ik ga naar kok en vraag schoen

en interesant?

nee,werd er niet echt koud of warm van.

Wel met verbazing zitten kijken geloof ik :shock:

ben jij wel eens op tv geweest

@oessie wrote:

ben jij wel eens op tv geweest

ja vroeger 3 keer met het programma stuif es in,deden we mee van school uit :mrgreen:

kook jij ?

ja altijd,weekenden wil Erik nog weleens helpen,maar ik heb graag de touwtjes in handen :lol:

hoelang woon je al daar?

@oessie wrote:

hoelang woon je al daar?

hier wonen we 5 jaar nu. In dit huis bedoel ik dan. Hiervoor nog 2 jaar in een keet die naast het avonturenpark staat :mrgreen:

hoevaak kom jij in avonturenpark H

@oessie wrote:

hoevaak kom jij in avonturenpark H

meestal zondag sowieso wel een uurtje of zo,we lopen er zo heen en kunnen graits binnen he? Dus even de draaimolen in en in de old timers en van de glijbaan af en dan weer lekker naar huis :mrgreen:

hoevaak poets jij je tanden

@oessie wrote:

hoevaak poets jij je tanden

s morgens en s avonds sowieso en vaak nog tussendoor als ik weg ga of visite krijg

Waarom kun jij gratis naar binnen ?

@Karin2 wrote:

Waarom kun jij gratis naar binnen ?

Omdat Erik er werkt he :lol: :lol: :lol:

Ik kan zo een pasfoto inleveren en ik heb een pas :mrgreen:

En Erik heeft altijd een pas op zak :wink:

hoe ziet jouw ideale dag eruit?

@sophie wrote:

hoe ziet jouw ideale dag eruit?

opstaan,lekker eten met de kinderen,wassen en kleden en dan op visite bij vriendin. s middags even kokken en dan als Thije wakker is lekker de bossen in. S avonds lekker eten met Erike n de kinderen en dan badderen en kinderen plat. Dan met Erik de avond door brengen en het liefst op de bank onder het genot van een koud biertje,mooie film en een lekkere warme deken :wink: Daarna rochting boven en dan nog niet slapen :wink: :wink:

ziet er goed uit :thumbup:

als je een dag over mocht doen welke dag zou dat dan zijn?

de dag dat ik via een particulier een andere auto heb gekocht. Deze heeft wel geteld 4 dagen gelopen en daarna kon hij naar de sloop.

Maar goed dom van mij ook,want je hebt natuurlijk geen poot om op te staan.

heb je wel eens een miskoop gedaan en zo ja wat?

@sophie wrote:

heb je wel eens een miskoop gedaan en zo ja wat?

die auto dus :wink: