Hoi,
Ik heb een probleem met inbakeren, Jayden valt in slaap en is dan toch na een half uurtje wakker,dan probeer ik met de speen en wat troosten,muziekje aan weer hem in slaap te krijgen,maar hij is dan gewoon klaarwakker en als hijziet dat ik de kamer uitloop,dan gilt ie de hele buurt bij elkaar :shock: :shifty:
Iemand tips?? Of moet ik hem dan gewoon eruit halen voeding geven enz enz. todat ie weer slaap krijgt???
Helemaal niemand??? Heb hem net gevoed en teruggelegd,maar hij blijft huilen
hoi hoi weet niet of ik je kan helpen maar wie weet.
mijn zoontje wil ook niet in zijn bedje liggen.
gelukkig heb ik van tante een hele mooie wieg/mand gehad en daar ligt hij wel in.
omdat het volgens mij een stuk kleiner is!
dus misschien probeer zijn bedje te halveren zodat het kleiner lijkt en een kruikje tegen zijn rug(helpt bij ons wel).
nou succes
Sebastiaan heeft ook zo’n periode gehad. Dan haalde ik hem gewoon uit bed, liet hem even spelen in de box o.i.d. en als hij weer moe werd (meestal na 15-30minuten) ging hij er weer in. 't Is vanzelf weer over gegaan.
Groetjes,
Heleen
Ik vind het zo raar,want hij heeft ook periodes dat ie ff stil is (beetje mompelen) en dan in 1 keer gilt ie het weer uit, zou dit dwingen kunnen zijn???
sorry… geen idee…
Maar lastig is het wel…
Idd :think: en ik vind het zooooo zielig he !!
17 uur in bed gelegd…huilt nu nog :shock: wat nu, ik wil hem er zo graag uithalen,maar ben bang dat het dan weer helemaal opnieuw begint.
Hij is nu wel rustiger tussendoor en dan in 1 keer schreeuwt ie weer heel hard :think:
Wat is dit toch??
Wij hadden/hebben altijd als regel: 5 minuten huilen, dan troosten en weer in bed leggen. Als je hem de hele tijd laat huilen, wordt het alleen maar erger. Soms helpt het niet om alleen even te troosten en dan komt hij even gezellig bij ons zitten. Ook toen hij zo klein was. 't Misschien gewoon een sprongetje waar hij door moet
Sterkte :hug:
Juul heeft daar de laatste week ook een handje van. Hem laten huilen heeft geen nut. Als ik hem eruit haal issie stil en valt dan op mijn arm in slaap. Dit is eigenlijk tegen mijn principe in, omdat ik geen kind wil die niet zonder mama in slaap kan/wil vallen… Ik neem me dan voor om hem te laten huilen, des noods iedere 10 min naar boven te gaan om zijn speen in zijn mond te stoppen en een aai over z’n koppie te geven. Dit hou ik hoogstens een uurtje vol. Ik moet hem er dan echt uit halen, ik vind het zo zielig.
Ik kan je niet helpen, dus…
Succes!!
@juulisjuul wrote:
Ik vind het zo raar,want hij heeft ook periodes dat ie ff stil is (beetje mompelen) en dan in 1 keer gilt ie het weer uit, zou dit dwingen kunnen zijn???
Ik kan me heel goed indenken dat je wanhopig wordt van dit soort momenten. Aan de ene kant voel je je enorm aangesproken, maar wat je ook doet, het lijkt niet te helpen
Toch kan ik “dwingen” niet rijmen met een baby. Ik ga ervan uit dat er op zo’n moment ook echt iets is. Alleen kan het soms erg moeilijk zijn om erachter te komen wát er dan precies aan de hand is. Misschien zijn het doorkomende tandjes? Doorkomende tandjes kan ook nog wel eens oorpijn veroorzaken. Een oorontsteking kan trouwens heftige pijnscheuten geven. Ik heb het eens bij mijn dochter gezien. Ze was dan een tijdje rustig en ineens schrok ze op en begon heel hard te huilen. Dat was haar reactie op zo’n pijnscheut
Heb je al eens geprobeerd om je kindje bij je te dragen in een draagdoek? Hij is dan lekker dicht bij jou, kan als hij moe wordt op die manier bij jou slapen en je hebt toch je handen vrij.