wow mooie coole duidelijke streep :lol:
Gefeliciteerd
oh wat fijn bedankt voor jullie reacties vanmorgen nog eentje gedaan en die was wederom duidelijker. Ik ga er nu maar vanuit dat de bloedtest alles enkel bevestigd! Jeetje na 10 jaar zorg ik nu voor mijn allermooiste verjaardagskado in augustus 2011. Liefs Kim
Meid het is jullie van harte gegund!!!
10 jaar wachten op een wondertje, wat hebben jullie veel geduld moeten hebben.
Wow wat mooi zeg als nu gelukt is. Gefeliciteerd zeg.
Mooie streep btw
Een prachtige streep!!!
Gefeliciteerd
kijk dat geeft de burger weer moed
gefeliciteerd na 10 jaar zo´n mooie test daar kon je eerder alleen maar van dromen
geniet er lekker van meis
brr morgen bloedtest zal zo blij zijn als die achter de rug is. Dan ga ik echt 8 maanden hopelijk volledig genieten! Sophie er is altijd hoop ik ga voor je duimen 7 maart!
Gefeliciteerd
:inlove: :lol:
@kim79 wrote:
brr morgen bloedtest zal zo blij zijn als die achter de rug is. Dan ga ik echt 8 maanden hopelijk volledig genieten! Sophie er is altijd hoop ik ga voor je duimen 7 maart!
Zie dat je een banner hebt toegevoegd :inlove:
Neem aan dat de bloedtest je streepjes dus bevestigd heeft :dance:
Hallo mamaMarije
De bloedtest heeft het inderdaad uitgewezen dat ik zwanger ben. Was gisteren helemaal van slag ervan kon het gewoon niet geloven nog.
Ik ga een heerlijke kerst tegemoet :lol:
Liefs Kim
@kim79 wrote:
Hallo mamaMarije
De bloedtest heeft het inderdaad uitgewezen dat ik zwanger ben. Was gisteren helemaal van slag ervan kon het gewoon niet geloven nog.
Ik ga een heerlijke kerst tegemoet :lol:
Liefs Kim
geniet ervan… wat een wonder draag je bij je!
Nogmaals gefeliciteerd en op naar een heel mooi en bijzonder 2011 :thumbup:
oowwwwwwwwww wat geweldig zeg,dat na 10 jaar!!! :inlove:
geniet ervan meid en een hele fijne kerst :-*
Oooooh… na tien jaar! Wauw, super gefeliciteerd!
Wauw na 10 jaar :shock: echt wat zullen jullie blij zijn. Iedereen is over het algemeen blij als zij zwanger is maar bij jou… je moet wel haast euforisch zijn!
Gefeliciteerd! Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!
EN hoe was je echo?