IVF/ICSI deel 14

En? en? en ? :shifty:

Ik lees wel mee hoor dames…vakantie en sneeuwdrukte hier :oops: :mrgreen:

Maar ik moet zo boodschappen doen…dusssss

Gabby: testen!!! :silenced: :mrgreen:

Jippie: succes en sterkte morgen!! :-*

Rhiannon: hopelijk schiet het een beetje op voor je: :hug: .

Corien: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Voor de andere die het nodig hebben: :hug: !!

jaaaaa

het was weer helemaal goed!!! :slight_smile:

hartje klopte nog perfect!!! :lol:

:lol: :lol: :lol: En nou genieten jij!!!

:lol: top nieuws!!! :lol:

Mloeska Gefeliciteerd!

Gabby Als je zwanger bent, kan een ovulatietest positief aangeven, maar helemaal betrouwbaar is die methode niet. Dus snel een zwangerschapstest doen, het is vast raak!

Angelbaby De eicellen worden bevrucht. De embryo’s worden ingevroren, als ze daar geschikt voor zijn. Uit deze behandeling zullen dus alleen cryo’s ontstaan en ik heb geen terugplaatsing. Eicellen kunnen niet ingevroren worden, dat is allemaal nog in een experimentele fase. Hoe is het met jou en je twee mannen?

Rhiannon Hoe gaat het nu met je? Heeft het bloedverlies doorgezet?

Carenza Heb je nog steeds buikpijn of is dat allemaal weer over? Sterkte!

Hier stevige buikpijn en rugpijn, zal wel door de eierstokken en follikels komen. Morgen de punctie en dan wordt het traject afgesloten. Vreemd idee, hoor. Ik ben al mijn spuitspullen en medicatie aan het opruimen. Ik heb nog vanalles liggen. Dus wie er belang bij heeft, stuur maar een pbtje! Anders lever ik het in bij het ziekenhuis morgen.

ja ik heb ook nog 300 eenheden puregon die ik niet gebruikt heb…

Mloeska: :lol: en nu genieten!

Gabby: ennnnnnn??? dikke vette +?!

(wist niet dat een OV test ook enigszins uitslag kan geven)

Rhi: hopelijk is alles dadelijk mooi schoon en blijft je een curretage bespaart. Op naar 2010!!!

Jippie: suc6 met de punctie morgen! Ik duim voor je dat er mooie cryo’s van komen :pray: :-*

Corien: hoe is het op het wachtbankje? :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Maya: en de vakantie al geboekt?

Normaal vertelde ik het ook altijd op mijn werk, maar ik zit hier pas 2 maanden…en ik hoop toch ook dat ik wat langer kan blijven!

Vind het lastig dit keer, maar ik zie het wel hoe het gaat lopen.

X Nic

Ladies,

oke oke… hier komt de testgek(debiel)… zondag een positieve CB test en al een vaag vermoeden…maar ja die Pregnyl he… kunnen wachten tot vandaag…na de positieve OV test een negatieve of zwaar vage Predictor gehad… een digitale CB mislukt… moet nu wachten tot de foutmelding is verdwenen… en die cassette test van het Kruidvat was positief… Zal ik nog meer testen gaan kopen voor donderdag? Eigenlijk weet ik het al maar geloof het niet…nog steeds krampjes… zucht… ik vind mezelf stom…

@Mloeska… echt super de super… hopelijk nu het grote genieten!

Ik ga weer ff verder googlen op allerlei testuitslagen, testdata en nog meer geneuzel… domme ikke

Goed zeg Mloeska!!! Op naar mooie feestdagen en meer vertrouwen in jullie baby in de maak!

Gabby vage positieve testen bestaan eigenlijk niet. Positief is positief! Dus morgenvroeg bellen naar het ziekenhuis hoor. En je bent echt niet stom hoor, testen zijn altijd moeilijk te geloven pas bij echo’s, kloppende hartjes en groeiende buiken groeit het vertrouwen.

Jippie voor de kerst dus nog ‘oogsten’ en daarna de kalmte voor de storm. Ik hoop dat ook voor jullie betekend dat iets minder eitjes een flinke kwaliteit oplevert zodat er veeeeel (allemaal :pray: ) de vriezer inkunnen!

Nic goed plan hoor, zie maar hoe het loopt. Je werkt fulltime? Dan is het wellicht wat lastiger ‘geheim’ houden maar mocht je parttime werken maakt het al wat makkelijk als je afspraken een beetje gunstig gepland kunnen worden. Soms is het zelfs mogelijk om wat te schuiven met je uren. :thumbup:

mloeska; wat een supernieuws. Ontzettend gefeliciteerd, ik ben hartstikke blij voor je!

Gabby; op wachtdag 8 had ik een positieve test en volgens het ziekenhuis kon de pregnyl dan niet meer meespelen. Dussuh, voorzichtig gefeliciteerd? :slight_smile:

Jippie, jeetje meid, ook nog de punctie voor de boeg. Ik ga vanavond even bijlezen hoe het nu met je gaat.

Hier is het allemaal nog wat emo. Ik bloed nog steeds, dat blijft rottig. Vandaag nacontrole en ik vond het vreselijk moeilijk naar het ziekenhuis te gaan. Nog even gesprek gehad met de gyn, want zij had bij de eerste echo geen fijne uitspraken gedaan en ik moest daar nog wat mee. Het bloeden kan nog even doorgaan, mijn baarmoeder was verder wel rustig maar er zat nog bloed in, dus dat zal nog even blijven doorgaan.

Ik hoop dat het verder met iedereen naar omstandigheden goed gaat? Ik wens jullie in ieder geval fijne feestdagen toe en een goed 2010! (Ik kom zo weinig aan internetten toe, dat ik het zo maar even doe)

Groetjes, Carenza

Gaby… dit klinkt toch allemaal wel heel positief!!!

Hier gaat het wachten gestaag… vandaag een minder prettige ervaring

ter info, ik heb geen maatje 36 en heb dus van mezelf een buikje…

vraagt een client vandaag aan mij ; goh ben je zwanger… ik had zo graag ja willen zeggen… maar het is toch een klap…

Haha Gabby, je bent hartstikke zwanger! :dance: Gefeliciteerd!!!

Jippie, sterkte morgen!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: En acht eicellen is toch best mooi? Dan worden het vast goede emmies!

Rhiannon, ‘fijn’ dat het toch nog natuurlijk op gang lijkt te komen. Hoop voor je dat het snel doorzet. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hier had ik het weer even zwaar. Hubbie moest onverwacht overwerken en gisteren was hij pas heel laat thuis en vanochtend heel vroeg weg, dus heb hem nog helemaal niet gesproken. Voelde me al verdrietig vandaag. En toen ik thuis kwam lagen er weer een paar hele lieve kerstkaarten op de deurmat waarin onze vrienden en familie ons voor het derde jaar op rij toewensen dat onze grootste wens in 2010 uit mag komen… Pff, nou dat leverde wel weer een boel tranen op hoor. Bllllgh. Nou ja, nog een dagje werken en dan lekker vrij. In ieder geval iets om naar uit te kijken.

liefs maya

Corien Lekkere opmerking… :hug: Sommigen zijn ook zo tactisch, sowieso kunnen dat soort opmerkingen niet. Je kunt ook gewoon een buikje hebben en niet zwanger zijn. Hier ook zeker geen maatje 36 en ook nog een buik overgehouden aan twee zwangerschappen. Hopelijk heb je over een paar weken een zwangere buik, ik duim voor je!

Carenza Balen dat je nog steeds bloedverlies hebt. Hoe lang zit je nu na de curretage? Bij mij duurde het twee weken. Een week helderrood en daarna een week bruinverlies. Heb je een goed gesprek met de gyn gehad? Hopelijk heb je je hart kunnen luchten. Sterkte verder!

Maya Dikke knuf voor jou!

He bah Maya ik kan me je gevoel voorstellen. Hier een niet zo meelevende man, nu ja hij kan het ook niet allemaal weten want hij weet niet precies wat er allemaal met mijn lijf gebeurd nu. En mijn lontje is nog zo kort dat dat niet tof samengaat. :silenced: Hopelijk heeft hij ook snel wat vrije dagen of eerder thuis zodat je weer even samen tijd hebt. :-

He jak Corien, echt zo’n opmerking waar je niet op zit te wachten, nu ja wel eigenlijk maar pas als je zelf hartstikke zwanger bent en je zeker daarover voelt! :hug:

Jippie heb je wat vertrouwen in je eitjes ditmaal?? Zal voor jullie de duimen morgen wat extra inzetten! :-

Hier gaat het dus wel redelijk. Stolsels worden wat groter dus het lijkt op te schieten.

Gabby Heb je vandaag nog getest, of morgen pas? :thumbup: :thumbdown:

Rhiannon Hopelijk zet je bloedverlies snel door, zodat je het achter de rug hebt. Een miskraam tijdens de kerst word je ook niet vrolijk van… Dikke knuffel!

Vanochtend de punctie gehad. Mijn rechtereierstok werkte niet mee, daar zat één grote follikel die bijna niet aan te prikken was. Dus dat was behoorlijk pijnlijk. De linkerkant ging vrij gemakkelijk, dat viel mee. In totaal zijn er zeven follikels aangeprikt en er zijn ook zeven hele mooie eicellen gevonden, dus dat is goed nieuws! Zaterdag worden we gebeld hoeveel embryo’s er zijn ontstaan en of ze geschikt zijn om in te vriezen. En ik moet zaterdag ook nog te bloedprikken. Aan de hand van de e2-waarde wordt bepaald of ik kan stoppen met de medicatie die nieuwe tumoren tegengaat, of dat ik daarmee moet doorgaan. Voor de rest dus nu geen hormonen meer, omdat we geen terugplaatsing hebben.

Jippie, zo van het een in het andere traject…pffff je wordt wel geleefd zo of niet? Maar dit heb je weer achter de rug en nu zaterdag afwachten en duimen op een 100% resultaat!

:-* Nic

Dames,

Ja daar is ze weer… ik hoor julie al denken hahaha

@Rhiannon… ik vind het zo bizar om te zeggen… maar ik hoop dat het allemaal doorzet!

@ Jippie… jeetje goed zeg! Normaal zijn puncties al reuzeknap en intensief, maar die van jou nog meer bijzonder. En wat fijn dat er in ieder geval 7 (geluksgetal he) eitjes zijn… hopelijk worden het prachtige krachtige embryos en supercryos! Dus nog even spannend, dan volop genieten van Kerst, waar mogelijk, en keihard er tegenaan, op naar herstel en gezondheid…! Wat ben je toch een kanjer!

@Corien… lekker taktisch zeg… zal wel geen licht geweest zijn!

@Carenza…sterkte!

@Rennic… gewoon kijken idd hoe het loopt. je kunt het nog altijd zeggen als je er echt niet met een redelijk smoesje omheen kunt… wie weet gaat dat eigenlijk wel goed en is dat een stuk prettiger dan al die vragende gezichten om je heen…

@Mloeska… ik heb ook nog echt veeeeeeeel Puregon over en een beetje menopur… durf het niet eens op te tellen. Zal eens aan het ZH vragen of ze er iets mee kunnen… maar dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik het niet meer nodig heb :wink: Dus wie weet kun je het ZH een plezier doen!

En hoe is het met de andere meiden?

En hier…tsja… eigenlijk wisten we het allemaal al… maar heb net weer een digitale CB er tegenaan gegooid… pomtidom… en ja hoor Positief… ik zit op 13 dagen na de TP en 16 na punctie… nu geloof ik het wel (denk ik). Ga het vanavond maar mijn ouders vertellen. Die wisten niet eens dat ik bezig was, ze vermeiden wel iets, maar denk dat die best in de zenuwen zitten… en mocht het mis gaan dan kunnen ze er voor me zijn… want ja het grote hopen dat het goed gaat gaat nu beginnen (vorige keer na 3 jaar eindelijk ZW en na 8 weken een MK. Nu weer anderhalf jaar verder en dus ZW… maar doods en doodsbang, daarom durf ik niet te geloven en vooruit te kijken. Ben niet misselijk ofzo… alleen van angst) Als het dus wel goed gaat kunnen we er lang van genieten zeg maar, althans mijn ouders, langer dan dat ik zou wachten en hebben ze een blije Kerst. Even zoeken waar de hartpillen liggen want mijn moeder gaat gestrekt, weet ik nu al.

kussss en kerstknuffels!

:lol: :lol: :lol: Joehoe Gabby dat is een mooi kerstkadootje! :lol: :lol: :lol:

Oh Gabby,… FANTASTISCH !!! GEFELICITEERD!!!

Hier nog steeds wachten, wachten, wachten… vandaag wel wat buikpijn gehad, krampjes… ik ga nog even kijken of ik zaterdag of zondag ga testen. Zaterdag moet ik werken en als het pos. is dan vlieg ik denk ik heel de dag en als het neg. is dan weet ik niet waar ik het moet zoeken …

GEFELICITEERD!!! :lol: