Wat een liefies zijn jullie!!!
Alles is… GOED!!!
M’n HCG was gestegen naar 10.000!!! :shock:
Er was al een dooierzakje te zien en een heeeeeel klein knipperlichtje!! Het vruchtje zelf nog niet, maar ik ben ook 3 dagen minder ver dan ik dacht.
De gyn denkt dat het een wat latere innesteling is geweest! Vergeleken met vorige week zit ik helemaal op schema!!! Ben zo blij!!!
Volgende week woensdag om 8.30 uur weer en moet er wel een vruchtje te zien zijn!!!
Ik ga nu m’n bed in: heb een griepje…
xxxx
jeetje wat een goed nieuws!!! wat zal dat een opluchting zijn…
Ik heb ook bloedverlies gehad een goede echo gehad daarna nog meer bloedverlies en stolsels nu is het gestopt mag woensdag op de echo komen maar ik heb maandag ook een minder positieve test gehad ik ben nu mijn miskraam aan het verwerken maar als ik dat van jou zo lees schrik ik er wel van. stel ik ga woensdag om te kijken of er alles uit is en ik zie een hartje kloppen…? maar ik ga er neit op hopen want ik denk niet dat dat bij mij nog kan…
geniet ervan meid wel balen dat je nu ziek bent beterschap
Wow Irene wat een supergoed nieuws zeg en wat een opluchting…GEFELICITEERD!!!
Hoop dat je volgende week iig wel het vruchtje zien…
Shirley voor jou is het dus eigenlijk ook nog wel spannend. Geef je iig een dikke :hug:
Ik zei het al bij ons topic, maar een keer meer kan geen kwaad: van harte gefeliciteerd :dance: Ik ben zo blij voor jullie! Hopelijk is vanaf nu het grote genieten begonnen :mrgreen:
wat een goed nieuws! gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
`JAAAAAAAA!! gewledig!!!
Yeah!!! Goed zo meid, ik had er een goed gevoel over… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:-* :-* :-*
Zet 'm op Irene, op naar de volgende 35 weken! :mrgreen:
(Nee hoor, doe eerst volgende week nog maar een keer een hele goede echo!! :thumbup: )
Toppie heel goed meis , dit ou ik lezen ,
beterschap :-*
:-* :-* thanks lieve meiden!
Dat is echt SUPER nieuws :dance: :dance: Ben heel blij voor jullie :inlove:
jA IREEN WAT EEN GOED NIEUWS!!!