Hallo,
Ik ben alleen even benieuwd of dit normaal is.
Ik weet dat de baby steeds minder ruimte heeft om te bewegen, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of ik hem vandaag gevoeld heb.
Zijn er meer mensen die dit wel gehad hebben of weten of dit normaal is.
Ik heb al wel de hele dag last van harde buiken, zo om de 5 a 10 minuten, kan het daar ook iets mee te maken hebben?
ik heb geen flauwe idee, volgens mij voelde ik silve toch elke dag wel regelmatig.
ik zou gewoon de verloskundige bellen als je t niet vertrouwd.
Ik voelde mijn kindje ook altijd nog regelmatig en volgens mij hoort dat ook zo te zijn. Heb je al geprobeerd even rustig te liggen? Vaak wordt beeb dan juist actief. Of wat je eventueel kan doen is een glas jus of een stukje chocola nemen of zo. Door de suiker wordt je kindje soms actief. Als je dan nog niks voelt zou ik toch zeker even de vk bellen. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn hoor, maar bij verminderde actie van je kindje is het aan te raden even met je vk te bellen.
Dat zou ik inderdaad ook kunnen proberen.
Ik heb al een beetje zitten porren, maar weinig reactie.
Ik ben bang dat ik in de stres schiet om niks.
Ik ga nu zo slapen, maar mocht ik morgenvroeg nog niks voelen dan bel ik zeker de vk even
Je kunt ook even helemaal in elkaar gaan zitten met je armen strak om je buik. Dat een poosje volhouden, vaak beginnen ze dan vanzelf wel te bewegen. Heb het bij Sebastiaan ook eens gehad en kreeg toen dit advies van de vk. En anders toch even bellen hoor.
Groetjes,
Heleen
hoe gaat het nu? heb je de kleine al gevoeld??
en, heeft de kleine al wat zich laten horen???
het zou een voorbode van de bevalling kunnen zijn…
Ik zou toch echt je vk of gyn bellen, en zeggen dat je je kindje al een hele tijd niet gevoeld heb.
Je kan namelijk niet binnen in je buik kijken hoe het met je kindje is.
Beter 1 keer teveel aan de bel dan 1 keer te weinig
was even benieuwd hoe het nu is :think:
ik zou ook even bellen, vaak laten ze je dan wel komen voor een ctg scan, even kijken of alles goed is met het kindje!
Wat marielle zegt: beter een keertje teveel bellen…
ik hoop maar dat het goed zit…
meis… waar zit je…?? laat je snel wat van je horen???
hè gat, hier houd ik ook helemaal niet van!
Laat je snel wat horen? dat het goed zit enzo?
Zal ze bezig zijn???
Hallo,
even een berichtje, jullie zullen wel denken wat raar, maar met verstand op nul en blik op oneindig kom ik een eind.
gisterochtend de verloskundige gebeld, en naar het ziekenhuis geweest.
Het hartje klopt niet meer.
Waarom??? ik snap er niks van.
Om 08.15 moeten we in het ziekenhuis zijn en wordt ik ingeleid.
aangezien ik de hele nacht wakker heb gelegen ben ik er zo vroeg uit en geef ik even antwoord om ff iets om handen te hebben.
Groeten Eva
Geen woorden… :kaars:
:shock: neeee! o ver… ik mag hier niet vloeken maar dat zijn de enige woorden die in me opkomen…
heel veel sterkte…
WHAAAT neeeej dat kan niet…dat mag niet…
waarom nou!!!
heb er verder geen woorden voor
meid onwijs veel sterkte samen met je man
Ohneeeee
DE tranen schieten me meteen in de ogen,
wat vreselijk.
Heel erg veel sterkte vandaag, koester ieder moment met je kleintje.
Wat is dit ontzettend oneerlijk :kaars:
hoe oneerlijk… :kaars: :hug: