Graag willen wij alle belangstellenden bedanken voor hun aanmeldingen en voor het insturen van zeer mooie borstvoedingsfoto’s.
Helaas is de belangstelling niet zo groot als wij hadden gehoopt en ook niet zo groot als noodzakelijk is om de Noordelijke Infodag Borstvoeding door te laten gaan. Als organisatie zijn wij ons tot onze grote teleurstelling dan ook genoodzaakt om de Infodag te annuleren
Degenen die zich hebben aangemeld en reeds hebben betaald, zullen nog telefonisch bericht krijgen. Het geld zal uiteraard zo snel mogelijk worden teruggestort.
Helaas zullen we nu ook geen prijs uitreiken voor de mooiste borstvoedingsfoto. We hopen van harte bij een volgende gelegenheid jullie prachtige beelden weer in ontvangst te kunnen nemen!
Wie weet tot een volgende Noordelijke Infodag Borstvoeding!
Oh, het stond er al :lol:
Nou: ik ga dus heen samen met mijn zusje!
Wie nog meer?
Ben nog maar heel kort zwanger, dus weet niet of er later in het jaar nog zo’n dag is??
Bij Jayden ben ik de 2e dag gestopt met borstvoeding, maar ik wil het, als alles goed gaat, bij nr.2 heel graag weer proberen!
Gewoon komen joh!
Is een mooi stukje voorbereiding toch alvast?
Dit is de eerste keer, dat het in het Noorden is. Als er al weer een dag komt dan zal dat volgend jaar zijn.
Zo’n infodag is voor alle geinteresseerden leuk, zwanger of niet, voedend of niet.
Ok, nou dan ga ik denk ik ook! Kan zo heen fietsen (als de zon schijnt iig :mrgreen: )
Goede voorbereiding is idd nooit verkeerd. Heb in het zh slechte begeleiding gehad, waardoor ik erg gestresst werd en ik er niet mee door heb gezet. Baal er soms nog van, dus deze x gaan we het helemaal overnieuw doen!
Oh gaaf!!!
Ik ga ook proberen te komen, leuk!!!
Ow zie dat er alleen opvang is voor kindjes tot 1 1/2 jaar…
Hmmm…
Ja, wat jammer he…
Dit staat er op hun site:
Graag willen wij alle belangstellenden bedanken voor hun aanmeldingen en voor het insturen van zeer mooie borstvoedingsfoto’s.
Helaas is de belangstelling niet zo groot als wij hadden gehoopt en ook niet zo groot als noodzakelijk is om de Noordelijke Infodag Borstvoeding door te laten gaan. Als organisatie zijn wij ons tot onze grote teleurstelling dan ook genoodzaakt om de Infodag te annuleren
Degenen die zich hebben aangemeld en reeds hebben betaald, zullen nog telefonisch bericht krijgen. Het geld zal uiteraard zo snel mogelijk worden teruggestort.
Helaas zullen we nu ook geen prijs uitreiken voor de mooiste borstvoedingsfoto. We hopen van harte bij een volgende gelegenheid jullie prachtige beelden weer in ontvangst te kunnen nemen!
Wie weet tot een volgende Noordelijke Infodag Borstvoeding!
Ja echt wel. Word er een keer wat georganiseerd in het noorden, is er te weinig animo.