Ik ga

Nouuuuu :frowning: Je klinkt boos, hoop niet dat je iets rottigs hebt gehad op kok… Knuffel voor jou en je mooie mannetje, ik zie je vast nog wel ergens :wink:



:-*

anne :hug: jammer hoor

we houden zeker nog contact

Je zal er voor jezelf vast een heel goede reden voor hebben… , heel veel liefde plezier en succes in je verdere leventje… samen met iedereen die je lief heeft.

Tsja, het zat er aan te komen!! Gelukkig spreek ik je toch wel en hoef ik je niet te missen!!



:hug: :hug: :-* :-* :-*

He Anne, jammer hoor. Ik wens jou en Sam (en natuurlijk ieder ander die je lief is :wink: ) alle goeds toe en hoop dat je toch heel af en toe nog even van je laat horen.



En als er weer een grote KOKmeeting is kom je toch gewoon met John mee?



:-* voor jou en Sam

Uit je berichtje proef ik inderdaad wat boosheid.

Ik hoop niet dat je er mee blijft zitten en dat je misschien dingen kunt uitpraten, voordat je echt de KOK-deur achter je dicht trekt.



Je beslissing zal weloverwogen genomen zijn, dus ik wens je heel veel liefde en succes in je verdere leven!

Hee, wat jammer! Moeten we nu echt de mooie foto’s van Sam missen???

Natuurlijk zonder onze complimentjes over zijn looks groeit hij ook op tot een leuke knul maar ik ga het vast missen! En jou ook :cry:



Veel geluk!

Och wat zonde! Heel veel geluk voor jou en Sam en iedereen die je lief is.



:-*

nou lieverd…goodbye!!!



veel geluk voor jou en je mannetje!!



liefs nathalie

Heel veel geluk in de toekomst voor jullie! Vind het jammer dat je weggaat :cry:

ik hoop dat je snel weer onbezorgd kan gaan genieten van je jonge leven meis :hug: en ons weer kunt laten genieten van al je verhalen :smiley:



veel babbelbar-plezier enzo :mrgreen:





laat je ons nog wel even weten of je bent aangenomen?

Niet waar nou hier word ik ff stil van, had het van veel verwacht maar niet van jouw. Wat jammer meis maar zoals er al veel meer zeggen, je zal vast wel goeie redenen hebben.



Heel veel geluk, liefde en kracht voor de toekomst. Laat je niet gek maken meis. Ps laat je me nog weten of het wat met die baan geworden is?



Liefs Jel :vlinder: :-*

Ik weet niet waarom, dus het is totaal onverwacht. Anne, veel geluk en wie weet zien we je toch nog eens voorbij komen op KOK :wink:

Succes met alles… Geniet van je leven…jij richt het op jou manier in…!!

huh?

wat jammer nou!

ik hoop niet dat het iets ergs is, waardoor je het hier niet meer naar je zin hebt?

jammer hoor… :frowning:

het ga je goed :hug:

Annaatje,

Als ik eerlijk ben, dan vermoedde ik dat dit er aan zat te komen !

Maar… vind het toch jammer !

Ik hoop dat de positieve nootjes die kok jou gebracht hebben, zeker en vast mogen opwegen tegenover de redenen waarom je ons verlaat !



Ik wens je ALLE GOEDS voor de toekomst !

Dat jij en Sam écht gelukkig mogen zijn en blijven, samen met John en de kids.



Veel liefs en :-*

Gerda

owww dit vind ik jammer zeg!!! Ik vond je berichtjes meestal erg leuk!! En de foto;s van sam :inlove: :inlove: die ga ik ook echt missen!!



Meis het ga je goed, hopelijk kom je af en toe nog even vertellen hoe het met jou, sam en je grote liefde gaat!

Heel veel geluk met alles!

Ik wens je alle goed toe…



misschien bedenk je je nog een keer…

tjonge totaal onverwachts voor mij…



maar ok, je hebt je redenen zeg je dus, tja, ik neem aan dat je voor jezelf de juiste keuze hebt gemaakt.



alle goeds van de wereld wil ik jou en sam wensen, en misschien tot ziens

Er is een hoop gebeurd, dus ik snap het heel goed dat je kok verlaat. Maar vergeten doe je me vast niet :wink: :mrgreen:



Heel veel succes en plezier met Sam en de andere liefdes (groot en klein :wink: ) in je leven.



:-*