:mrgreen: soort van namen vraag maar dan anders dus hopelijk mag hij blijven staan
zouden jullie voor je kind dezelfde initialen nemen als die je zelf hebt?
mijn man zijn initialen zijn D E en hij wil graag dat zijn zoon hetzelfde krijgt…
ik heb zoiets van met post later kan dat voor problemen zorgen dus waarom niet 1 naam er nog
wat zouden jullie doen?
Bij ons wilde hubbie dat ook perse bij onze 2e zoon
intialen van papa zijn PM en dat wilde ik dus niet hetzelfde nu heeft onze Pepijn PPM (extra ptje erbij)
de vader van mijn lief heet G.L. zijn 2 zoons heten ook G.L. en dus ook dezelfde achternaam.
hoevaak sv de post niet van zijn zoons krijgt en de 2 broers van elkaar is op geen hand meer te tellen , nu wonen de 2 broers allebei in dezelfde plaats en meeeeeeen wat een moeite is het geweest met de overschrijvingen van apotheek huisarts you name it.
wij kiezen bewust niet voor dezelfde beginletters.
@nathaliehvdominique wrote:
de vader van mijn lief heet G.L. zijn 2 zoons heten ook G.L. en dus ook dezelfde achternaam.
hoevaak sv de post niet van zijn zoons krijgt en de 2 broers van elkaar is op geen hand meer te tellen , nu wonen de 2 broers allebei in dezelfde plaats en meeeeeeen wat een moeite is het geweest met de overschrijvingen van apotheek huisarts you name it.
wij kiezen bewust niet voor dezelfde beginletters.
:shock: jeetje… zo erg zelfs ik dacht post word een probleem maar aan al die andere dingen had ik niet gedacht :think:
toen de 1e broer ging verhuizen was er weinig aan de hand , toen de 2e broer ook daarheen ging verhuizen stonden ze allebei bij dezelfde apotheek ingeschreven allebei bij dezelfde huisarts … uiteindelijk woonde broer 2 op broer 1 zijn adres en andersom … de medicijnen van broer 1 werden geleverd aan het adres van broer 2 .
hetzelfde met de verzekering toevallig allebei ook dezelfde zorgverzekering , uiteindelijk woonde broer 1 bij broer 2 en broer 2 bij broer 1 … snappie het nog ?
na ongeveer 5 x de gegevens hebben te veranderd kwamen ze erachter van goh !! het zijn 2 broers !!!
is het een tweeling?
nee broer 1 is uit het bouwjaar 73 en broer 2 uit het bouwjaar 75 , broer 1 uit maart en broer 2 uit februari.
jeetje bij een 2-ling zou ik dat soort dingen nog verwachten door zelfde geboorte jaar maar bij 2 verschillende geboorte datums niet
zo zijn de mensen tegenwoordig kijken alleen naar naam , de rest is niet van belang .
net als de postbode ik woon op 52 maar als er een brief tussen zit uit een andere straat waar ook 52 op staat … t zelfde nummertje , zal het wel goed zijn.
:? ja idd
zou het persoonlijk niet doen hier hebben de kleine en ik ws dezelfde voorletter alleen is het bij de een de roepnaam en bij de ander de volledige naam en is het meneer en mevrouw zeg maar. weet dat mijn zusje bij de kleine op de belangrijke papieren jr en bij hubbie sr achter de naam laat zetten (bank etc)
Mijn man heet exact hetzelfde als zijn vader. Dus niet alleen dezelfde voorletter, maar ook dezelfde naam.
Dat geeft ook nogal wat problemen. Zo hebben we de auto bij dezelfde maatschappij verzekerd, en standaard krijgen wij de rekeningen van mijn schoonvader. En bij nabellen en om willen zetten snappen ze er vaak niks van, en het zit dus nog niet goed :roll: .
En zo komen we het wel vaker tegen eigenlijk.
ok onze zoon gaat dus gewoon net als Luna 3 namen krijgen :mrgreen:
moet nog ff flink doordouwen maar gaat lukken :mrgreen:
Nee wij hebben er bewust op gelet dat dat niet het geval is.
Ik ken vrienden waarvan zij M heet en hij ook M (hele naam doet er
ff niet toe) en de kindjes hebben ook die voorletters en hun achternaam
is H.
Dus iedereen heet daar M.H…zou mijn ding niet zijn :snooty:
wij hebben het expres niet gedaan…
alleen al om de redenen die al gegeven zijn…
ik zou dan iid als hij het echt wilt een 3e naam erbij eisen…om verwarring te voorkomen
Wij hebben Lara om die reden toen ook een 2e naam gegeven, want anders waren er 2 L. Achternaam.
De eerste jaren nog geen probleem maar op later leeftijd erg onhandig met post enzo
Wij hebben onze zoon juist initialen gegeven die niet veel voor komen
Quinten Xander dus Q.X