IUI deel 3

Hey Meiden

Het is gebeurt de eerste iui poging zit erop. Was even vreemd, namelijk niet mijn eigen gyn die ik al de andere keren heb gezien. Hij zei dat alle omstandigheden perfect waren. Slijm en zaad.

Dus we gaan duimen :thumbup:

Hoi Juudje,

oeoeoeoe! Spannend! Ik ga voor je duimen!!

Claudia, maandag weten we meer. Al verwacht ik dat ik gewoon ongesteld ga worden. Pin me er niet te veel op vast dat het deze keer wel eens goed zou kunnen zijn…

jel

Hoi Hoi,

Nou wij zijn gisteren bij de gyn geweest en je raad het nooit…

Ze wil nu toch wel door gaan met IUI :?

Ze heeft het met een andere gyn over gehad en die vertelde dat hij toch goede resultaten had gehad met onze aantallen.

Dus de keus was aan ons :think:

Mocht de inseminatie niet gelukt zijn, hebben we besloten om toch door te gaan met IUI het zijn dan nog twee pogingen en dan gaan we zowiezo door naar de IVF als het met IUI niet gelukt is.

Maar we hopen NATUURLIJK :pray: :pray: dat het niet zover hoeft te komen.

Juudje het is zooooooooo spannend allemaal.

De inseminatie opzich is niet veel aan maar je emotie en gedachtens erbij wel.

Ik ga hard voor je :thumbup: en hoop dat je over twee weken goed nieuws hebt :dance:

Jeltje ik begrijp wat je bedoelt ik heb ook zoiest van jaja het zal wel weer

:roll: maar er is toch een stemmetje die zegt van stel je voor he.

Het hoeft maar 1 zaadje te zijn die wel weet hoe het moet :wink:

Ik ben benieuwd :thumbup: natuurlijk ook voor jou.

Andere meide veel succes

Liefs Claudia

ik duim voor jullie allemaal !!!

ebn vandaag ongi geworden.

morgen met zh bellen, afspraak maken voor dag 10.

en dan over 3 dagen beginnen met clomid

wat zal ik weer gezellie zijn :silenced:

Hedwich heel veel succes.

txx !!!

jij ook !!

Hoi Hedwich,

Ook van mij heel veel succes. Ik ben ook aan het wachten op ongi dan gaan we voor de 1e keer voor IUI. Fijn he clomid ik snap precies wat je bedoelt haha…

gr marientje

hoi,

vandaag dag 10 na het zetten van de pregnyl. Ik moet dus ongesteld gaan worden vandaag (of niet). Ga uit van wel, want de kansen zijn zo klein…

Maar tot op heden is er nog niets op komst…

Spannend, toch!

We gaan morgen op vakantie. Dus jullie zien me weer over een week.

groetjes,

jel

Jeltje dan houd je ons wel heel lanbg in spanning

:wink:

ooooh jeltje!!!

kun je niet ff testen voor je gaat? hihi

is wel spannend !!!

ik :thumbup:

hoi hoi allemaal ik zal me even voorstellen ik ben natas moeder van 4 kids waarvan 3 kids verwekt met clomid .

nu ben ik met me 3de rode bezig van de clomid ,

ik heb een vraag de fertiliteits arts kwam er mee als ik deze keer niet zwanger werd dan ze dan kunstmatig wilde doen via een slangetje dus .

nu weet ik niet wat het in houd

wie kan mij vertellen ? of het pijn doet ??? wat de kosten zijn en hoe groot de kansen zijn en hoe en wat word er allemaal gedaan ???

sory voor het zo in ene binnen stormen me deze vraag .

groetjes natas

hallo whitedolfin

ik heb net de eerste behandling gehad, de iui wordt helemaal vergoed nog door de verzekering.

Inbrengen met een slangetje voel je bijna niks van, het meest vervelende is de vogelbektang.

hoi hoi ik heb inive en ik heb gebeld dus eerst moet het aangevraagt worden en dan word er door een mediche arts besloten daar of het vergoed word . erg vreemd allemaal en omdat mijn pakket niet genoeg schijnt te zijn . gr natas

Hallo Natas,

Het idd een beetje een vreemd van jou verzekering :think: .

Wat bij mij bekent is over het vergoeden van IUI behandelingen is dat het valt onder gyneacologische (hoop dat ik het zo goed schrijf :wink: ) behandeling.

En de gyn valt gewoon onder jou basisverzekering zover ik mij heb laten vertellen.

IK zit bij OZ en krijg de IUI en de hormonen gelukkig vergoed.

Maar de behandeling merk je eigenlijk helemaal niks van ik niet dan (gelukkig), je voel wel het slangetje er een beetje ingaan en de voelstof voel je dan een beetje en dan is het weer weg. Ik heb het nou vier keer gedaan en heb nog geen een keer gehad dat het zeer of vervelend was. Ik hoop dat het voor jou daarlijk ook zo is mocht het nodig zijn. Het verscheelt van vrouw tot vrouw. Sommig meiden hebben weleens kramp in der buik na de inseminatie.

Ik wens je iedergeval veel succes en ik :thumbup: voor je.

Hou ons op de hoogte als je wilt :mrgreen:

Nou ik heb de uitslag gehad van mij bloedonderzoek en ik heb gelukkig wel een eisprong gehad :dance:

Dus we wachten weer af of dat de vierde keer scheepsrecht is hihi

Liefs Claudia