Ik heb heeel veel duimpjes nodig (uitslag bekend)

Heel veel succes en ik duim ook voor jullie!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Heel veel sterkte

ik herken het gevoel zo enorm goed en ook hier gaan de duimpies ophoog voor jullie…



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vandaag de grote dag!! Hier word er hard geduimd en er staat een kaarsje te branden!!

:kaars: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Succes vandaag! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ben weer terug en het is Niet erfelijk :dance: Er waren 3 mooie losse chromosoompjes.

We blijven wel een verhoogde kans hebben op een chromosoom afwijking maar dat is hooguit 1%.

Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd hoe het patroon bij een trisomie 18 plus de afwijkingen.

En de mogelijkheden bij een volgende zwangerschap.

Maar we zijn zo opgelucht. :dance:

wat een fijn nieuws karin… is toch weer een zorg minder voor de toekomst…



Dikke knuf voor jou… :hug:

:dance: :dance: wat gooeeeeeeed

oh wat een opluchting zeg :hug:

Dat is super goed nieuws! :thumbup: :thumbup:



:-* Heleen

Supernieuws!!! :-*

@Karin1981 wrote:

Ik ben weer terug en het is Niet erfelijk :dance: Er waren 3 mooie losse chromosoompjes.

We blijven wel een verhoogde kans hebben op een chromosoom afwijking maar dat is hooguit 1%.

Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd hoe het patroon bij een trisomie 18 plus de afwijkingen.

En de mogelijkheden bij een volgende zwangerschap.

Maar we zijn zo opgelucht. :dance:




Super!!! Kan begrijpen dat het een werkelijk enorme opluchting is! :thumbup:

Super joh!!! :smiley:

Fijn!!! :thumbup: :thumbup:

Heerlijk zulk goed nieuws! :thumbup:

Joh, gefeliciteerd met dit goede nieuws. Wat een opluchtig zeg. Er zal een hele last van jullie schouders zijn gevallen. Heb je nu gelijk ‘groen’ licht gekregen?

Wat een ongelooflijk goed nieuws is dat zeg!!! Heerrrlijk!! mag ik je daarmee feliciteren of is dat gek.



:-*

Ja tuurlijk mag je me daarmee feliciteren.



enne groen licht had ik al een beetje van de gyn. Als het erfelijk was geweest dan was 1 van ons dragen geweest vana een chromosoom met een stukje van een andere chromosoom.

Daar zit ook een kans in dat je gezond kindje krijgt.

Wat een goed nieuws!!



Nu gaan we heel hard duimen voor een brusje voor Daan :**:

Gefeliciteerd! Nu valt er toch weer een last van jullie schouders!



Groetjes,



Viratine