IVF/ICSI deel 14

Nee, nog steeds niet. Wel af en toe nog wat licht roze… :?

Als het morgenochtend nog iet is doorgebroken dan gaan we nog een test doen, word hier gek van :roll: ('t is nu ook wel een lange cyclus aan het worden voor mijn doen…)

Helaas, vanmorgen vroeg negatief getest en net is het ook doorgebroken, nu echt rood bloed. Zijn nog even wat traantjes gevloeid want toch hou je ergens nog wel stiekem hoop en die is nu dan echt weg. :cry:

Maar, er blijft natuurlijk weer hoop voor een volgende poging en we gaan er gewoon weer voor.

Straks het ziekenhuis maar bellen en hopen dat ik het droog hou (zijn altijd zo meelevend en kan daar dan niet zo goed tegen)

Balen, zeg… :frowning: Sterkte en succes voor de volgende ronde!

Ahhh… Balen zeg! :hug:

Poppetje, hoe was je echo? Je moest vandaag toch? Hoop dat alles goed was en dat het dit keer volop genieten was van jullie 2e wonder!



Hier nog steeds af en toe een beetje down… :frowning:

16 juli voor gesprek met de ferti-arts, benieuwd wat ze te melden heeft. Ben er een beetje zenuwachtig voor, als of ze slecht nieuws heeft ofzo… Hopelijk heb ik het mis en kunnen we direct door :pray:

Echo was helemaal goed. Wat lief dat je eraan denkt. We zijn enorm opgelucht! Wel een cyste in de navelstreng te zien. Kan verder niet zoveel kwaad maar wel weer bijzonder.



Kan me voorstellen dat je nog down bent Alice. Is zo een gesprek standaard?

Gelukkig poppetje, ik ben blij voor jullie. Lijkt me weer helemaal spannend en kon me zo goed voorstellen dat je vertrouwen een deukje had gekregen na je echo van vorige week.



Normaal krijg je natuurlijk een gesprek voordat je start met ivf/icsi, maar wij zijn natuurlijk al bekend. Er was dus even overleg geweest tussen de telefoniste en de fertiliteitsarts of er weer een gesprek moest komen (onze info is natuurlijk wel bijna 3 jaar oud) en dat moest dus wel, al is ons gesprek wel wat korter ingepland omdat niet alles meer nieuw is. Waarschijnlijk is het dus gewoon even alles op een rijtje zetten en een mogelijkheid voor ons om vragen te stellen als we die hebben, maar ben er wel een beetje zenuwachtig voor. (ga dan twijfelen aan m’n eigen vruchtbaarheid enzo, want die loopt inmiddels ook wel terug denk ik, ga al richting de 39 :shock: al voel ik me niet zo)…

Kan me voorstellen dat dat je zenuwachtig maakt Alice… Al had hij vast niet ingestemd met minder tijd als hij iets rots ging bespreken. Is denk gewoon routine en de neuzen weer dezelfde kant op krijgen. Succes iig alvast!

Goedemorgen meiden,



Gefeliciteerd voor alle zwangeren hier!



Hier is het allemaal een beetje spannend aan het worden. Hebben nu net een huis gekocht en zodra de verhuizing is geweest moet manlief zijn zaadjes gaan testen. Daarna een gesprek in het ziekenhuis om de uitslagen te bespreken en dan horen we of we inderdaad in aanmerking gaam komen voor ICSI.



Maat als zijn zaadjes weer op 0 zitten, dan hebben we pech enmoeten we voor andere opties gaan. Hebben ook al informatie aangevraagd voor eventuele adoptie :oops:



Maar gaan ons nu eerst richten op de verhuizing en ondertussen door hopen dat we in aanmerking gaan komen voor ICSI.

Becky, wat spannend!

En dan ook nog ‘even’ verhuizen. Hopelijk kan in jullie nieuwe huis in de toekomst een mooi kinderkamertje ingericht worden.

Spannend he, die periode van alle testen enzo. Ik duim voor jullie dat jullie binnenkort ook met ICSI mogen beginnen.



Ik heb me zorgen gemaakt om niets. Gisteren een korte intake gehad voor onze nieuwe ICSI poging. Als alles goed gaat kan ik al snel beginnen, moet morgen even bellen voor een afspraak met de verpleegkundige, zodat ik weer even m’n schema kan doornemen. Best wel gek weer, dat prikken. Waarschijnlijk moet ik de decapeptyl een weekje langer prikken omdat de ingangsecho pas half augustus kan ofzo… zal het hopelijk vrijdag of maandag wel horen…spannend, we gaan er weer voor! :dance: :smiley:

Ja, ik hoop het ook zo!



Vandaag de afspraak gemaakt om de zaadjes te testen. 5 augustus worden we in het Vu verwacht en dan hopelijk ook snel een uitslag…



Vind het wel weer spannend hoor allemaal.



Weet eerlijk gezegd ook echt niet wat ik allemaal moet verwachten vanb het ICSI traject :oops:

Gelukkig viel het mee alice! Spannend weer! En ook wel weer ‘fijn’ om te beginnen.



Becky, ook voor jou spannend dus. En veel zo achter elkaar.



Onze zoon is vandaag jarig! 2 jaar al weer. We vieren het zondag maar vandaag wel even taart gegeten met de opa’s en oma’s! En hij is nu al verwend.

Wat leuk! gefeliciteerd Poppetje! :dance: :smiley: vind de 2e verjaardag ook echt weer leuk. Ze snappen het al zoveel meer, maar zijn toch helemaal overdonderd (heb al een paar 2e verjaardagen gehad de afgelopen tijd van de kindjes van zwangerschapsgym :slight_smile: )

Een fijne dag gewenst voor jullie en Sil en ook zondag natuurlijk.



Onze kleine meid is morgen over een week jarig en we vieren het de zaterdag erna. Vandaag is haar opa (mijn schoonvader) jarig, dus ook weer feest straks.



Ja, inderdaad spannend om weer te beginnen. Aan de ene kant zie ik er tegen op, tegen het wekenlang prikken en natuurlijk de dag van de punctie. Aan de andere kant, weer kans op een zwangerschap… en als ik dan naar m’n dochter kijk dan weet ik waar ik het voor doe. :inlove: We doen het maar weer stap voor stap en zien wel hoe het gaat. :pray:

zie nu pas jouw berichtje Becky. Wat duurt wachten dan lang he op zo’n uitslag. En ik denk dat iedereen die aan zo’n traject begint, niet weet hoe en wat, maar dat komt wel in de loop van het traject. En als het goed is wordt je heel goed begeleid door de fertiliteitsarts en de verpleegkundigen.



Ik heb vandaag m’n schema opgehaald en mag maandag beginnen met spuiten :shifty: Dan op 13 augustus de eerste echo. Moet dus een weekje langer spuiten maar ivm vakanties was het niet mogelijk om eerder voor de echo te komen. Het alternatief was een cyclus overslaan… maarja, daar ben ik nu te ongeduldig voor :lol:

Vind het allemaal weer spannend! zeker die eerste prik, hoop dat het mee weer gaat lukken allemaal (heb nu niet geoefend bij de verpleegkundige).

De eerste spuit zit er weer in!

Moest even een kleine drempel over maar het is gelukt :dance: :slight_smile:

Jeeejjjjj! Goed bezig!

Hoe gaat ie met de injecties Alice?

Het gaat…

Het lijkt wel of de naaldjes botter zijn dan 2,5 jaar geleden. Moet echt hard duwen om ze in m’n buik te krijgen. En links gaat het goed, maar rechts doet het steeds best pijn. Verder ook wat meer last van de hormonen, soms een beetje down, moe, nergens zin in. Vandaag ging het gelukkig weer wat beter. Zal blij zijn als de punctie weer in zicht komt, hoe gek dat ook klinkt misschien…

Pfff… Kan me best goed voorstellen dat je toeleeft naar de punctie. Heb je een lang traject? Prik je nu deca? En wanneer de rest erbij en de punctie?



Is jullie meid niet binnenkort jarig?

Ow, jarig geweest zie ik… Haha dacht dat hè een augustus baby was!