IVF/ICSI kindjes, deel 5

heey shouka, fijn eens weer wat van je te horen!

moon, cool dat je vakantie toppie was! ben heel benieuwd naar de foto’s

zwaai hey Es! Jemig wat vliegt de tijd soms toch! :o Wat is jullie kleine mannetje alweer grooooot!!

Maar kan me idd voorstellen dat je nog even geen zin hebt om na te denken over het ‘technische’ stuk van weer zwanger worden. Rustig de tijd voor nemen, als de kriebels groter worden dan jullie ‘weerstand’ dan zit je goed.

Moon jullie allemaal ranzigjes bruin gebakken? :mrgreen: Hoe ging het met Jeroen in het vliegtuig?? Viel vast mee :wink:

Oi ik ben me toch een portie eigenwijs bezig geweest vandaag…de vorige bewoners hadden hier een dubbele geaarde aansluiting gemaakt voor de wasmachine en droger. Maar wij hebben straks 3 apparaten in de badkamer want er komt ook weer de verwarming te hangen op elektra. Lijkt me heerlijk als we de beeb badderen dat alles lekker op temperatuur is. sjeee verwenderigheid gni gni

Maar ja er moest dus een 4-weg stopcontact komen. Die hadden we gisteren gekocht, maar manlief is druk met de studie. Morgen bv heeft hij welliswaar weer een dag vrij genomen maar die is dus echt om te studeren. Dus ik zag de bui al hangen, dat zou weekendwerk worden of zelfs nog later. En maandag wordt de droger gelevert! Dus ik ben zelf maar bezig gegaan. En nu is het dus klaar. :angel: Wat zeg ik, de wasmachine draait er al op! :dance:

Heerlijk want eerder had ik een verlengsnoer wat naar de overloop liep. Dat is boven het enige andere geaarde stopcontact. Dus hoppa snoer over de vloer mega irritant elke keer want ik moest ook telkens bukken.

Ben zo blij dat dat niet meer hoeft. Morgen de badkamer verder aan kant maken want daar heb ik nu even geen puf meer voor.

Goed gedaan zeg. ik waag me echt niet aan de electriciteit. Verder wel klusjes hoor als het moet, en idd als manlief het druk heeft en ik niet wil wachten. Maar electra, daar heb ik niet veel verstand van. Kan nog wel een stekker aan een snoer zetten of een kroonsteentje vastmaken, maar dan houdt het eigenlijk ook wel op.

Ik zei dat we binnenkort maar eens langs de drukker moesten om boeken op te halen voor het kaartje. Zegt S. kan jij niet even via internet kaartjes uitzoeken, proefdrukken laten komen en dan kies ik wel uit. (Hebben we gedaan op die manier met de trouwkaarten). Goed idee zullen we het omdraaien. Dacht alleen niet dat hij het zou doen, krijg ik op mijn mail twee kaartjes die hij heeft uitgezocht en drie proefexemplaren besteld. De kaartjes op de mail waren al erg leuk dus ben benieuwd. Nooit gedacht dat hij het zou doen :inlove:

Oh maar Juudje als je een kroonsteentje kunt aansluiten dan lukt een stopcontact je ook :wink:

Je krijgt er een keurige beschrijving bij welke kleur draadje waarin hoort. :thumbup: Even de stop eruit halen of omzetten zodat op die groep geen spanning staat dan werk je nl helemaal niet met spanning alleen met draadjes. :mrgreen: Maar als je man het wil doen en het ook echt doet ach dan komt het ook goed gni gni.

Wat tof dat hij al kaartjes heeft uitgezocht! En dan zelfs ook die bij je in de smaak vallen! :dance: Leuk klusje he dat uitzoeken… :inlove:

Hier is het nu helemaal klaar. Net de laatste zetproef terug over de email. Dus straks even akkoord doormailen en dan is dat klaar! Kunnen we wachten op de enveloppen, geboortezegels halen, adresetiketten uitdraaien en dan kan ik op een regenachtig middagje lekker zitten plakken. :mrgreen:

ff ego hoor!!!

IRIS ZIT UIT HAAR ZELF :shock: :shock: :inlove: :inlove:

heb het ook nog op film staan! maar die staat om mijn blog dus moet je daar maar even kijken okey!

http://oudersvan3.blogspot.com/

Voor Iris :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:inlove: :inlove: :inlove: slik, onze kleine meid wordt echt al een grote meid hé slik :inlove: :inlove:

ik had gehoopt aangezien zij de laatste baby is hier in huis, dat ze wel wat langer baby bleef, maar zij denkt er wss heel anders over… ze doet alles al zo snel!!!

Wowwwwwwwwww, wat goed van Iris! Het gaat inderdaad ineens zo hard!

Maar wat een lekker moppie met haar staartje!

Liefs,

Moon

Ooooh Iris wat doe je je moeder aan. 8) Eigenwijsje hihi. Maar een heerlijk mopje hoor!! :inlove:

Hier 1 foto van Jeroen en mij op Menorca, de rest moeten jullie maar op de SF kijken :inlove:

Hihi ik zie het al jullie hadden het totaaaal niet naar jullie zin… 8) :lol: :liar:

Ga straks even in het SF gluren.

Heb hier net lekker ons trouwalbum doorgeneust! Zooo leuk! Helemaal digitaal in elkaar gezet. :dance:

hoe is het hier???

Aan het wassen en het drogen :angel: :lol:

Nog een weekje denk ik en dan zal de lol erin me wel vergaan zijn :lol: of iig de nieuwigheid eraf zijn. :angel:

Vandaag een grappig mijlpaaltje zag ik trouwens aan mijn banner…35-35 :mrgreen:

haha idd zeg die is grappig

goh een vrouwtje van lucas zijn sc hool zou vandaag ingeleid worden, maar ze kon weer naar huis want het was te druk :wall: ooww wat zal die balen

Oooh wat gemeen!! En het is nog wel zo’n mooie datum om te bevallen!! Stom genoeg zullen er mss zelfs beebs zijn geweest die dat dus uit zichzelf hebben bedacht :wall:

Morgen dus? 09-09-08??

Ook een mooie datum, en 35-35 klinkt ook goed.

Rhi fijn dat de droger bevalt, gebruik hem hier ook niet voor alles. Maar wel handig als je er een hebt.

heb dr vandaag niet gezien bij school…misschien dan toch???

er stond wel een auto voor de deur, die er normaal niet staat :mrgreen: hoezo nieuwschierig hahahaha

hier is verder alles goed! heb alleen niks te vertellen :shifty:

Dat is het ook Juudje, lekker keus hebben. :thumbup: Ga vandaag eens labeltjes neuzen om te kijken wat er allemaal in de droger kan gni gni.

Ow Kim spannend! Ik zou ook helemaal niet nieuwsgierig zijn hihi. :mrgreen:

hahah nou vandaag ook niet hoor! ze was vanmiddag weer met dikke buik bij school :mrgreen:

He jakkes, nou vooruit nog een kans 10-09-08 is ook tof :angel: