Ingebakert

Rianne hebben we nu sinds 2 dagen savonds en snachts ingebakert in verband met onrust , veel huilen en ommaaien met de armpjes en benen.

Ze ligt ingebakert met een hydrofiele luier , maar op de 1 of andere manier weet ze haar toch los te woelen , we hebben de luier er wel goed strak omheen , en dan vast met plakband.

Ze ligt net zolang te trappelen en te bewegen totdat ze weer helemaal de armpjes vrij heeft.

Ze mag niet helemaal ingebakert worden omdat ze in een stuitligging is geboren en dit dus niet goed is voor haar heupjes.

Hebben jullie tips voor me??

Zo ligt ze dan als ze is ingebakert…

Zou maar contact opnemen met het cb om te overleggen ivm de stuitligging. Ook kan je het met spelden vast maken, heb je alleen 1doek extra nodig.

of zo iets…de bakerzak :think:

hallo,

hier hadden wij hetzelfde probleem, met het loskomen uit de doeken!

en met het warme weer vond ik het strak inbakeren veelste warm, dus zijn wij overgestapt naar de bakerzak.

in de bakerzak heeft milan meer beweegruimte en slaat hij zich niet wakker in zijn slaap, en met heel warm weer ligt hij in alleen een luier in de zak.

ideale oplossing dus :-*

Ja ik denk dat een bakerzak toch de oplossing is dan.

Enne…waar koop ik die? :lol:

En wat kost zo’n ding ongeveer?

Lucas heeft tot 16 maanden ingebakerd geslapen.

Van zijn 2 maanden tot 11 maanden in een PACCO

En van zijn 11 maanden tot 16 maanden in de bakerzak, eerder lukte niet want hij vond de bakerzak toch te wijd, hij had een strakke doek nodig, daar werd hij rustig van.

Ik kan zo snel niet een foto vinden maar ik zal er een van de site afhalen…

@Monique wrote:

Ze mag niet helemaal ingebakert worden omdat ze in een stuitligging is geboren en dit dus niet goed is voor haar heupjes.

Hebben jullie tips voor me??[/b]

erh ja… NIET inbakeren maar eerst contact opnemen met het CB over wat wél mag.

@Kiddo wrote:

@Monique wrote:

Hebben jullie tips voor me??[/b]

erh ja… NIET inbakeren maar eerst contact opnemen met het CB over wat wél mag.

Er is van de week al iemand langs geweest van het cb , en die heeft het voorgedaan , ze mag ook wel ingebakert worden…alleen de benen niet :wink:

Ik gebruik de Swaddle Me, daarmee liggen de beentjes los. Kosten €19,95.

Waarom vraag je niet of nog iemand een keertje komt? Ik denk zoiezo dat je t wat sneller moet doen. Als ik t te langzaam deed bij mn dochter dan kon ze los en als ik t snel goed achter elkaar deed zat het prima. Dan had ik geen eens iets extra nodig alleen die doeken!

wij wikkelen gewoon in een wieglakentje en dan in een slaapzakje. Beentjes liggen redelijk vrij, het gaat ons er ook vooral om dat hij niet met zijn armpjes maait

De armsgaten van een strakzittend slaapzakje dicht naaien. Zo heeft souf 8 maanden geslapen.

Let op. Kijk goed of het kindje niet erin kan gaan, dus net als de bakerzak een klitterbandje. Of met de voetjes tegen het bedeinde en slaapzak instoppen.

ik heb mijn dochter ook ingebakkerd gehad hoe jij het deed met een hidrofiel doek alleen deed ik de omslagen op de rug zodat ze hem niet los kon trekken

1 punt netjes glad over de rug er op laten liggen in het bedje dan de armpjes tegen het lijfje aan en de andere helft er overheen en achter weer metjes onder de rug instoppen dus het zelfde als hoe jij het doen maar dan de rug zijde bij jou als voorkant doen

ik hoop dat je me begrijpt hier ging dat super :thumbup: