indroogstreep test kruidvat?

Ik heb deze testen ook gebruikt bij Luc en Stan…

De onderste was volgens mij 1 dag voor NOD en die andere een week later.



Gefeliciteerd! :dance:



(Pete was ook 7,5 maand toen ik weer een positieve test in handen had, leuk weinig leeftijdsverschil!)

gefeliciteerd!!!1

Duidelijk!!! Newbe, van harte gefe;iciteerd :dance:

Wat super leuk!!!



GEfeliciteerd!!

Gefeliciteerd meis, eerst meteen al een ei en ook meteen raak! :thumbup: Leuk voor Roompie over een maandje of 8!

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!!



Heb net weer een test gedaan (ik weet dat ik beter een dag had kunnen overslaan… :wink: )

Na 5 min staat er een streep maar wel heeeeeeeel licht. Maar ja streep is streep:D



Dus morgen zal de streep ook nog wel heel licht zijn! Dat ik positief teste van R deed ik op mijn nod toen zag je wel een hele duidelijke…



Liefs

@Newbe wrote:

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!!



Heb net weer een test gedaan (ik weet dat ik beter een dag had kunnen overslaan… :wink: )

Na 5 min staat er een streep maar wel heeeeeeeel licht. Maar ja streep is streep:D



Dus morgen zal de streep ook nog wel heel licht zijn! Dat ik positief teste van R deed ik op mijn nod toen zag je wel een hele duidelijke…



Liefs




hoe licht de streeep ook is je kan wel een test doen waar zwanger op staat

die zou ik gewoon doen en dan staat het er en moet je het wel geloven :-*

haha ja die zal ik van de week ff doen…morgen of overmorgen dan moet ik het wel geloven he? hihi

Dit was mijn eerste positieve test toen ik zwanger was van Abby, hij is van mijn NOD:







Hij is nog lichter dan die van jou dus ga er maar vanuit dat je zwanger bent :dance:

ik zie je topic nu pas.



Gefeliciteerd meid!!!

:smiley:

haha jij ook gefeliciteerd!

Onze topics lijken wel erg op elkaar he haha

inderdaad! mijn streep was ook vrijwel gelijk aan de jouwe qua sterkte :smiley:

Dag dames
Is deze positief?
Het is een heel licht streepje
Hebben jullie hier ervaring mee?
IMG_20190707_142956