ik kom op kok en vraag aan OESSIE

over melissa, soms over mezelf!! over mijn uiterlijk ben ik onzeker! onzeker of ik het allemaal wel goed doe enz,

stel je hebt nog 1 dag te leven wat zou je dan doen

lekker thuis zijn met mijn gezin

waar knap je op af?

op mannen die in hun neus zitten te peuteren

waarom ben je voor folmer gevallen?

lang verhaal:

ik had een vriend 3 maanden of zo (beetje de meeste gewilde jongen uit het dorp) en Folmer had een vriendin (al 5 jaar), ik kwam erachter dat mijn vriend mij bedonderde met haar. FOlmer wist van niks, toen ik disco in kwam stond Allard (zo heette hij) te zoenen met folmer zijn vriendin… dus ikz ette het op een zuipen, en nog diezelfde avond zoende ik met Folmer, maar vond hem eigenlijk wel heel leuk!! hahah, en zo kwam het langzaam op gang!

waarom ik op hem ben gevallen, tja hij is wel een beetje macho, heeft humor, en is otzettend optimistisch altijd! als hij dat niet is weet ik dat het echt niet goed zit!

wel k.l.o.t.e eigenlijk maar wel een mooie love story :inlove:

wat vind je minder leuk aan hem?

sophie ja klote, ach valt wel mee, ik was ook geen heilige hoor, heb heel wat jongens versleten :silenced:

minder leuke kant kan ook zijn macho gedrag zijn, en als hij dronken is erger ik me echt heel erg aan hem!!

en dat hij zijn was overal laat slingeren :wall:

hoeveel jongens heb je versleten?

uhhh wat een intieme vraag, ik bedoel met versleten wel alleen zoenen, maar denk wel dat ik er met 60 verschillende heb gezoend, had ook nooit verkering eigenlijk was altijdeen behoorlijk feestbeest!!

hihihihihi je hoeft geen antwoord te geven hahahaha

haha was al bang dat je een andere vraag nu ging stellen

je bedoelt met hoeveel jongens je naar bed ben geweest?

ja die vraag inderdaad!! maar die pb ik je wel even

hahahahaha hoeft niet hoor oes zit je te dollen!!!

oke nou ik heb het al gedaan

wat zou je doen als je de loterij won?

onze tuin helemaal laten doen, een nieuwe auto kopen, een dagje lekker shoppen en de rest op de bank en een deel aan het goede doel!

waar word je gelukkig van?