Zo we weten sinds vandaag dat Jayden een broertje krijgt, alleen hebben we nog steeds geen naam :roll: :roll:
Dus jongensnamen zijn welkom…
Zeno, Dante, Thor, Wolf, Beau, Gust, Merlijn, Neo, Romeo, Junior, Clovis, Brooklyn, Leroy, Nio, Ziggy, Mao, Tycho, Brain, Jeroom, Maddox (zoon Billy Bob Thornton en Angelina Jolie), Bono, Chesky, Christopheur, Dali, Jazz, Jip, John-John, Phoenix, Wisdom, Elijah Patricius Bob Guggi Q (zoon van Bono, U2), Weeah Samoryia Chilinto (zoon van Shakira), Albijn, Ronny, Goya, Eros, Renaud, Elvis, Lloyd, Mauro, Roch, Prince, Stef-Kamil, Pallieter, Winnie, Mickey, Lucky, Donald, Raven, Dagobert, Storm, Thorgal, Albatros, Buizerd, Arend, Aard, Vriend, Dynamite, Justice, Legendary, Passion, Espoir, Pax, Freedom, Justus, Justin, Victor, Ace, Bingo, Ringo, Okay, Wow, Hosea, Praises, Broes, Sunny, Lenny, Sunmoon, Senjan, Jezus, Rabbi, Lex, Moon, Sun, Arundel, Dallas, Lhasa, Santiago, Lucca, Lukas, Onyx, Navajo, Maori, Rex, Kofi, Kwame, Kok, Nappy, Bowie, Lennon, Purcell, Monk, Presley, Verdi, Chet, Jehudi, Jethro, Sting, Toots, Brando, Whoopi, Deniro, Cassius, Thuur, Clay, Menzo, Rintje, Tiger-Jordan, Tyson, Romario, Ronaldo, Ilias, Jostein, Oek, Cees, Harry, Piet, Jan, Karel, Jos, Pablo, Joep, Jozo, Mexx, Rolex, Royce, Timber, DJ, Deejay, Dijay, Djay, Jay,Jay-Jay, King, Nelson, Wilson, Shady, Eros-Adonis, Lowie, Bavo, Django, Eppo, Goofy, Gaston, Sis, Sus, Woes, Paddy, Daan, Atticus (zoon Daniël Baldwin), Banjo, Tijn, Toy, Noa, Splinter, Donny, Lenn, Melvin, Bink,
Chester en Truman (zonen Tom Hanks), Dexter (zoon Diane Keaton), Gulliver (zoon Gary Oldman), Levi Roan Green (zoon Uma Thurman en Ethan Hawke), Milo,
Pilot Inspektor (Waarheid! zoon van Jason Lee),
Racer, Rebel en Rocket (de 3 zonen van Robert Rodrigues),
Ripley, Rocco (zoon Madonna), Satchel (zoon van Spike Lee, zoon van Woody Allen), Seven (zoon van Erikah Badhu), Ocean (zoon Forest Whitaker), Taj (zoon Steven Tyler), Hopper (zoon Sean Penn en Robin Wright), Dweezil (zoon Frank Zappa), Yuri, Arvid, Berend, Jamiro, Zias, Chendo, Donito, Kenai, Thor, Rusch, Thias,
Juul ik vind Jayden en Mitch een hele goede combi
Jayden en Kyan
Jayden en Collin
Jayden en Connor
Jayden en Ryan
Jayden en Shane
Jayden en Quinten
Jayden en Marvin
Jayden en Nicky
Jayden en Sean
Jayden en Brian
Jayden en Mike
Jayden en Nick
Jayden en Aiden
Jayden en Revi
Jayden en Reza
juul een jongetje, leuk! :inlove:
Maarre mijn lijstje is nogal Engels en lijkt verdacht veel op die van Jolanda :lol: :inlove:
nou plaatsen dan want zo te zien hebben jullie wel dezelfde smaak :mrgreen:
Jayden en Aiden :inlove: :inlove: :inlove: Goeie Jo :thumbup:
1 van mijn top3 naam voor een jongen staat er ook bij :silenced: :inlove:
@faizaa wrote:
Jayden en Aiden :inlove: :inlove: :inlove: Goeie Jo :thumbup:
Vind dat wel leuk, maar dat lijkt zoveel op elkaar niet?? :think: :think:
Ik weet em denk ik Fai
@juulisjuul wrote:
@faizaa wrote:Jayden en Aiden :inlove: :inlove: :inlove: Goeie Jo :thumbup:
Ik weet em denk ik Fai
Jaaaaaaaaaaa, ik spreek ze nu achter elkaar uit… Is hetzelfde alleen met een J ervoor… klopt Juul :o :wall: Of je moet er: ai-den van maken ipv ae-den…
Vertel… welke… :mrgreen:
Vind Shane trouwens ook leuk…
@faizaa wrote:
@juulisjuul wrote:@faizaa wrote:Jayden en Aiden :inlove: :inlove: :inlove: Goeie Jo :thumbup:
Ik weet em denk ik Fai
Jaaaaaaaaaaa, ik spreek ze nu achter elkaar uit… Is hetzelfde alleen met een J ervoor… klopt Juul :o :wall: Of je moet er: ai-den van maken ipv ae-den…
Vertel… welke… :mrgreen:
De laatste :mrgreen:
Jayden en Kay
Jayden en Jordy
Jayden en Jordan
Jayden en Bailey
Jayden en Xander
Jayden en Manu
Jayden en Carlito
Jayden en Benito
Jayden en Geordy
Jayden en Davey
@renzosmam wrote:
Jayden en Kay
Jayden en Jordy
Jayden en Jordan
Jayden en Bailey
Jayden en Xander
Jayden en Manu
Jayden en Carlito
Jayden en Benito
Jayden en Geordy
Jayden en Davey
Zo heet mijn kat !! Wahahaahha :lol: :lol:
Je had gelijk Juul :mrgreen:
Vind Manu uit Sas lijst ook errrg leuk… Spreek je uit als Manoe toch?
@faizaa wrote:
Je had gelijk Juul :mrgreen:
Had je volgens mij ooit eens verteld
Het blijft moeilijk joh die namen zoeken…zucht :roll:
moeilijk he juul vooral als je hub niet meewerkt :twisted:
Ik vind zelf kyan, connor en collin heel leuk…
Fai; Reza ben ik ook helemaal verliefd op, supermooie naam. :inlove:
nou plaatsen dan want zo te zien hebben jullie wel dezelfde smaak
Ik vind Ryan, Ian, Kyan, Lleyton, Connor en Collin leuk :wink: Maar volgens mij wilde Juul ze niet zo Engels toch :think:
@juulisjuul wrote:
Zo we weten sinds vandaag dat Jayden een broertje krijgt, alleen hebben we nog steeds geen naam :roll: :roll:
Dus toch een zoontje :dance:
Gefeliciteerd :dance: :-*
Nu nog een naam :roll:
Maar ik zou Teun ook gewoon een namenboek geven en hem wat namen laten opschrijven die hij mooi vindt
@victoria wrote:
@juulisjuul wrote:Zo we weten sinds vandaag dat Jayden een broertje krijgt, alleen hebben we nog steeds geen naam :roll: :roll:
Dus toch een zoontje :dance:
Gefeliciteerd :dance: :-*
Nu nog een naam :roll:
Maar ik zou Teun ook gewoon een namenboek geven en hem wat namen laten opschrijven die hij mooi vindt
Tja is toch moeilijk hoor,ik heb een hoop leuke namen, maar hij vind het allemaal maar niks, ach ja lang genoeg zeuren dan komt het vanzelf wel goed…was bij Jayden ook goed gekomen dus :mrgreen: )