Jeltje wat spannend. Had je de vorige keer erg veel last van de pregnyl og het plaatsten van…
Heel veel succes.
Hoi Juudje,
de vorige keer had ik nergens last van na het spuiten van de pregnyl.
Vandaag heb ik toch een zeurderig gevoel links onderin de onderbuik.
Is gewoon het begin van de eisprong. Niks aan de hand.
Van het inspuiten van de zaadcellen had ik de vorige keer errug veel last. Heb de hele dag verder op bed gelegen. Vandaar dat ik voor morgen mijn dienst heb geruild met een collega.
Mocht ik er last van krijgen…dan kan ik lekker in bed blijven.
Hoe is het verder met jou?
Jel
Hoi Jeltje
Wij moeten nog erg aan het idee wennen dat we nu ook met de iui gaan beginnen, heel vreemd nog heel onwerkelijk. Ik zit nu op dag 8 en over 3 dagen kan ik beginnen met testen met de ovu-testen. Volgende week gaat het dus waarschijnlijk voor de eerste keer gebeuren. Ik hoef verder nog niet met hormonen te spuiten, eerst gaan ze eht op deze manier proberen, zo natuurlijk mogelijk. Gyn had gezegd dat ik wel daarna gewoon weer alles kon doen, werk op een bassisschool met kleuters en heb aangegeven aan de directeur dat het voor mijzelf verstandiger was om die dag niet te komen werken. Ze hadden er alle begrip voor.
hoi,
net terug van de tweede inseminatie. Deze keer weinig last gehad het inbrengen. Het was ook sneller gedaan als de vorige keer.
Alleen de volgende domper hebben we alweer gehad.
We worden nu doorverwezen naar eindhoven.
Iui geeft te weinig resultaat bij ons gezien de zaadkwaliteit.
We komen nu in aanmerking voor icsi/ivf.
Jel
Gelukkig dat je er nu weinig last van hebt gehad.
Balen dat jullie verder moeten. Toch nog maar even duimen voor de kans dat het toch nog raak mag zijn ookal is de kans misschien nog zo klein.
Hoi jeltje,
Wat vervelend voor jullie dat je toch weer een domper te verwerken krijgt laten we maar hopen dat 2e inseminatie toch nog z’n vruchten afwerpt. Ik duim voor jullie.
en juude spannend 1e keer inseminatie. Mijn eerste keer zit er ook aan te komen denk zelf begin oktober wens je heel veel succes.
gr marientje
Hoi meiden,
hier halina, ben even niet op het forum geweest. Net tweede iui achter de rug. Heb er niet veel last van gehad. Nu wel een beetje bruin slijmverlies???
Is dit alweer een slecht teken? Hoop van niet! Anders zakt mijn moed me weer in de schoenen.
Kent iemend dit?
Groetjes,
Lina
Hoi,
wanneer is net…??
Wij hebben gisteren onze 2e iui gehad. Maar ik heb ook nergens last van. Wel een weeïg gevoel in de onderbuik maar geen afscheiding oid.
Misschien wat beschadigd bij het inbrengen van het speculum ofzo?
Heb verder geen idee.
Sorry
Jel
Hoi jeltje,
Heb gister middag mijn iui gehad. Gisteravond en vanmiddag een beetje bruin slijmverlies!!
Nu wel niet meer.
Het geeft me toch geen goed gevoel.
Groetjes,
Lina
Hoi Lina,’
ik denk niet dat ik je ongerustheid weg kan nemen.
Misschien is het een idee om morgen even de poli te bellen?
Wie weet kunnen zij je wat meer vertellen…
We lopen precies gelijk op nu…
Wij hebben ook gisteren de iui gehad.
jel
Hoi Hoi,
Nou maandag zijn wij weer aan de buurt voor de 4de keer
Hopen dat het nu wel pakt :thumbup:
Ik vroeg vandaag ook eens aan de gyn ( niet mijn eigen gyn) waarom ik geen controle krijg ofdat ik wel daad werkelijk een eisprong heb gehad.
En ofdat je naar pregnyll spuiten altijd een eisprong krijgt?
Was nieuwsgierig
Nou hij vroeg het zich ook af omdat hij dus na 2 of 3 IUI pogingen het altijd doet bij zijn eigen patienten.
Dus hij verder zoeken in mijn dossier en hij vond dus eigelijk meer redenen om dat eens te gaan doen :roll:
Maar ik ben er wel blij mee die die extra controle van de eisprong.
Hoe gaat dat bij jullie eigelijk krijgen jullie wel na de inseminatie nog een controle ofzo, volgens mij werkt het overal weer net iets anders??
Jeltje ik hoop dat de tweede keer raak is voor jullie ik ga hard voor jullie
:thumbup: en succes met de ww
Lina voor jou ga ik ook :thumbup: en ook succes met de ww en die bruine afscheiding hoeft niks te betekenen hoor maar zou toch ff de gyn bellen succes.
Syll hoop dat je een goede bevalling mag hebben en ik ben erg benieuwd :dance:
De rest van de meide ook heelveel succes
Liefs Claudia
Hoi Claudia,
ik heb me inderdaad dat ook wel eens afgevraagd of er altijd een eisprong komt binnen de tijd van de pregnyl en de inseminatie…
Maar er verder nog nooit naar gevraagd.
Ik krijg geen controles na de inseminatie. Afwachten of de menstruatie doorkomt of niet. En dan in het begin van de cyclus maar weer een nieuwe afspraak maken.
Denk ook niet dat het nu nog van belang is, nu we doorgestuurd zijn naar eindhoven voor icsi of ivf.
Tuurlijk hoop is stiekem dat het nu raak is. Maar die kans is maar heeeeel kleine. We zien wel.
De ww valt eigenlijk wel mee. Moet 6 dagen werken voor we op vakantie gaan. Het zijn nog drukke dagen waar ik nog veel werk weg moet werken. Daarnaast heb ik nog heel wat te doen in huis voor ik met een gerust hart weg kan.
Volgens mij zijn die dagen zooo om!
En Lina…heb je nog gebeld naar de poli?
groetjes,
jel
fijn weekend!!!
Ik hoef (nog) geen hormonen te spuiten, en gaan ze helemaal af op de ovu testen die ik moet doen van te voren. heb helaas geen antwoord op je vraag.
Hoi Hoi,
Nou ik ben geinsemineerd :? de aantallen van vandaag waren heel slecht.
Ver onder de miljoen, normaal laten ze de inseminatie niet eens doorgaan.
Boffen wij weer!! Sorry ben een beetje opstandig geloof ik
Woensdag heb ik een afspraak met mijn gyn voor een echo (kijken ofdat ik een eisprong heb gehad) en er wordt dan gelijk besproken om door te gaan voor IVF want zij heeft er niet echt veel vertrouwen meer in om door te gaan met IUI.
En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje had verwacht klink misschien raar. Maar ik had vanmorgen al een gevoel van er gaat iets gebeuren wat ff slikken wordt.
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet denken of zeggen :think:
We wachten woensdag gewoon af en hopen dat het nu toch 1 eigenwijs zaadje is die de routeplanner wel kan lezen naar het eitje toe :lol:
Jeltje als ik jou niet meer spreek een hele fijne Vakantie in Turkey.
Meide succes en ik :thumbup: voor jullie.
Liefs Claudje
Claudje ik ga voor je duimen.
Ik heb vandaag denk ik een positieve ovu test gehad en mag dus morgen voor de eerste keer iui.
Vindt zo’n test best onduielijk. Is het wel echt een donkerder streepje. heb net nog maar eens samen gekeken op een nieuwe test. En volgens mijn vriend was hij wel donkerder dus ben benieuwd morgen.
Hoi Juudje,
Ik ga heel hard voor je :thumbup: en wens je heel veel succes.
Best wel spannend he??
Liefs Claudia
Ik vind het heel spannend, ben ook bang dat ik de test niet geod gedaan heb. De gyn had gezegd niet de eerste ochtendurine, maar erna testen. Gisteren heb ik dat 's morgens na een uur gedaan nadat ik de eerste keer naar de toilet was geweest. Vanochtend ik nog een lezen in de gebruiksaanwijzing staat er dat er min 4 uur tussen moet zitten. Gisteren was hij neg en vandaag po
Hoi Juudje,
Spannend ik duim voor je mee.
gr marientje
hoi Claudia,
wij zitten zooo in het zelfde schuitje hè??!!
Alleen bij ons zei de gyn. al bij de 2e iui dat het niets uit zou halen. En dat we dus doorgaan voor de ivf/icsi.
En eeeh, ik kom hier nog wel regelmatig voor ik op vakantie ga. We gaan pas volgende week dinsdag. Nog een hele week!
Komt goed!
jel
Hoi Juudje ik ga zo voor je duimen dat het nou echt mag gaan gebeuren en met ovu testen heb ik geen ervaring mee. Maar wel lastig als het een beetjke onduidelijk is he??
Hoi Jeltje idd we zitten in het zelfde schuitje :?
We hebben morgenochtend een afspraak en ik ben benieuwd wat ze gaat vertellen en hoe we het gaan aanpakken.
Dat het IVF wordt dat is duidelijk maar het dringt nog niet echt tot mij door geloof ik.
Zie het morgen wel :shifty:
Hoeveel wd heb je nog??
Ik :thumbup: hard
Liefs Claudje