:mrgreen:
mwahahah wat een variant op die van rudjuh hahah leuk hooor
hey schoen heb je je veter gevonden?
en je zool dan?
en je neus ?
schoen, ben jij romantisch?
tsssssssssssssssssssss wie zit er nu te wachten op antwoorden van schoen :eh: :eh: :eh: :eh: :eh:
Nou samen gevat even snel:
OESSIE
-Ik heb 1 oudere broer die net 40 is geworden.
-Ik ben een propper hoor
-Mijn zool zit vast aan mijn schoen dus die was makkelijk te vinden :lol:
-op en top romantisch :mrgreen: :mrgreen:
INGRID
-Thije is ziek nu tweede dag met 40 graden koorts :thumbdown: :thumbdown:
BIANCA81
-Mijn veter is gevonden hoor,zat gewoon in mijn schoen
-Mijn neus is oke,Thije is aan de dunne :thumbdown: :thumbdown:
RUUD
-ik vind hyves niet meer leuk. Kreeg steeds berichten van familie leden van bewoners en daar zat ik echt niet op te wachten,heel verhaal hangt er nog achter,maar dan ben ik vanavond nog niet klaar met tikken :think:
M&J
-nee geen huisdieren hier. Geen tijd voor :mrgreen:
-Vanmorgen hadd ik collegas op visite en een Thije die de hele tijd aan mijn broek hing :roll: :roll: :roll:<br /> <br /> ESTHER<br /> -ik was in 2004 zwanger van Yara en tja toen kwam ik al google-end op kok terecht. En de verslaving kwam pas wat later. Toen ik eenmaal het spelletjeshoekie ontdekt had :lol: :lol: :lol: Jou wel bekend :mrgreen:<br /> <br /> AMY82<br /> -Mijn naam,tja ik heet gewoon Inge,maar die nick bestond al en ik wil geen nummer zijn dus Inge72 of zo past gewoon niet bij me. En verdere ingevingen die ik had bestonden al :wall: :wall: Dus toen zag ik mijn schoenen op de grond staan en dacht het moet toch wel heeeeeeeeeeeeel erg gek zijn dat er nog zo
n iemand rondloopt hier die daarop komt :mrgreen: En jawel BINGO. Zo kwam ik aan mijn nick
NATHALIEHVDOMINIQUE
-veters graag en ja ik ben al wel ff bezig om iedereen te voorzien van antwoord.
Zo ik is klaar.
Dan zal ik Ruud even pben zodat hier een slotje op kan en dan kunnen we iemand anders te grazen nemen :mrgreen: :mrgreen:
mwahahahah mafkees ,
Maar ja niet echt lief he om een topic die voor me geopend is op slot te laten draaien.
We kunnen er ook meerdere openen :lol: :lol: :lol:
whahahaha
schoen ben jij tevreden met jezelf?
owww wat een leuk topic.
ik ga even een vraag bedenken… :think: (ik weet bijna alles al)
wie maakt je het meest aan het lachen op kok???
en waarom???
en dan moet ik nu 1 iemand noemen zekers?
Nou ik kies Jannigje,want ik vind het zoooooooooooooooooooo voorspelbaar vaak als wij naar elkaar pben
En ik kan om jou pbees wel een uur lang lachen :mrgreen: :mrgreen:
En vaak als ik je weer online zie begint het al.
Je weet dan zelf wel over welke pbees ik het heb denk ik :mrgreen:
@schoen wrote:
Nou ik kies Jannigje,want ik vind het zoooooooooooooooooooo voorspelbaar vaak als wij naar elkaar pben:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ja ik weet wel welke pbees je bedoeld![]()
![]()
En ik kan om jou pbees wel een uur lang lachen :mrgreen: :mrgreen:
En vaak als ik je weer online zie begint het al.
Je weet dan zelf wel over welke pbees ik het heb denk ik:mrgreen:
whahahaha en aan jou reactie te zien lach jij er ook nog steeds om :mrgreen:
ja idd :lol:
dan was het ook erg lachwekkend en nog :mrgreen:
zelf ik weet welke PBs van jannigje lachwekkend zijn