Ik kom op TV

Belacheeeeeeeelijk hoe slank jij nu alweer bent!!! :hand: :snooty: 8) :mrgreen: :lol:

Leuk item geworden, toch Bianca? En Lizz ligt inderdaad zooo zoet te slapen :inlove:

Leuk hoor!

Knetter zeg :shock: Slanke den idd alweer :lol: :lol: Lekker hoor! En wat heb je toch een mooi mopje :inlove: :inlove: :inlove: Het uit de wagen halen door de vk verdient inderdaad geen schoonheidsprijs zeg :roll: :snooty: Spreek je Lizz haar naam trouwens zelf ook zo uit met een lange zzzz net als de voice over, of spreek je het meer uit als Lis?

Bianca :shock: , wanneer ben jij bevallen :mrgreen: ?

En wat een ontzettend mooi kindje :inlove:

Maar die VK :shock: :naughty: . Ik zat hier echt te roepen ‘LET OP HET HOOFDJE!!!’

Ik heb ook even gespiekt. Leuk om jullie eens te zien, wat een mooi popje is Lizz. :inlove:

Enne, ook ik had even een :shock: -momentje bij het zien hoe de VK Lizz oppakte…

Ik heb net even gekeken! Wat leuk om jullie zo eens in het echt te zien!

Je bent echt alweer prachtig slank Bianca! En je vindt altijd je eigen stem raar klinken, maar die van jou klinkt in mijn oren niet raar hoor.

Wat een heerlijk meisje is Lizz! Voorbeeldig aan het slapen!

Wel raar inderdaad dat die VK haar zo raar uit de wagen haalde.

dank jullie :inlove: :-*

er zit nu 6 kilo aan maar is me muffin (he taliet :wink: )

en me boobs :lol:

maar zo slank zijn is ook niet leuk hoor me boobs zijn nu normaal straks weer slappe B :roll:

en ik heb dus geen kont :cry: nee was ik maar wat dikker

Ik heb net ook even je fimpje bekeken.

Je ziet er goed uit. En wat een dotje is Lizz :inlove:

Maar die vk met het hoofdje, ik zei het ook gelijk hier in de kamer dat ze het raar oppakte, vraagt mijn vriend waar ik het over heb :roll: ( die wist niet waar ik naar zat te kijken)