hoeveel boetes krijg je ongeveer in een jaar ?
@hedwich wrote:
hoeveel boetes krijg je ongeveer in een jaar ?
ik kan je wel vertellen dat ik in al de jaren maar 1 bon heb gehad en dat was voor fout parkeren.
netjesssss
wat is je droom auto ?
hou jij van nederlandstalige muziek
@hedwich wrote:
netjesssss
wat is je droom auto ?
1 die goed en altijd rijdt :thumbup:
Maar ehum ik geef niks om een auto. Je kan me gerust is een daffie zetten of een lada,maakt me geen reet uit,als die maar loopt.
@oessie wrote:
hou jij van nederlandstalige muziek
Als je doelt op piraten muziek absoluut niet :thumbdown: :thumbdown:
schoen was het gezellig gister
Schoen, wat rook je?
schoen waar ben je nu?
@oessie wrote:
schoen was het gezellig gister
bere gezellig,veel gelachen!
En laat weer thuis. Ik snel op kok,maar toen lagen jullie allemaal al te pitten :roll: :roll: :roll:
@Matsjo wrote:
Schoen, wat rook je?
shag en wel samson. Ik rook een pakkie in de week zo ongeveer. :drool:
@oessie wrote:
schoen waar ben je nu?
Ik moest met de kinderen op pad,Pappa is de keuken aan het schilderen en wordt knal oranje. We hadden er ook oranje opzitten,maar mamma vond het niet fel genoeg :lol: :lol: :lol: Dus nu na 5 jaar gaat die eindelijk weer over :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Als die af is en opnieuw ingericht is dan show ik hem wel in ons sf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ow ja en ik ga zo werken,dus ben er ook zo weer vandoor,
tot hoe laat moet je werken ?
@hedwich wrote:
tot hoe laat moet je werken ?
Ik sta op papier van 15.00 tot 19.00,dus 4 uur in de telling en nadien moetik zelf zien hoe lang ik het volhoud/blijf.
Ben nu half beter nog he

Volgende week is het over en werk ik weer helemaal :dance: :dance:
Dus ik doe vandaaag niet zo lang had ik bedacht en morgen doe ik gewoon van 15.00 tot 23.00 (normale tijden)
kom je daarna nog op kok ?
@hedwich wrote:
kom je daarna nog op kok ?
moeilijke vraag. Ehum Erik wil x factor kijken,is die nu aan het loaden zonder reclame

Maar wie weet kom ik meteen na het douchen even of na de x factor nog even :think:
Jij bent er wel?
vast wel
schoen wat ga jij morgen doen