Ik zit NU de kerstkaarten te schrijven...

Wij hebben ze ook pas gisteren op de bus gedaan :oops:



Dus misschien dat een paar hem morgen krijgen, maar de rest zal wel pas donderdag zijn… er staat op fijne dagen en goed nieuwjaar en voor t laatste zijn we dan wel op tijd :mrgreen:



Enne… echte kaartjes kunnen ook onpersoonlijk zijn hoor… heb er heel wat gehad waar gewoon een sticker op zat met namen… :roll:

@Cell wrote:





Dus misschien dat een paar hem morgen krijgen,


Op eerste kerstdag (en 2e kerstdag) werken ze bij TNT niet hoor :wink:

@gismolo wrote:

Esther75 ben het helemaal met je eens meid. Vind die digi-kaarten ook maar niks.



Hier hebben we heel veel mensen om ons heen die een rotjaar achter de rug hebben. Daar heb ik allemaal een persoonlijke tekst op geschreven.




Ja precies Gismolo.

Wil aan iedereen die het moeilijk heeft toch wat meer meegeven.

Woensdag zat een vriendin van me het zo te vertellen, ja ze had een kaartje van iemand terug gekregen, want die had ze ook een kerstkaart gestuurd, ja was wel moeilijk, want ze moest wel het hele emailadres overtypen, want dat stond niet in haar adreslijst :roll: toen haakte ik echt af. Van haar had ze dus een persoonlijk geschreven kaartje gekregen.

Ik vind het juist zo gezellig, die kaartjes hier aan de muur, heel de muur hangt vol, digitale kaartjes kun je niet veel mee, die gooi je na verloop van tijd uit je postbus.

@Mama_jeanet wrote:

@Cell wrote:




Dus misschien dat een paar hem morgen krijgen,


Op eerste kerstdag (en 2e kerstdag) werken ze bij TNT niet hoor :wink:




:mrgreen:



goed wakker was ik al he :lol: :oops:



Ik bedoel, vandaag… gisteren op de bus gedaan met het idee… dan hebben ze het misschien morgen… zo dus :shifty: