ik twijfel... NIET MEER......ZIE FOTO

toen senna 6 maanden oud was had ik een oranje gekocht voor hem :inlove: hij is nu trouwens kapot :?



ik denk dat ik van de zomer voor beide kids weer 1 koop hoewel ze zijn wel prijzig dus ik denk alleen 1 voor maris en senna een gewoon zonnebril van de drogisterij ofzo

ik zou trouwens voor de gewone gaan

ik vind die retro erg leuk maar volgens mij wel groot voor een klein koppie

dat wist ik niet dat die retro ook voor bayb`s was(nu wel :mrgreen: ) vind ze idd wel erg groot, zou dan voor de gewonne kiezen.

levi vond het ook helemaal niks en deed hem steeds af.

ethan deed hem steeds af maar hij had toch wel door dat hij meer kon zien dus liet hij het wel op.

Ik wil er ook een voor Juul, welke weet ik nog niet…

Hij heeft er wel een op gehad toen hij 1 maand oud. Toen was het al stoer…

Geen een… :shifty:



Ik vind ze namelijk behoorlijk prijzig, en de 2 keren dat Q. een zonnebril kreeg vond hij het maar niks… Hij zit véél liever met z’n hand voor z’n ogen, zoals z’n oma hem geleerd heeft… :lol:

wat een grappige en stoere brillen zeg!



Ik zou de normale kiezen voor een baby. En dan de felgroene :smiley:

@lizzy wrote:

toen senna 6 maanden oud was had ik een oranje gekocht voor hem :inlove: hij is nu trouwens kapot :?



ik denk dat ik van de zomer voor beide kids weer 1 koop hoewel ze zijn wel prijzig dus ik denk alleen 1 voor maris en senna een gewoon zonnebril van de drogisterij ofzo
Ja maar vergeet niet te checken of ze dan ook echt uv bestendig zijn.

Daarom zijn die kidsbanz zo prijzig…ze zijn écht veilig voor de ogen.







Ik heb een roze legerprint voor C.

Ik vind de retro ook te groot,juist de gewone is mooi van vorm zodat hij je kleine ook het minste irriteert.

Het is soms idd even doorzetten en wennen voor je kind,maar als je volhoud laten ze hem vaak uiteindelijk wel op hoor.

Vaak even afleiden en ze vergeten het dat hij op zit 8)

Ik wil er ook een grote bij voor mijn zoon…

Oh en mensen op marktplaats kan je ze nog wel eens overnemen voor de helft vaak hoor :thumbup:

Ik heb voor Amélie vorig jaar een brilletje van Difrax gekocht. Is iets goedkoper dan de babybanz.

ja, precies wat Renzosmam zegt…ik heb een blauwe babybanz voor Teun gekocht toendertijd, die heeft Stijn nu. En Teun heeft nu een oranje kidzbanz, voor 8 euro op MP…nog als nieuw :thumbup:



je kunt ze ook op internet bestellen (hun eigen site…je kunt 'm vast wel vinden…) in combinatie met een bandana…die vind ik ook wel stoer erbij!

bij de kidzbanz kun je een bijpassende zonnehoed krijgen, die vind ik dan weer helemaal niks

Heb een oranje gekocht… thanks Ladies… voor het helpen

@Baby2008Diablow wrote:

ja dat is het wel

en waar?




prenatal heb je ze ook … idd 16.95

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat een schatje zeg !!!

staat hem helemaal stoeeeerrr !!!

@mukkemuk wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat een schatje zeg !!!

staat hem helemaal stoeeeerrr !!!




dank je!! :-*

@nijntje wrote:

@mukkemuk wrote:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat een schatje zeg !!!

staat hem helemaal stoeeeerrr !!!




dank je!! :-*




Ja, echt wel! :inlove: Prachtige foto, scheet van een kereltje! :thumbup:

:inlove: :inlove:

Een paar jaar terug…

Wat een gewéldige foto’s allemaal! :inlove: 8)



Krijg helemaal zin om Sam ook te verwennen :eh: :mrgreen: met een zonnebril.

RYAN :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Nice choice! :mrgreen: :thumbup:

mooi zeg!