IVF/ICSI deel 14

Alles rustig…ik voel v alles maar kan allEmaal komen vd utrogestan , dus we wachten af tot de 27e,aaaahhh

nog een dikke week wachten dus, spannend!! m’n duimen draaien voor je hoor!

Goedemorgen!



Hier niet veel bijzonders te vertellen. Donderdag mogen we eindelijk beginnen met de deceptyl prikken. Inmiddels heb ik wel weer een nieuwe baan dus weer hopen maar dat ze niet moeilijk gaan doen. En zowel. … dam hebben ze pech.



Ik ben de laatste van mijn topic die na3 jaar nog niet zwanger is een hoop gewoon dat dit wel onze kans is!

Becky, spannend, nu begint het echt. Vind je het prikken spannend (heb je volgens mij al eerder gedaan he, dan valt het waarschijnlijk wel mee).

Ik hoop ook echt voor je dat het jullie eindelijk gegund is meis… :pray:

BabyE, hoe is het? Red je het om te wachten tot de testdatum of ga je al stiekum iets eerder?

Hi,



Omdat ik pregnyl heb gebruikt tot afgelopen zaterdag kan ik nog niet testen…ik ga zaterdag ochtend testen en evt zondag weer…afwachten dus!! Ik voel me wel goed, voel v alles maar kan ook vd utrogestan komen,aaaahhh

oja, dan heeft het echt nog geen zin om te testen. Wij hebben ook gewacht tot de testdatum hoor… Succes nog deze laatste dagen, ze zijn slopend :?

ja vreselijk…volgens mij heb ik nog wel wat gevoelige borsten, maar mijn buik doet ook zeer, en dat is natuurlijk niet goed :(, maar nog niet ongesteld. vandaag dag 14 na punctie…geduld. Zaterdag ochtend testen als het dan nog nodig is…we wachten rustig af. ik weet het zelf ook echt niet hoor…ene moment denk ik dat het niks wordt, en volgende moment heb ik toch weer hoop…

ja dat is het vervelende, je voelt van alles en het kan 2 kanten op. Maar ik had op de dag voor ik mocht testen ook wat kramp in m’n buik en wat hoofdpijn (normaal een teken van naderende menstruatie) maar testte toch de volgende dag positief :smiley: dus hoop houden hoor! ik mocht trouwens 2 weken na de punctie al testen maar gebruikte toen ook alleen utrogestan en verder niets dus dat zal het verschil wel zijn.

Morgenochtend weet ik meer maar weinig hoop…weet niet waarom. Nu buikpijn alsof ik ongesteld moet worden… :(( hele dag pijnlijke borsten,nu niet meer :frowning: maar goed,geen bloed vooralsnog …

geen bloed is goed toch! ik blijf voor je duimen :thumbup: snap je onzekerheid, maar ook ik had 1 dag voor de testdag buikpijn en hoofdpijn alsof m’n menstruatie zou komen… :pray: ben benieuwd of je al getest hebt…

Helaas, mislukt! Negatieve test…

Ahhhh… babyE… wat :wall: voor je!

ships… :frowning: wat balen zeg, en hoe nu verder? of is er nog een klein kansje dat het iets te vroeg kan zijn?

Dat hoop ik wel stiekem… Vooral omdat mijn borsten extreem gevoelig zijn en dat heb ik nooit! Morgen en maandag weer testen…

owww, toch nog spannend! Wanneer mocht je testen? en met welke test heb je getest?

Vanmorgen met cb vroeg-testen test,en helaas negatief…dus einde v deze poging :frowning:

Helaas dus toch niet gelukt :hug: :hug: :hug:

Dikke knuff babyE

Balen baby E! en hoe nu verder?



Alice, hoe is het met jou?



Becky, jij al bijna richting punctie denk ik?