IVF/ICSI deel 14

Kop op Alicia, Misschien is er niks aan de hand!!

Maar weet hoe je je voelt, had ik ook maar toen bleek het een aambei te zijn, maar ik zag bloed aan wc papier en flipte zowat…



sterkte zo meteen!

Zodra je de 12 weken voorbij bent wordt de onzekerheid echt minder!

ja kan niet wachten tot de eerste 12/13 weken voorbij zijn :roll:

Heb gebeld maar ze kunnen er nog even niets mee en mag dus ook niet komen voor een echo. Het kan zijn van de banden die oprekken. Had ook een heel klein beetje lichtrood erna en dat kan daar dan ook nog van zijn. Of een moeilijke stoelgang, en laat ik die nou hebben (en heb er nu ook last van) dus we gaan er maar van uit dat het één van die 2 dingen is geweest. Het is momenteel weer even weg, hopelijk blijft dat zo. Morgen over een week moet ik naar de gyn, dus hopelijk sowieso tot die tijd geen bruin roze of rood… Het komt ook wel doordat ik in m’n vorige zwangerschap helemaal geen last heb gehad van dit soort dingen, ook geen slijm helemaal niets dus het maakt me super onzeker. Maar we hopen er maar weer het beste van al is het balen dat ik niet even heb kunnen spieken of alles nog goed is… :frowning:

Hier goede echo! 9 follikels, heb donderdag punctie! Erg spannend weer…

wauw, 9 stuks, super toch!

sterkte en succes donderdag!

kan me voorstellen dat je dat onzeker maakt Alice. Bij Sil had ik in week 8 en 10 echt best flink bloedverlies maar toen was er ook niets aan de hand. Er gebeurd gewoon zoveel in die eerste weken dat daar ook best een andertje ofzo geraakt kan worden. Probeer je dus niet direct veel zorgen te maken. (al mocht ik gelukkig wel meteen voor een echo waardoor bij mij die onzekerheid snel weg was).



bebye, wat goed! succes donderdag!

ja dat weet ik nog wel dat je dat bij Sil had. Wel fijn dat je meteen mocht komen toen.

Ik denk dat ze er bij mij niet zo’n haast mee maken omdat het alleen bruin slijm was, ik heb niet echt bloed verlies gehad. Als er nu nog iets is moet ik gynaecologie bellen, omdat ik daar volgende week toch een afspraak heb en die kunnen dan meer doen. Maarja, laten we maar hopen dat er niets geks meer gebeurd. Het is sinds gisterochtend weer rustig. Wel af en toe wat krampjes, maar weet niet echt goed of dat m’n darmen zijn of misschien die banden die oprekken… blijf het dus spannend vinden en zal blij zijn als we volgende week een levendig beebje op de echo zien :pray:

babyE, hoe is de punctie gegaan? Alles goed verlopen en viel het mee?



Becky, hoe is het met jou?



Hier alles nog steeds goed, niks geks meer :smiley:

Punctie ging goed maar heb helaas maar drie eitjes dus ben zwaar teleurgesteld ! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn…maar baal verschrikkelijk :((



Alicia super fijn dat het goed gaat!!

@babyenschede wrote:

Punctie ging goed maar heb helaas maar drie eitjes dus ben zwaar teleurgesteld ! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn…maar baal verschrikkelijk :((



Alicia super fijn dat het goed gaat!!




‘maar’ drie, het zijn er wel drie! En er hoeft er maar 1 goed bevrucht te raken en uit te groeien tot een kindje he :-



Wil niet makkelijk overkomen, want heb zelf (gelukkig) nooit persoonlijk te maken gehad met dit traject, alleen even hart onder de riem! :-

@Amy82 wrote:

@babyenschede wrote:
Punctie ging goed maar heb helaas maar drie eitjes dus ben zwaar teleurgesteld ! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn…maar baal verschrikkelijk :((



Alicia super fijn dat het goed gaat!!




‘maar’ drie, het zijn er wel drie! En er hoeft er maar 1 goed bevrucht te raken en uit te groeien tot een kindje he :-



Wil niet makkelijk overkomen, want heb zelf (gelukkig) nooit persoonlijk te maken gehad met dit traject, alleen even hart onder de riem! :-


Eef van 9 follikels maar 3 eitjes hebben is niet veel hoor, dus ik snap de reactie van babye wel.



Meis ik duim voor je.



Alicia alles goed? Duimpjes draaien nog steeds voor je.

babyE, kan me voorstellen dat je teleurgesteld was/ ben. Hebben ze enig idee hoe dat komt?



Nu hopen of 3 bevruchte eitjes! :pray:

BabyE al telefoon gehad? Duimen draaien.

Van de 3 zijn er 2 bevrucht!

BabyE, kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld was. Gelukkig zijn er wel 2 goed bevrucht. Wanneer mogen jullie komen voor de terugplaatsing? Morgen al of zondag? Bij ons zat er altijd 2 dagen tussen de punctie en tp.

Ik ga heel hard voor je duimen dat er een toppertje bij zit wat een plakkertje wordt :wink: :pray:



Hier nog steeds alles goed gelukkig, en de afspraak en echo in het ziekenhuis komt zo ook elke dag weer dichterbij :slight_smile:

Hi! Wat fijn dat alles nog goed is bij jullie! Wij mogen zondag om 13uur komen.ik heb er een hard hoofd in dat er een topper bij zit, maar onze zoon was ook maar een matig embryo en dat is ook gelukt! Afwachten en duimen maar !

maar dan is het dus toch een toppertje gebleken :wink: volgens mij zegt de kwaliteit op dat moment echt niet alles over of het wel of niet blijft plakken. Mijn duimen draaien voor jullie hoor. Succes alvast voor zondag :smiley:

Super dat er 2 bevrucht zijn. Duimen draaien voor zondag.

We hadden 2x een 4 cellig embryo, waravan er 1 is teruggeplaatst. redelijk resultaat dus,…en nu maar broeden :slight_smile:

duimen draaien babyE

hoe voel je je BabyE?