Inbakerdoeken of inbakerzak?????

Hallo,

Het consultatiebureau adviseert om Justin in te bakeren omdat hij uit zichzelf niet in slaap valt. Maar nu weet ik niet wat handiger is: een inbakerzak of inbakerdoeken.

Kunnen jullie mij helpen??

Alvast bedankt.

Ik zweer bij de Pacco-doeken, heb Storm er een week of 4 mee ingebakerd. Geen gedoe met losse doeken, makkelijk te doen door anderen (geen ingewikkeld systeem) en toch strak genoeg om te werken.

Heb er trouwens twee liggen, mocht je interesse hebben :wink:

Inbakerslaapzakken schijnen ook goed te werken, maar ze waren niet strak genoeg voor Storm, vandaar.

Welke maat heb je liggen? Justin is namelijk al 3 maanden en bepaald geen kleine jongen. Hij weegt ruim 7 kilo en is 65 cm lang.

Van de Pacco zijn maar 2 maten:

Piccolo (4-7 kg) en Commodo (vanaf 6 kg), je mag ze gebruiken tot 6 maanden, zoals iedere inbakerdoek eigenlijk (ivm omrollen).

Aangezien jouw jongen 7 kg weegt, zou je dus de Commodo moeten hebben. Ik heb helaas de piccolo, maar er staan regelmatig goede 2e hands Pacco’s op marktplaats… Hoop dat je wat vindt!

Hallo,

Dat probleem hebben wij ook gehad. Rond zwaaien de armen. Die Moreno wakker hielden.

Wij hebben dus de bakerzak gebruikt. Van mij mag die vrouw een lintje hebben.

x Coor

@Naduah wrote:

Ik zweer bij de Pacco-doeken, heb Storm er een week of 4 mee ingebakerd. Geen gedoe met losse doeken, makkelijk te doen door anderen (geen ingewikkeld systeem) en toch strak genoeg om te werken.

Wij hebben ook de Pacco-doeken gebruikt :thumbup:,
we zijn er erg tevreden over :thumbup: .

Hier ook heel goede ervaring met Pacco. Zo makkelijk in gebruik, lekker zacht, en gemakkelijk te wassen. Heb er 2 via marktplaats gekocht en voor dezelfde prijs een paar maanden later weer verkocht. Veel succes met je kleine.

Hier fan van de swaddle me :angel:

En nu de bakerzak…

Ze hoeft niet meer ‘‘strak’’ dus nu de bakerzak en dan de gewone slaapzak!

En omrollen gaat hier goed hoor met de bakerzak…dat doet ze pas als ze wakker is en dan heb ik haar al gehoord!

Ik heb ook nog een baby bubble liggen en een swaddle me…pb maar als je interesse hebt!

Ik heb een pacco doek geleend van mijn schoonzus erg fijn vind alleen jammer dat als ik hem wakker moet maken( wat niet vaak voorkomt) hij echt scrikt van klitteband hij kan dan niet rustig wakker worden.

Hoi,

Ik heb een zoontje van 10 weken oud en heb eventueel wel interresse in die inbakerdoeken die jullie nog hebben liggen. Laat me maar weten hoe of wat?

Diana.