Inbakeren en de nacht

Hallo,

Ik ben vandaag begonnen met inbakeren,maar nu ben ik iets vergeten te vragen aan die wijkverpleegkundige,zei zegt namelijk dat als hij wakker word je de doek afdoet, hem eten geeft, dan een boertje, verschonen,even spelen en als ie weer moe word (maar iig binnen 2 uur nadat ie wakker werd) weer inbakeren.

Maar hoe doe ik dat snachts??? uit de doek halen,eten geven,boertje,verschonen en dan daarna gelijk weer in die doek,of moet ie een bepaalde tijd "los"zijn???

Je beschrijft het helemaal goed: 's nachts wordt er níet gespeeld. Dus na het boertje lekker weer de doeken in en hup naar bed :wink:

Ik haalde Celiza niet eens uit de doek :shifty:

Gewoon voeden en hup weer in bed :angel:

Mijn idee;als je beeb doorslaapt krijgt hij ook geen schone broek dus waarom wel met voeden,ze werd niet eens echt wakker dus plaste ook niet echt…boertje ging ook in de doek,even omhoog houden en hup boertje…en weer terug de wieg in :thumbup:

Wij hebben Rav ook een tijdje ingebakend.

S’nachts haalden we hem niet uit de doeken.

Gewoon voeden met doeken om en daarna gelijk weer in bed.

Anders worden ze extra wakker van dat gedoe.

Dat was toen ook het advies van de verpleegkundige om hem niet uit te bakenen in de nacht.

(bij een poepluier natuurlijk wel, maar dat is ook logisch)

Aisah wordt nu al ingeveer 5 weken ingebakerd en je merkt echt dat die daardoor zijn rust heeft gekregen. :thumbup:

s’Nachts haalde we hem niet uit de doek. Zelfs niet om te verschonen Gewoon even het onderste gedeelte los en dan even verschonen. Na het drinken even rechtop voor een boertje en dan weer terug in de wieg.

s’Morgens merk je dat die een goeie nachtrust heeft gehad en de ene keer wil die rond 7 uur niet meer gelijk terug en de andere keer rond 9 uur. Maar dat merk je van zelf.

Hier bleef Kyan ook 'snachts in de doeken hoor. Voor hem was het niet echt nodig, die viel toch weer tijdens het voeden in slaap, en ik kon dan ook weer lekker snel terug mijn bedje in :mrgreen: