ik ga naar kok en vraag schoen

@Matsjo wrote:

Waar ben je trots op?

op mezelf en dan omdat ik zo lekker herstel van mijn operatie en nu dus alweer lekker halve dagen aan het werk ben :thumbup:

:thumbup:

op wie heb jij gestemd de laatste keer schoen

Hoeveel geduld heb je nog m.b.t. de winterfotowedstrijd? :mrgreen:

wie zie jij als je grote voorbeeld?

waar kan je flink van balen?

met wie zou je wel een beschuitje willen eten

@oessie wrote:

op wie heb jij gestemd de laatste keer schoen

Mila (februari wedstrijd op kok) :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen:

@Matsjo wrote:

Hoeveel geduld heb je nog m.b.t. de winterfotowedstrijd? :mrgreen:

Weinig meer. Doe ik een keer mee,lijkt het werkelijk een eeuwigheid te duren voor er schot in komt :wall: :wall: :wall:

Vind het al helemaal niet meer leuk :lol: :lol:

Maar tja Mats gaat toch winnen :roll: :roll: :roll: Mijn kansen zijn verkeken nu jij ook een foto hebt ingestuurd :stuck_out_tongue:

@oessie wrote:

wie zie jij als je grote voorbeeld?

pfffffffffffffffffffff moeilijk :think: :think:

Ik heb niet echt een voorbeeld moet ik bekennen. Ik leef mijn leven zoals ik hem leef. Ik ga niet bedenken tjeeeeeeeeeeeeee zeg zo zou ik ook wel willen zijn. Ik ben gewoon wie ik ben en ik ben trots :mrgreen:

@sophie wrote:

waar kan je flink van balen?

Als ik een leuk daggie uit gepland heb met stel vriendinnen( die ook allemaal in de zorg werken,dus lang van te voren gepland) en dat het dan vreselijk weer is :thumbdown: :thumbdown:

Of als er dan een vriendin toch nog afzegt :wall:

@oessie wrote:

met wie zou je wel een beschuitje willen eten

Antonio Banderas :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ben je bijgelovig ? :stuck_out_tongue:

@Karin2 wrote:

Ben je bijgelovig ? :stuck_out_tongue:

neeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj,nou ja misschien soms :think: :think:

Maar vrijdag de dertiende doet me niks :lol: :lol: :lol:

Dat wordt een te gekke dag :dance: :dance: :dance:

heb jij veel mannen versleten

Hoe had T.hije geheten als hij een meisje was geweest?

@oessie wrote:

heb jij veel mannen versleten

je vraag luidt vast anders :lol: :lol:

ik heb er met velen gezoend,maar echt de seks bedreven die kan je op 1 hand tellen.

@Matsjo wrote:

Hoe had T.hije geheten als hij een meisje was geweest?

geen idee,dat moesten we dan ter plekke nog bedenken,want we wisten met 18 weken al dat T.hije een jongen zou worden. Dus we hebben niet verder gezocht naar een meid en we wisten wel HEEL zeker dat hij een jongetje werd. Wel drie maal kunnen bewonderen.

heb jij een makkelijke bevalling gehad

@oessie wrote:

heb jij een makkelijke bevalling gehad

Die van Yara echt niet :shock: :shock: Was een sterrenkijker en wilde er absoluut niet uit,heb twee uur liggen persen voor ze er was.Totaal was ik er anderhalve dag mee bezig.Veel hechtingen :thumbdown:

Ze was helemaal scheef,hoofd een grote toeter en de neus en oog,oor stonden allemaal scheef.

Erg raar gezicht,was blij dat ze meteen een mutsje op had. Na een week was het echter al verdwenen.

T.hije was een makkie. Begon om 00,30 met iets krampen. Erik op bed,ik zei: is vast vals alarm (liep 2 weken over)

Die naar boven en ik op kok :mrgreen:

Een uur later verging ik van de pijn en kon nog net tussen de weeeen door naar boven om Erik wakker te maken :mrgreen: :mrgreen:

Om 02.30 is T.HIJE geboren :mrgreen: Met drie kleine hechtingkjes :wink: