naar de Blokker, waar ik een vlaggemast met houder heb gekocht voor straks de geboortevlag. Degenen van jullie die weten hoe we hier wonen snappen dat een ooievaar in de voortuin weinig effect heeft en een vlag des te meer hihi.
En toen ik vanmiddag weer thuis was hebben we nog even wat gedronken in de achtertuin. Mijn moeder is weer richting huis en even daarna ging de bel. De postbode!! Mijn kraambedankdingetjes van Steph zijn binnen!! :dance:
Dus nog maar een paar dingetjes te doen hier op de babykamer en dan kan het wat ons betreft beginnen. :dance:
Maareuh als Moon nog een keer een vrijdag wil en mij zou kunnen oppikken en als Kim dan ook ‘vrij’ heeft? :thumbup: Gezellig met zijn allen vind ik ook erg leuk! Lekker bijkletsen en je kleine meisje zien! En eens kijken hoe Iris het doet met haar zitten
Jeroen weer zien!! Altijd leuk!! :inlove:
Hallo dames,
Altijd gezellig om mee te gaan, moet alleen wel op een woensdag, tegenwoordig gaat Jeroen op vrijdagmiddag naar de peuterspeelzaal.
Of ik moet zonder Jeroen komen, maar dan moet Han thuis zijn.
Hier alles goed, spannend hoor voor dat vrouwtje die moet bevallen!
Voor jou Rhi zijn de laatste loodjes he! Heb je al een datum afgesproken met de gyn? Eind september???
Tans ben erg benieuwd naar Nena (en natuurlijk ook Stijn).
Juudje, met jou ook alles goed?
Enfin, knal maar los met een datum, ik kijk dan wel in de agenda van Han als het op een vrijdag is, woensdag kan ik altijd!
Liefs,
Moon
Rhi wat leuk dat je lekker bezig bent met van die voorbereidingsdingetjes.
Hier is het een beetje gewoonte dat “andere” voor een vlag of bord zorgen. Hoop alleen niet dat er straks tig in de tuin staan… Dat vind ik ook weer beetje overdreven haha.
Wel grappig dat meeleven met dat vrouwtje. Voirige week op de zw.gym was ook een vrouw die bij haar buuf een vreemde auto zag staan en dacht vast dat de vk er was. Deze week vertelde ze dat het kindje precies tijdens onze gym geboren was. Erg leuk.
Hier gaat het wel redelijk, beetje dipje. Misschien wel een opkomend griepje. Heb veel stijve spieren, en vermoeide benen. Ook voelde ik gisteren een vreemde knak onder mijn borst en vanochtend weer. Denk een rib die verschoof, doet enorm veel zeer. Iemand zei al dat is de baby die een schop gaf, maar zo voelde het niet. De benen liggen ook helemaal niet in de buurt van mijn ribben.
Wat wel super was, volgens mij had hij/zij gister voor het eerst de hik. Voelde echt een ritmisch iets in mijn buik :inlove:
Wij gaan dus de 19de weg en komen de 26ste terug, een woensdag is voor mij ook geen probleem haal ik Stijn gewoon eerder op van de creche dus woensdag de 17de zou kunnen of anders na de 26ste…
Misschien kan Kim ook wel…
Gezellig!!!
Tans
mmm woensdag kan ik haast onmogelijk wisselen :oops: moet dan ook werken hé, die vrouw is niet zo van veranderingen :twisted:
of ik kan pas na half 2 wegrijden hier :think: kweet ook niet meer hoelang het rijden is…
Is denk ik een uurtje zo ong Kim. :thumbup:
Ow Juudje vervelend dat je een beetje een dipje hebt zeg. Maar geef gewoon maar aan je lijf toe hoor. Dat doet het goed. Ik merkte bv vanmorgen dat ik zelfs na een nacht goed doorslapen nog niet uitgeslapen was. Dus hoppa zo weer mijn bed ingedoken! En mensenkinderen dat voelt echt beterrrrrr! :thumbup:
Een verschuivende rib?? Hmmm neemt je baarmoeder zoveel ruimte in dat je ribben gaan schuiven? Herken het iig zelf niet meis. Maar als je er echt last van hebt mss toch even naar een manueel therapeut of fysio? Je weet maar nooit wat ze voor je kunnen betekenen en je mag geloof ik 9 x gaan in een jaar van je verzekering. :thumbup: Je eigen risico gaat er dit jaar ws toch al aan dus lekker gebruik van maken
De hik is overigens heeel schattig hihi. :inlove:
Tans waar gaan jullie eig heen?? Ben helemaal niet aagje of zo :mrgreen: en laat me graag jaloers maken. :lol:
Ok vandaag kwam Heidi de VK even op visite. Heel gezellig altijd :mrgreen: En we hebben alletwee voor gestemd dat ik ergens in de 37e week ga bevallen. :lol: Das uiteraard vooral gein hoor want tja beeb beslist het meeste zelf ws. Maar zij kan iig de laatste week van september ook niet uit haar hoofd krijgen en tja hier ook niet. Zelfs Daan heeft zoiets van sept is leuker dan okt. :o Ach kww zoals ze in Twente zeggen als het niet week 37 wordt dan is het iig niet zo heel erg lang daarna.
Week 37 klinkt goed Rhi, dat is echt al dichtbij.
Vk zei al dat de beeb met hoofdje erg dicht tegen de ribben lag en door de buikspieren die erg strak staan door eerste zw. schap heb ik zelf het idee dat er niet heel veel ruimte is. Therapeut is misschien idd een optie alleen weet ik dus niet zeker of het dat is.
Hier moeilijk toe te geven aan dipje aangezien ik bijne de hele week gewoon werk. Nog 4 weken dan begint mijn verlof. Stop 4 weken van te voren, misschien te optimistisch geweest, maar ik wil ontzettend graag die periode na de bevalling die 2 weken extra. Werk is ook goed vol te houden, maar in het onderwijs is het helaas lastig om een keer een vakantie dagje (baaldagje) te plannen.
ff ego hoor!
ik kan mijn oude broek aan die mij nog nooit gepast heeeeeft :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
die heb ik ooit eens van mijn moder gekregen! maar die paste mij oen nog niet…nu wel dus hahahaha jhaaaa ik ben trots
Ow ja jij werkt al die dag nog he. Al dat gerek en gestrek voor het bord lijkt me ook niet echt tof. :silenced:
Kan me voorstellen dat je straks lekker die weekjes na de bevalling wilt! :thumbup:
Wat dat betreft heb ik het al die tijd al luxe gehad met het niet werken.
Oooh Kim wat stoerrrr!! :mrgreen: Daar mag je idd best trots op zijn hoor!!
Zo jemig zeg het is alweer kwart over 10 zeg! Zijn even naar de Makro geweest. Genoeg koffie nu in huis voor straks met de kraamvisite :mrgreen:
Nu ga ik nog even wat drinken, met mijn kleine Tijgertje knuffen. Die is wat ziekjes en wilde de hele dag al niet van zolder komen. :shifty:
Dan nog even een giga glas melk, want ik had vanaaf een enorme kramp in mijn voet. Midden in de Makro natuurlijk, maar ik heb altijd sch*t aan alles en iedereen en trek zo mijn schoenen uit op de tegelvloer. dus Daan was zich al plaatsvervangend aan het schamen gni gni.
Daarna hebben we onszelf even verwend met een lekker milkshake van de Makro want het is zooo warm vandaag! :silenced:
@kimmetje23 wrote:
ff ego hoor!
ik kan mijn oude broek aan die mij nog nooit gepast heeeeeft :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
die heb ik ooit eens van mijn moder gekregen! maar die paste mij oen nog niet…nu wel dus hahahaha jhaaaa ik ben trots
Super zeg :dance: Goed gedaan en ik las ergens geloof ik ook gestopt met roken toch?
Rhi ik zie je al liggen bij de makro. Dacht erover om daar de groot verpakkingen beschuit te halen :think:
Goedemorgen alleemaal,
Hier lekker uitgeslapen tot 8.30 uur! HEERLIJK!
Is het bij jullie ook zo regenachtig .
Kim, ik zat weer op pagina 1 te kijken (lijstje), ik moet echt zeggen; je hebt een prachtig lijstje gemaakt!
Hou je het nog vol zo zonder het roken? Moeilijk he? Ik ben trots op je hoor!
Jullie mogen ook op vrijdag gaan, stel maar een datum voor, dan kijk ik wel of ik ook kan! En anders zonder mij (is toch ook gezellig?)
hahahahaha Rhi, ik zie je zo lopen zo op blote voeten in de Makro! Kreeg je geen verbaasde gezichten te zien?
Nog een paar weekjes en dan heb je je beeb in je armen :dance: :dance:
Juudje, nog even volhouden he meis, en zo af en toe een baaldag is helemaal niet erg! Hoort er ook bij!
Hier gaat alles prima, Jeroen is echt heel lief, zit vaker alleen te spelen!
Liefs,
Moon
Hahaha Juudje ik wil echt niet midden in de Makro bevallen hoor :lol:
Wel handig idd als je beschuit wilt doen! Kun je ook gelijk de muisjes daar meenemen en de boter (echte) is in de aanbieding maakt het nog meer luxe *hebben nu 4 verpakkingen in de koelkast
Oooh Moon maak me lekker met je uitslapen hihi. Het is hier regenachtig en donker dus echt wakker worden zal er vandaag wel niet inzitten
Knap hoor van Jeroen dat hij zichzelf zo lekker kan vermaken! :thumbup:
Ik hops weer richting boven, wasje vouwen, nieuwe draaien en straks even boodschappen doen. Fijn weekend! :-
Muisjes heb ik ook al zitten denken.
Maar het punt is welke kleur moet ik dan meenemen :inlove:
Dan is juist de Makro de perfecte optie geloof ik…daar mag je binnen 30 dagen de spullen die je niet nodig hebt, in originele ongeopende verpakking zo retour brengen en krijg je je centen terug
Dus als je nu zo rond de bevalling manlief op pad stuurt… :lol:
oooowww Rhiannon, je mag al bijna gaan BIB’en! :inlove:
Hoe voel je je?
Gaat alles nog lekker?
Spannend hoor!
Jaaaa nog een weekje!! :mrgreen: :dance:
Vandaag een goeie dag, die volgt meestal op een goeie nacht
Getest, mijn ‘middeltje’ is blijkbaar warme anijsmelk…helpt super tegen maagzuur en krampen. :thumbup:
Heb alleen plaatsvervangende nesteldrang met al die BIA’s bij de okt beebs gni gni. En manlief heeft ook al nesteldrang! :shock: Die heeft gisteren een heel groot deel van de voortuin leeg gehaald.
Best wel eng want mijn man heeft een behoorlijk goeie intuitie, zeker voor een man.
Hoe is het met jou?? gaat even bijlezen als de koffie hier op is ga ik weer aan de poets en bak gni gni
Warme anijsmelk, dat heb ik nooit geprobeerd geloof ik. Wel fijn dat je voor jezelf iets hebt gevonden dat goed werkt.
Bij mij was dat droog brood.
Ooit gelezen dat een korstje droog brood hielp tegen maagzuur, en dat klopte.
Uiteindelijk werd dat korstje 1 hele boterham, en dat werden er al gauw 2, maar het hielp wel!
Dus elke avond at ik droog brood voor het slapen gaan. 8)
Oei, als jouw man nu dan al nesteldrang heeft! Spannend! :mrgreen:
Was je met Bregtje* op tijd?
Die poetsdrang, die ben ik gelukkig kwijt.
Heb me hier ook helemaal het leplazarus gewerkt hier, en die 2 dames hebben er weinig aan gedaan om het zo netjes te houden.
Dus wat dat betreft was dat ook verspilde moeite.
Maargoed, heb ik straks weer wat te doen… joepie! :shifty:
Hoop dat je inmiddels ook al een heel eind klaar bent, en lekker met de beentjes omhoog zit/ligt.