Nou ik zal mezelf even een schop geven en de afwas gaan doen. Onze vaatwasser is al een poos terug overleden, dus ik ga even mijn handjes opwarmen 8)
nou, ik heb nog altijd een bleh dag hoor…
sophie ligt in elk geval al weer lekker in bed met een gevuld buikje, heb haar speelgoed al opgeruimd en uhhh voor mezelf nog maar een manderijn gepakt.
dat krijg je ervan als je niet eet, dat je daarna honger krijgt.
en nu blijf ik maar wer even gewoon surfen op het net tot manlief thuis is…
Ooooh wat ernstig ik zat me er eigenlijk juist op te verheugen dat ik me de komende tijd lekker zou kunnen vervelen. Manlief weer een opdracht dus elke dag op tijd de deur uit…zul je zien…mazzelaar; kindlief besluit zijn middagdutjes te staken… :shock: en de opdracht van manlief is na 2 “geweldige dagen” gestopt… :wall:
Argh nix geen verveling meer! En ik was net zo lekker op weg om ons huisje lekker aan kant te maken en kerstklaar te krijgen. :shifty:
neemt nog maar een bakje koffie met een chocoprinsje
Ik verveel me ook. En ik voel me echt aarts en aarts lui worden. Dus dat betekent dat ik, ondanks dat ik me verveel, ook nog eens totaal geen zin heb om me op welk gebied dan ook nuttig te maken. Ik heb het idee dat het enige dat ik doe is op mijn dikke reet zitten (Heb ook al 4 weken niet hardgelopen door ziek zijn en dit pokke weer) en me volstoppen met veel te veel vreterijen… ZUCHT!
Marion is dat niet de natuur? Stiekem door alle kou wil je lijf wat spekjes hebben om de winter door te komen. En die krijg je niet door hard te lopen, veeeel te doen…
Maar wel erg herkenbaar hoor. Het is dat Daan me vanmiddag wakker maakte om buiten te sleeën met Casper anders was ik ws niet meer van de bank gekomen. :oops:
En nog hebben we niet veel meer gedaan. 2 x naar buiten met de slee (incl bulk aan kerstkaartjes op de bus gooien) en voor het avondeten maar een pizza in de oven geslingert en Casper heeft laat op de middag nog even een dutje samen met mij gedaan. :silenced:
Geloof dat Daan het hardste gewerkt heeft vandaag met 2 x de stoep sneeuwvrij maken en boodschapjes doen. :o
Ik moet boodschappen doen, mijn kelder eens dwijlen,
de klikko nog binnen zetten…
En mijn kerstboom weer fatsoenlijk maken…
MAAR IK HEB GEEEEEN ZIN…
Help…
kerstboom is leuk zoals ie is
de kelder… is er morgen ook nog wel
kliko blijft ook wel staan
alleen die boodschappen … geen kaboutertjes die je even kan roepen ?
Heb een “verveel” gevoel,
en dat terwijl ik nu een cake ga bakken met mijn kinderen!
Maar het idee dat ik die zooi straks ook moet opruimen: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! 8)
ow dat herinnert mij eraan dat ikd e kliko ook nog moet halen…
maar eerst even niets doe tijd :mrgreen:
maar ik krijg vanavond leuk bezoek…
dus wil alles netjes hebben…
zucht…
marite… haha dat wilde ik ook doen…
wilde een appeltaart gaan maken…
maar die zooi naderhand…
en die kabouterjes hebben zich verstopt onder de sneeuw…
oeh ja Gab, dan zit er niks anders op om toch overeind te gaan
SCHOP SCHOP, sta je al ?
nee hahaha… nu heb ik een blauwe bil !
bedankt he :mrgreen:
zegggg
heb mijn sloffen aan
dus zooooo hard kan het niet aangekomen zijn :naughty: :mrgreen:
dan was het van de kerstman :lol:
heb maar even een kop koffie gemaakt…
ga echt zo de deur uit… :liar:
als je nou na de koffie de deur uit gaat
en je zelf beloning stelt bij terugkomst ? 8)
jaaaa, heb zin in een mini pizza !!
maar goed dan moet ik de oven straks weer schoon maken :drool:
en als je dat dan weer klaar hebt, verzin je weer beloning hahaha
zo… mijn sneeuwboots heb ik al aan :lol:
koffie bijna op,
terror tim nog ff verschonen…
en hupsakee… :silenced:
dan gezellig boodschappen doen 8)
Nou de taart (we hebben de cake mix in de taartvorm gedaan) staat in de oven en de kinderen zitten in bad…
nu de rest van de puinhoop nog weg werken :shifty:
Goh! het sneeuwt buiten!
Oh wat is kok toch verslavend!
Even naar de kinderen kijken
Even naar de kinderen kijken
Kok = verslavend
Verslavend = kok
Zo, mooi die sneeuw zeg!
Uhms, moest ik nou nog iets opruimen?
Geeeeeeeen idee !