In navolging van de vrouwengeuren.....

:drool:

prada :inlove: :drool: :inlove:

l eau d’issey



JPG blauwe lijfje en gaultier2 :inlove: (idd bespringen-effect)



cool water- davidoff



de groene bal en de zilveren-hugo boss

Mijn man heeft altijd Van Gils…jummieeee!

:drool:



Wel grappig want ik kan hem nog zoveel andere lekkere geurtjes kopen (altijd nav een proefje!! want een geur kan op iemand huid heeeel anders uitvallen dus ik neem geen risico) maar hij blijft zweren bij zijn Van Gils.

@Ilse81 wrote:

Jean paul gautier :drool: :drool: :drool: Als mijn man die opheeft … grr zou hem zo bespringen. :shifty: :shifty:






does idd zo lekker!!



Of hugo boss dark bleu

Jean Paul Gaultier

Fahrenheit

Allure

Kenzo, pour homme

M7 van Yves Saint Laurant, die ruikt echt heerlijk op mijn kerel :drool:



Hugo Boss dat stinkt bij hem :think:

David Beckham-instinct, maar dan wel licht op doen…

(Eerlijk gezegt meiden, ruikt mijn hubbie het lekkerst als hij dit geurtje op heeft :wink: : gewoon zijn eigen lichaamsgeur :inlove: !!! )

cucci die blokfles zeg maar met blauw parfum :drool:

bvlgari :drool:





fahrenheit vindt ik wel heerlijk hij niet :mrgreen:

jp wordt ik misselijk van :sick: en hugo boss soul ook :sick:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54564&highlight=mannengeur





Hebben we al eerder een topic over gehad en hetzelfde voor de vrouwen. :lol: :lol:

Jean Paul Gaultier :inlove:

@schoen wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54564&highlight=mannengeur





Hebben we al eerder een topic over gehad en hetzelfde voor de vrouwen. :lol: :lol:




Het blijft leuk. :mrgreen:

mijn man heeft l’eau d’issey (bleu geloof ik) hugo boss soul en nog wat dingen in de kast staan. Miskoopjes. Heerlijke luchten in de fles, maar niet op zijn huid :sick:



Hij heeft nu marc jacobs voor de zomer



en een liggend flesje van comme des garcons (ik dacht dat het geurtje zelf man heet) voor de winter



Hmm knikkende knieetjes hoor hihi.

@wwb wrote:



en een liggend flesje van comme des garcons (ik dacht dat het geurtje zelf man heet) voor de winter

.




:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Mint snap jij dat ik dan niet bij mijn man weg te slaan ben hihi. En maar snuffelen aan mijn lief haha

@wwb wrote:

Mint snap jij dat ik dan niet bij mijn man weg te slaan ben hihi. En maar snuffelen aan mijn lief haha




Ik weet niet wat ze er in stoppen maar die geur is verslavend!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :inlove:

Inderdaad, en er is geen ander winterluchtje wat in de buurt komt hoor hahaha. :drool: :inlove: